Tears

1.8K 96 4
                                    

Durerea nu va disparea . Nu il pot uita . Trebuie sa repar totul . Știu că am greșit . Dar el mi-a rupt inima . 

Mi-am desprins capul de pe pieptul lui . Ne-am privit pentru cateva secunde dar sinceră să fiu au trecut ca orele. Îmi lipsiseră îmbrățișările lui , privirea calmă pe care nu tot timpul o avea . 

Îmi aduc aminte de toate certurile noastre , momentele cand  pe amandoi ne lua valul. Toate astea au trecut , iar acum am ajuns să regret că timpul a trecut .

—Hei! Se uită la mine zambind ridicandu-mi bărbia

 —Acum suntem aici, împreună . Auzind aceste cuvinte m-am înroșit.

 A trecut ceva timp de cand nu am mai auzit " împreună" . 

M-am uitat spre el cu un mic zambet pe buze

 —Știu. 

M-a prins de mană trăgandu-mă mai aproape de el.

 —Mi-a fost dor de tine , Jessica. 

Mi-am mușcat buza de jos . 

—Și mie de tine , Justin!

Și-a apropia buzele de ale mele frămantandu-le si cerand acces. Am încuviințat lăsand ca limbile noastre să o ia razna din nou . Începeam să respir din ce în ce mai greu . Buzele lui au coborat cu mușcături pe gatul meu . "Justin-" cate un geamăt îmi mai scăpa , făcandu-mi ca obrajii să-mi ardă. 

Mana lui s-a oprit pe fund , strangandu-l . Obiceiul lui . Am chicotit . El a continuat să facă ceea ce știa el cel mai bine . Mușcăturile lui îmi lăsau urme pe gat , puteam simții asta . 

—Justin trebuie să ajung acasă, spun îndepărtandu-mă puțin de el . 

—Pe bune? se uita cu o spranceană ridicată la mine în timp ce pe buze îi apare un zambet 

—Ce? spun confuză

—Aceeași scuză de luni bune, spune razand . I-am dat o palmă peste umăr . 

—Termină , chiar trebuie să ajung , o să se îngrijoreze 

— CIne ? Idiotul? sprancenele lui încruntandu-se 

—Nu , tata, spun dandu-mi ochii peste cap 

—Îl iubești pe ăla ? 

Fac o pauză

 —Nu! spun tare si răspicat .

 El se apropie de mine ranjind 

—Sper că o să scapi curand de idiot! Îi fac un semn aprobator din cap .

—Mă poți duce acasă ? Spun cu o voce de copil 

El rade

 —Ce fel de întrebare este asta ? Normal !

Am mers amandoi spre mașina lui care era parcată nu departe de locul unde eram . Mi-a deschis portiera , iar eu am intrat . La fel a făcut și el . Pe parcursul drumului ne-am tot uitat unul la celălalt , eu de fiecare dată roșind . Pur și simplu nu puteam să cred că el este aici .  O siguranță m-a acaparat . După puțin timp mașina lui s-a oprit în fața casei.

 —Cat de mult mi-aș dorii să urcăm din nou împreună pană în dormitorul tău, spune în timp ce si-a mușcat buza de jos 

. Eu chicotesc

 — Acuși. El se uită cu sprancenele ridicate la mine zambind . 

Mi-am dat ochii peste cap si am iesit din mașină . Mi-a făcut cu ochiul iar dupa a apăsat pe accelerație . Am rămas zambind ca o proastă în mijlocul străzii . M-am răsucit pe călcaie si am intrat în casă . 

Mi-am lipit spatele de usă muscandu-mi buza . Fluturașii mi-au revenit . Ador sentimentul ăsta . Stiles nu mi l-aputut oferii deoarece eu nu îl iubesc . Poate el o face , dar eu nu . Îmi pare rău că l-am mințit aveam doar nevoie de cineva pentru a-l uita pe Justin . În zadar .  

Mi-am strecurat mana prin par urcand scările . Cand am ajuns în camera mea i-am întalnit privirea lui Stiles . Era nervos . S-a îndepărtat de fereastră ceea ce mi-a dat de înțeles că m-a văzut coborand din mașină . Sper din toată inima să nu-l fi făzut si pe Justin .

— Unde ai fost ? îmi spune nervos 

—Afară , să mă plimb, spun nonșalantă 

—Și de ce ai coborat dintr-o malină ? ridicandu-si ambele sprancene 

—O prietenă m-a adus acasă, spun tot pe un ton calm parand nepăsătoare

—Aha, spune după catvea secunde . A făcut cativa pași spre mine . A vrut să mă sărute dar eu l-am refuzat . 

—E tarziu , vreau să dorm, spun trecand pe langă el . 

Mă prinde de mană și minjește ochii

 —Ce s-a întamplat cu tine ? Am făcut o față confuza 

—Hă ? 

 El si-a dat ochii peste cap venind spre mine . Si-a băgat mana pe sub bluza mea încercand să o dea jos . L-am împins de langă mine .

 —În toate aceste luni Jessica, noi nu am făcut nimic.  Îmi spune țipand . 

— Pentru că nu am vrut, spun răstită, te rog să ieși din camera mea! si araăt cu degetul spre ușă .

 —Vreau să dorm! adaug văzand că el începe să facă pași spre hol . Nu mi-a spus nimic , nici nu aveam nevoie . 

Mi-am trantit corpul pe pat încercand sa-mi amintesc toate cele întamplate azi . Un fior mi-a trecut prin corp . Mi-am căutat telefonul . L-am deschis și am văzut un mesaj . L-am deschis 

De la : Justin 

" Te iubesc " 

Către : Justin 

" Și eu te iubesc " 

De la : Justin 

Îmi e dor de tine , babe " 

Către : Justin 


" Și mie , tocmai m-am certat cu idiotul "

De la : Justin 

" Ți-am mai spus că te ador ? "

Către : Justin

" Doar de cateva ori " 

De la : Justin 

" Cand pot venii ?"

Către: Justin

"  Peste două ore , să adoarmă Tata " 

De la : Justin 

" Te ador , babe " 

Mi-am mușcat buza . Mi-a fost atat de dor de conversațiile noastre stupide . Mi-a fost atat de dor de el . M-am ridicat pentru a mă duce la baie . Mi-am aranjat părul putin , și m-am spălat pe dinti . Am revenit în cameră unde m-am schimbat de haine intr-o cămașă destul de scurtă si puțin mulată . După putin timp telefonul meu a început să vibreze , l-am ridicat de pe pat si am răspuns 

" Alo ? " 

. . . 

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum