The Mistake

4.9K 165 5
                                    

Cand am intrat în casă aveam un chef nebun să incalc regulile . Dintr-o dată i-am auzit vocea tatei.

 . Acum trebuie sa il suport și pe el ... sau nu . Am de gand ca in seara asta sa ma distrez . Atata timp cat parintii nu vor afla nimic . M-am dus la baie si m-am bagat in dus . Am stat cred ca vreo jumate de ora in care mi-am aranjat niste ganduri prin minte . Mi-am uscat parul si dupaceea l-am facut cu placa , m-am machiat , m-am dus si mi-am ales niste haine mai de seara  , o fusta neagra scurta , un maieu negru cu ținte  si o mini-jaketa neagra, mi-am lasat parul pe spate mi-am pus un lant si eram gata . L-am auzit pe tata cand a intrat deoarece a trantit usa la intrare . Mi-am luat un halat pe mine si mi-am infasurat parul intr-un prosop cat sa pară ca ma pregateam ca sa lenevesc in pat .

—Buna tata! 

 —Buna Jess , esti bine ? 

—Nu prea, îi răspund prefăcandu-mă că tușesc

—Oh , pai in caz de ai nevoie de ceva ma strigi okay ?

—Sigur , dar cred ca ma culc sunt destul de obosita!

 —Bine! 

M-am dus inapoi in camera mea si mi-am dat alea jos de pe mine . Am asezat pe pat multe perne intinse de-a dreptu si-o peruca in fata , am acoperit totul cu o plapuma . M-am dat mai in spate si arata de parca dormeam . Sunt geniala . Am sunat-o pe Emma .

" Da?" 

" Hey .Ce faci ?  spunei mamei tale ca dormi la mine "

" Hmm , bine asteapta "

 Dupa 5 sec 

" Gata vin la tine in 6 minute "

" Sa te imbraci de petrecere "

" Ooo , fata mea s-a maturizat . Bine "

" Te astept pa "

Mi-am aranjat hainele si parul si am asteptat-o pe Em .

Dupa 5 minute 

Imi suna telu ma uit si vad ca e Emma , ma ridic de pe pat si m-am dus la geam ... am vazut-o asteptandu-ma sub-balcon . Nu aveam cum sa ies prin fata ca m-ar fii observat tata asa ca am ales sa ies pe balcon sau mai bine zis sa sar . Nu era o distanta mare asa ca am sarit .

 — Wow Jessica arati super!

—Mersi mult si tu arati bine!

 —Si unde mergem ? 

— Pai este o petrecere in carierul alaturat organizata de un tip dragut.

—Aha  sa inteleg ca ai chef să te distrezi!

 —Da! Răspund hotarată

Ne-am urcat in masina si-am pornit . Am mers spre petrecere . Dupa cateva minute am ajuns dar nu am parcat masina langa casa lui . Am lasat-o pe Em sa coboare iar eu sa parchez undeva  .

M-am uitat in stanga mea si-am vazut o masina care venea cu viteza iar dupa 2 secunde am vazut numai negru .

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum