Se spune ca focul poate distruge orice înghet. Poate vaporiza o cantitate mica de apa, aceasta pierzându-se în zare. Asa este si viata . Prima oara ne dorim sa ne-o facem perfecta , dar facem cele mai mari greseli , dupaceea nu stim cum sa reparam ce-am stricat iar aceste lucruri trecând cu timpul . Nimic nu este stãtãtor. Totul trece.
Una din greselile repetate in fiecare secundã este sã privesti în urmã , cu un regret . Poate acel regret , acea greseala schimba toate drumurie in viata . Un singur pas fãcut gresit , deschide alte porti. Uneori realizezi prea târziu cã trebuie sã profiti de fiecare clipa . O luminā se stinge , alta se aprinde. Vãzându-mi steaua cãzând de pe cerul ce îmi lumina noaptea , m-a fãcut sã cred ca totul s-a terminat . Nu se mai poate face nimic. M-am înselat . Acum când viata mi-a mai dat o a doua sansã , am dat cu piciorul si-am stricat-o. L-am lãsat asa cum si el a fãcut cu mine . Doar pentru un singur motiv .
Lãcomia. Uneori si singurãtatea . Obisnuitã cu acest lucru , greu ma pot despãrti de el.. Fiecare om are o limitā. Eu mi-am atins-o de prea multe ori. Nu cred ca mai e timpul sã mai spun ca totul va fi bine . S-a terminat tot. Asa cum ceva începe se si terminã.
— Esti bine? niste voci se tot auzeau prin cap
—Chemati ajutoare!
Nu puteam sã deschid ochii. Erau întepeniti. Erau grei . Am simtit o mânã puternicã care m-a ridicat . Am vãzut o luminã . Vederea îmi revenea . În jurul meu erau câtiva bãrbati care se uitau insistent la mine si îmi tot puneau întrebãri. Nu le-am dat importantã , mi-am stors hainele de apã si mi-am desprins pãrul.
—Domnisoarã , esti bine?
Le-am tras o ultimã privire si am început sã alerg. Dupã câteva minute mi-am dat seama cã eram într-o pãdure. Nu cunosteam prea bine locul . Era ceva absolut nou pentru mine.
La un moment dat au început sã se aude zgomote urmate de niste împuscãturi. Sunetul fiind destul de aproape de mine. Auzeam niste pasi . Am început sã grãbesc pasul fãrã sã fac prea multã gãlãgie. Dar degeaba.
— Stai , nu misca!
fuck...
Nu mi-am întors capul si am pãsit usor în fatã. O altã împuscãtura s-a auzit , iar pentru o secunda am putut vedea cum glontul trece pe langã urechea mea . Am înghitit în sec .
—Întoarcete , usor!
Mi-am dat ochii peste cap si dintr-un singur pas m-am întors. În fata mea se afla un bãiat îmbrãcat în negru si cu o armã atintitã spre mine. A rânjit pervers si a început sã se aproprie . M-am das un pas în spate .
— Unde fugi?
Si-a ridicat pistolu spre mine si cu o mânã a încercat sã îmi atingã soldurile.
—Lasa-mã
— De ce as face-o? Suntem singuri într-o pãdure , câte se pot face ...
Am reusit sã îl împing dar de data asta s-a apropiat si mai tare , încercând sã mã sãrute . Am tras o privire peste umãrul lui si am vãzut un alt tip mascat cu o armã în mânã. Panica m-a acaparat total.
—Las-o în pace!
Jegul care încerca sã mã violeze s-a depãrtat de mine si s-a uitat spre acel tip .
—Cã de nu?
— Cã de nu te omor dracului aici unde nimeni nu te aude urlând, rãspunde acesta cu pistolul spre inamic
—Ha ha ha ... nu ai curajul sã omori o musca dar ai curajul sã îmi vorbesti asa!
—De unde sti cã nu te pot maltrata acum?
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...