I just hope

3.7K 132 5
                                    

—Te-am prins!  

Mi-am ridicat privirea din pãmânt si am putut zãrii acea persoana . Cum m-ai poate avea curaj sa mai vorbeascã cu mine?  A contribuit la rãzbunarea tatãlui meu pe  Justin . Nu îl voi lãsa sã mã foloseascã . Nu acum si niciodata nu o va face .

—Jason? 

—Asa e . Ce cauti pe aici? 

Mi-am smuls mâna din strânsoarea lui si am dat sa plec dar el m-a oprit .

—Stiu ca ai fugit de acasa . Nu cred ca ai vrea sa te întorci la Russell . Asa ca spune-mi ce faci pe aici! 

Am stat 2 secunde sã mã gândesc si m-am întors cu fata spre el . Am vrut sã îi spun adevãratul motiv dar lacrimile se zbãteau în ochii mei si am cedat .

—Jason , nu mai pot!  si mã prind cu o mânã de umãrul lui deoarece genunchii îmi cedau . Îmi este atât de dor de el . Era totul pentru mine , acum sunt doar o fraiera . De ce?  De ce a facut-o?  De ce l-a omorat chiar sub ochii mei? 

—Pãi . . .

—Am nevoie de rãspunsuri! 

—Jess, încearcã sã te linistesti .

—Ce ai zis?  Dupa ce ca tu vroiai sa ma  sa ma distrugi , mai vrei sa ma linistesc?! 

—Iarta-ma , eram drogat

—Minciuni . M-am sãturat de ele . Vreau adevãrul mãcar odata .

— Pentru ca te plac , de aia . Idiotu' ala a avut norocu'  sã te aibã.

—Sã nu mai îndrãznesti sã îl faci idiot . Singurul idiot ai fost tu , ca nu sti cum sã te comporti cu o fata . Nu cuceresti inima unei fete încercând sã o rãpesti. 

—Am remarcat si eu asta cand am vazut cum fugi de mine .

—Cum? 

—Am vrut sa fi a mea , dar planul nu mi-a mers cand vedeam ca tu nu ma vrei . Inima ta deja apartinea cuiva .

— Nu cred ca sunt singura fata care ar putea sa iti fure tie inima .

—Nu am spus asta dar mda ...

—M-ai ti legãtura cu Russell? 

—Nu , doar s-a folosit de  mine ca sã ajunga la voi . L-am lãsat baltã .

—Aha

—Ai nevoie de ajutor? 

—Te oferi tu? 

—Da , daca ai .

—Si cu ce crezi cã mã poti ajuta? 

—Sã îl cauti pe Justin!

— Aha , da ce te face sã crezi cã el încã e' în viatã? 

- Doar am presupus . Îl stiu pe Danger . Nu se lasã învins doar de la un glont . Am fost in aceeasi echipa 4 ani . A primit mult mai multe împuscãturi si el nu renuntase , nu ar avea de ce sã o facã acum , când te are pe tine .

Nu îmi venea sã cred ceea ce am auzit . Poate este în viatã . Poate îl voi putea revedea . Ne vom putea gãsii . Am început sã plâng . Doar gândindu-mã ca el este in viata.

— Adicã , el ar putea trãi?  spun printre lacrimi

—Da . Si te voi ajuta sa îl gãsesti .

—Dar de ce ai face asta?

—Vreau sã mã schimb si sã te ajut . Deci vrei? 

— Da! 

Mi-am sters lacrimile cu dosul palmei si asteptam sã vãd unde mergem acum . Jason a scos cheile de la masinã si mi-a fãcut semn sã vin dupã el . Am pãsit încrezãtoare si mi-am fãcut drum spre locul unde era parcatã masina . Jason mi-a deschis portiera si m-a lãsat sã intru . A intrat si el si-a dat drumul la motor . A apãsat pe acceleratie gonind pe strãzi .

—Si , unde mergem? 

—Sã te schimbi .

—Ce?  pai nu pot intra in casa mea .

—Dar cine a zis ca mergem la tine?  si scoate un mic raset

—Ah , pai unde ma duci?

—La mine .

Ma duce la el?  Pai si el de unde are haine de fete?  Sau ... mai bine tac . Dupà 5 minute de liniste masina se opreste . Cobor si ma uit in stanga si vad o casa destul de mare . Jason a luat-o inainte deschizându-mi usa la casa . Am intrat si am fost întâmpinatã de un miros de fum si alcool . Ce naib... i-am zãrit pe bãietii din gasca lu ' Jason . Pe unii ii recunoscusem deoarece îi mai vazusem pe langa Justin . Mi-am dus mana la gura , acoperind-o . Nu suportam acel miros . Ei doar au ras . Jason m-a tras de mana pana intr-o camera unde  mi-a trantit niste haine pe pat .

— Acum poti iesi ca sa ma schimb? 

—Ah da scuze . Cobori cand esti gata .

—Da .

M-am îmbracat cu acele haine si m-am uitat in oglinda care atârna de perete . M-am mirat deoarece hainele aratau chiar bine . Am coborit scarile iar toata atentia era asupra mea .

—Mmm da ce bine arati!  spune unul din baieti .

—Da ,da!  il afirma altu'

— Oh da!  saliveazã unu'

—Okay baieti , lãsati-o in pace ca nu e a noastra!

Cum adica a lor?  La ce s-a referit?  Intre timp i-a sunat telefonu' unui tip .

' Da? '


Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum