One date

3.2K 123 7
                                    

M-am trezit frecându-mi ochii cu dosul palmei fiind putin deranjat de lumina care îsi fãcea loc printre draperii. M-am dat jos din pat si mi-am fãcut drum spre baie iar dupaceea la bucãtãrie . Eram obisnuit sã vãd mâncare pe masã dimineata , acum nu e nimic. Mi-am dus o mânã dupã cap , scãrpinându-mi scalpul putin deranjat de primirea in dimineata asta . Am deschis frigiderul si am scos 3 ouã pe care le-am aruncat pe masã , fãcând la fel si cu laptele care s-a spart la impact. Dupã câteva minute vocea pe care doream sã o aud s-a fãcut auzitã.

— Ce crezi cã faci aici?  

—Ce tu n-ai fãcut! si scot tigaia pe care o trântesc pe jos

—Poti termina cu astfel de gesturi? 

Trec pe lângã ea împingând-o cu umãrul

— Du-te si fã mâncare, îi spun pe un ton impunãtor

—Poftim?  Dar ce sunt eu în casa asta? se rãsteste tipând

Îmi ridic mâinile , strângând pumnii si mã întorc spre ea urlând

— Sã nu mai tipi la mine , ai înteles?  

—Justin , ce ai pãtit?  

Ridic din sprâncene în semn sã continue

—De asearã te comporti asa , unde ai fost ieri mi-am fãcut griji , nu mi-ai dat nici un telefon , nu m-ai anuntat cã pleci . . . 

— Poate pentru ca nu vroiam sã o fac , pentru ce sã te anunt , cã plec din casa mea? 

—Ce.?!  Dar, locuim amândoi aici e normal sã îmi spui dacã pleci sau nu!

—Când ti-am spus ca poti locuii aici? 

—Pãi . . . 

— În casa asta stã o singurã persoanã si aceea sunt eu.

—Tu esti nebun?  Te-ai trãsnit?  Te comporti de parcã nu s-a întâmplat nimic între noi 

—Pãi s-a întâmplat ceva între noi?  

—Asta mã gândesc si eu , s-a întâmplat?  

—Nu! 

— Stii ceva , nu te mai recunosc! spune lacrimand.

—Atunci du-te , pleacã odatã de aici!

—Ah chiar asta vrei?  

 . . . 

 — Bine , mã reîntorc la familia mea si la fosta mea viatã!

Auzind aceste cuvinte am tresãrit deoarece dacã se duce acasã îsi va da seama cã mama ei lipseste, iar Russell îi va spune adevãrul . Nici asa nu e bun . Dar daca o fac sã se despartã de mine poate atunci când va afla ce s-a întâmplat mã va lãsa împace . 

Asta e solutia taTe desparti de femeia pe care ai iubit-o din totdeauna doar ca îti speli pãcateleO te urascã si mai mult pentru astaDacã o lasi acum plece , pleacã difinitv .

Stai!  Ce fac?

  De ce mã comport asa cu ea?  Nu mi-a gresit cu nimic . Poate chiar nu este o idee bunã sā o las . Nu acum când e a mea . Trebuie sã mã revansez . Trebuie sã îmi cer scuze si sã o duc undeva frumos , la o întalnire .

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum