Am vazut negru in fata ochilor . Am simtit o durere ingrozitoare in tot corpul . Am incercat sa ma misc si-am reusit sa ies din masina care era bucati . A fost un miracol cum de-am supravietuit . M-am uitat peste tot sa vad cine a provocat asta , dar tot ce-am putut zari a fost umbra cuiva alergand . Pentru o fractiune de secunda si-a intors privirea atunci i-am putut vedea chipul , era Justin .Am ramas socata , normal ca el era cel care ma vroia moarta . Emma a alergat spre mine foarte panicata vazand in ce hal aratam .
—Oh doamne , esti bine ?
—Ah da , cred
— Pai hai repede la Spital
—Em sunt bine!
—Nu , nu esti hai repde la spital!
—Am spus sunt bine, si accentuez ultimele cuvinte
M-am rastit la ea . M-am scuturat de praf si m-am dus acasa . Emma a ramas la petrecere . Am ajuns intr-un final acasa am vazut in camera mea lumina aprinsa , cand am plecat am stinso . Am intrat prin fata crezand ca tata deja a adormit . Cand am ajuns in camera mea , l-am vazut pe tata stand pe pat nervos . Oh nu aici imi este sfarsitul .
—Unde ai fost pana acum ?
—Tata , pot sa-ti explic
—Ce dracu ai de explicat ? Dupa ce ca m-ai mintit pe mine si pe maica-ta mai ai curajul sa-mi vorbesti ? si se indreapta spre mine si imi da o palma peste fata .
—Uita-te cum arati , esti plina de sange si ai hainele rupte . Cum poti sa explici asta ?- tot el tipand
— Am cazut! spun atingandu-mi fata.
—Ai cazut pe naiba din cauza lu handicapatu ala de baiat tu ai ajuns asa!
—Nu , nu e din cauza lui , e din vina mea!
— Sa nu te mai prind ca imi mai vorbesti vreodata !
—Te urasc! tip
—Ai sa ma urasti si mai mult cand ai sa fii pedepsita o luna intreaga! si pleaca din camera nervos
Gata , viata mea este terminata , cand o sa afle mama ca am mintit-o o sa isi piarda toata increderea in mine . Cea mai proasta alegere a fost sa fac asta . Dar ceea ce ma inspaimanta cel mai tare este ca Justin crede ca sunt moarta sau daca afla ca nu sunt ma va omorî . M-am schimbat de haine si m-am dus in baie sa-mi fac un dus si sa imi curat ranile pe care le am . Dupa asta m-am bagat in pat si am incercat sa adorm .
***
M-am trezit dimineata usor ametita , si-am coborat in sufragerie. Stai , mama a venit deci o sa am o cearta pe care nu o voi uita. M-am dus in bucatarie si mi-am pregatit lapte cu cereale . Cand sa urc scarile o aud pe mama care ma striga mai mult tipand!!
—Jessica Elle Bennet
—Da , mama ?
—Cum ai indraznit sa ma minti in halul asta ??
—Iarta-ma ... nu am vrut
—Oh taci, nu pot sa cred ce-am crescut in casa mea !
—Mda .. stiam eu , niciodata nu ti-a placut ideea ca vei avea o fata
—Jessica te rog inceteaza cu tampeniile astea
—Nu .. de ce sa incetez cand stiu ca asta e adevarul ?
—Jessica , du-te imediat in camera ta si sa nu mai vorbesti cu mine
—Bine , niciodata nu mi-am dorit o mama ca tine , mai bine nu te aveam , te urăsc
Am urcat in camera plangand si am inceput sa tip in perna .. nu mai puteam continua asa .Trebuie sa plec de acasa .
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...