Am rãmas fãrã cuvinte , inima începuse sã îmi batã foarte tare si-o teamã mi-a invadat tot corpul . Nu este posibil , nu îl credeam în stare de asa ceva pe tata . Mi-a rãpit cea mai bunã prietenã si-a bãtut-o . Cum am putut sã trãiesc cu un asemenea animal în casa? Emma se uita la mine speriatã si socatã , tata nu a fost foarte surprins de aparitia mea . Cred cã ãsta era planul lui , sã mã prindã în capcanã , Huh Jessica cât de stupida poti fi?
—Dãi drumul! tip cãtre tata ce tot zic? acesta numai este tatal meu este un animal
—Jessica , surpins sã te vãd aici? Unde îti este corcitura? Te-a pãrãsit?
I-am simtit mâna lu' Justin care mi-a cuprins usor talia , ceea ce m-a fãcut sã mã mai calmez . Nu pot sã cred , la fãcut cumva 'corcitura'?
—Cum îndrãznesti sã îi spui asa? Si nu , nu m-a pãrãsit este aici cu mine . . . Russell. cand l-am strigat pe numele lui i-a apãrut o expresie nervoasã pe fatã
Justin a iesit din spatele meu cu pistolul îndreptat spre el .
—Dãi drumul Emmei dacã nu vrei sã mori .
—Haha, singurul care va murii in seara asta vei fi tu!
—Nu cred ca sti cu cine te pui . Mai bine faci ce îti zic daca vrei cu adevãrat sã mai trãiesti .
—Da cine te crezi rãpãnosule?
—Ha, pai eu nu mã cred sunt , Danger , încântat .
Fata lui Russell a arãtat un mic soc si fricã , nu se astepta ca Justin sã fie Danger . A lãsat pistolul sã îi cadã din mânã iesind furtunos din încãpere . Eu m-am dus repede cãtre Emma , i-am desfãcut lantul din jurul mâinilor si-am ridicat-o de pe jos . Arãta groaznic , era bãtutã si murdarã . Tot cea putut face a fost sã mã îmbratiseze drept multumire .
—Multumesc mult . si-o lacrimã îi cade pe bluza mea
—Cu plãcere . si-am strâns-o mai tare
I-am pus bratul dupã umãrul meu ajutându-mã si Justin . Cand am iesit din clãdire , Russell stãtea rezemat de masina lui si râdea . Justin s-a apropiat de el .
—Ti-am zis sa îmi lasi fica în pace! Te-am avertizat .
—Nu am s-o las niciodata! O iubesc
Russell s-a apropiat de el si l-a lovit cu pumnul , eu am început sã tip , Justin se dezechilibrase dar a putut sã se ridice , scuipând sânge din gurã . Si-a scos pistolul
— Intrã în masinã! îmi spune rãstindu-se
—Justin dar . . .
—Intrã în masinã , acum! a spus tipând
Am ajutat-o pe Emma sã urce si am intrat si eu . Am vãzut cum Justin si-a îndreptat arma spre Russell iar dupã câteva secunde l-a împuscat in picior . M-am panicat si-am tipat , el a urcat rapid în masinã pornind-o si apãsând tare pe acceleratie. M-am uitat în spate si l-am vãzut pe Russell cum se târa pe jos , ca sã ajungã în masinã . Justin nu a zis nimic tot drumul . Când am ajuns în fata casei am coborât ajutand-o si pe Emma , am intrat în casã si am întors privirea cãtre el care dãdea cu pumnii in masinã .
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...