Am condus pana in fata casei mele .Imi era teama sa intru deoarece aratam oribil , plina de sange si hainele imi erau prafuite . Dar mi-am facut curaj . Cand am intrat mama dormea iar tata se pare ca era deja acasa , ma astepta in sufragerie destul de nevos .M-a vazut si s-a indreptat spre mine .
— Unde umblii domnisoara? tu vezi cat e ceasul ?
—Iti pot explica.
—Te-am intrebat daca VEZI CAT II CEASUL ? tipand foarte tare
— Da . Este 23:45 , SI SA STII CA NU SUNT SURDA.
—Nu esti , dar vei fi daca te mai prind cu baiatul ala!
— Nu-ti fa griji , nu ai sa ma mai vezi cu el!
Si ma indrept spre camera mea. Putea fi ziua asta mai groaznica de atat ?Nu vreau sa il mai vad pe acel criminal in viata mea.Nu pot sa cred , mai aveam putin si îmi pierdeam virginitatea cu el. Cat de proasta pot fi? Huh, nu cred că este o mare pierdere pentru el odată ce s-a folosit de mine . M-a mintit . Sper să uit de el , rapid .Nu mai vreau alte probleme pe capul meu , am destule.M-am dezbracat de haine si m-am bagat in dus , m-am schimbat intr-o camasa mai lunga si mi-am prins parul in coc .Mi-am bagat castile in urechi si m-am intins pe pat si somnul si-a facut aparitia.
***
—Jessie trezestete. e tarziu! glasul mamei m-a facut sa tresar si sa cad din pat . Oh nu , e Luni . Trebuie sa merg la scoala. Nu,nu,nu daca va venii si el ce ma fac? nu il pot privi , nu dupa tot ce mi-a facut. Dar e scoala , trebuie sa merg .
M-a ridic de pe podea si ma duc in baie , m-am spalat pe fata si dinti , mi-am intins parul cu placa si m-am machiat . M-am intors in camera unde m-am imbracat cu o pereche de pantaloni negri lungi si stramti , o bluza neagra cu o jacketa pe deasupra cu tinte la umeri si un colier gri si niste cizme scurte de vara negre in picioare .Se pare ca azi eram toata imbracata in negru , poate findca am un motiv , ceva a murit in mine. Dar oare ce? Am coborat si am vazut-o pe mama pregatindu-mi micul-de-jun
— Neata scumpo. Arati interesant, imi spune mama putin surprinsa de aparitia mea
— Neata , multumesc !
—Poftim , sper sa-ti placa!
— Mersi mult!
Termin de mancat si ma indrept spre scoala. Imi scot telefonul din geanta si il deschid . Aveam peste 10 apeluri de la Justin . Nu vreau să îi mai cad în plasă . Il pun inapoi nepasatoare si imi vad de drum . Dupa cateva minute de mers am ajuns in fata scolii. Toti ochii erau pe mine . Am continuat sa merg si-am intrat in scoala . Parca totul era schimbat , cel putin asa mi se parea mie. M-am indreptat spre dulap , l-am deschis si mi-am luat cartile pentru prima ora . Cand mi-am inchis usa dulapului , l-am vazut , oh nu . El inca nu ma vazuse , asa ca am incercat sa grabesc pasul spre clasa , dar din spatele meu am auzit cum cineva ma striga.
—Jessica , așteaptă!
M-am intors putin spre el si am vazut ca era furios , asa ca nu l-am bagat in seama si mi-am continuat de drum. Am intrat in clasa si m-am asezat in banca mea. Pe la jumatea orei profesorul imi spune numle ...
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...