Almost is never enough

2.1K 103 3
                                    

Ce doare cel mai tare ? Stiind ca nu vom mai fi niciodata ca inainte . Poate Stiles e alesul , poate cu el ar trebuii sa imi petrec tot restul vietii . El nu e ca Justin , nu e un ... criminal . Nu inteleg de ce nu ma lasa impace . Mi-a distrus familia . Mi-a omorat mama , pe Emma , in aceste 2 luni nu am putut face altceva decat sa plang . Am avut noroc de Stiles ca a fost langa mine si m-a ajutat sa trec peste . Cel mai mult regret faptul ca l-am intalnit . 

— Stii ca nu te voi lasa sa-ti faca ceva ! 

Imi intorc capul spre Stiles care statea calm pe canapea . S-a uitat la mine dupa lasandu-si capul in pamant

—Imi este frica 

Imi musc buza si ma uit spre tavan , incercand sa ma abtin sa nu plang

—De ce ? 

M-am uitat spre el 

—Sa nu te omoare , inghitind amandoi in sec 

—Nu imi place atmosfera asta , mergem la o plimbare prin parc ?

—Bine

***


—Vrei o inghetata ? 

—Ăhmm , da 

Mi-am indreptat privirea spre niste copii care se jucau si erau fericiti . As vrea si eu sa nu imi pese de lume pentru o zi . Sa uit de tot . Sa-i uit numele definitv .  Intre timp a venit Stiles cu inghetatele . 

—Poftim 

—Multumesc , ma ridic pe varfuri si il sarut , el ma ia in brate si ma strange tare .

 Mi-am ridicat capul si am vazut niste ochi printre copaci , fixati spre mine , incruntati , plini de furie . Am inghitit in sec si incercam sa nu plang . Mi-au dat lacrimile , cand a vazut ca plang,  si-a aplecat capul si dupa m-a mai privit o singura data si a disparut . 

—Ce s-a intamplat ? 

—Era acolo ...

—Poftim ? El ? 

—Da 

—Hai sa plecam de aici atunci , mergem acasa 

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum