E ciudat . Ca inima o ia razvna în preajma lui . Încă nu realizez ce se petrece . Am o presimțire că Justin vrea doar ceva de la mine . Nu vreau sa insinuez că doar se folosește de mine , dar totul s-a întamplat prea rapid . Pană acum cateva zile mă făcea în toate felurile , iar acum arată afecțiune pentru mine ? Asta clar e ciudat.
Mi-am luat telefonul de pe masă si am decis să fac o mica plimbare pentru a mă liniștii. Direcția mea a fost spre parc . Bine , as fi mers în parc dacă nu m-ar fi oprit o voce familiară si un clacson de mașină .
Mi-am întors privirea văzand mașina rosie în care am intrat si noaptea trecută pentru a ajunge acasă . Mi-am dat ochii peste cap și am continuat să merg , încercand sa-l ignor .
— Hei , ce crezi că faci ? îl evitam total
—Urcă.
Am schițat un zambet în timp ce am zis tare si răspicat
—Nu. El a oprit mașina ceea ce mi-a dat de înțeles că nu e de bine.
—Daca nu urci , te iau cu forța.
Mi-am întors capul razand sarcastic.
— Să te văd.
Am început să grăbesc pasul atunci cand am auzit portiera trantindu-se. Doua maini m-au prins rapid si m-au răsucit . Pieptul meu era lipit de al lui , respirația mea fiind grea . El mi-a ridicat bărbia cu doua degete si s-a uitat în ochii mei
— De ce fugi de mine ? Spune ranjind . Îmi afund capul în pieptul lui , încercand să nu plang . Dar un suspin tot s-a auzit .
—Hei! Mă prinde cu mainile de umeri pentru a se putea uita la mine
—Ce s-a întamplat ? am încercat sa îi evit privirea . Din cauza lui mă simt așa , pentru că știu că mă folosește
— Jessica, răman puțin mirată la auzul numelui
— Wow, fac o pauza, ;tii cum mă cheamă ? Srancenele mele arcuindu-se iar ochii mei făcandu-se mari .
S-a uitat confuz la mine
—Ce sunt cu întrebările astea stupide ? face o mică pauza după care spune,normal că știu cum te cheamă! Nu mi-ai răspuns la întrebare, spune nervos
— Ce întrebare ?
—Ce sunt cu întrebările astea stupide , ce te face să crezi că nu îți știu numele ? îmi spune în timp ce își ridica o spranceană
— Faptul că întotdeauna ai avut ceva cu mine iar acum dintr-o dată , îți pasă ?
— Poftim ? spune din nou cu o față confuză, tot ce ți-am făcut a fost doar pentru că uneori mă enervai de mă scoteai din minți . Nu am avut niciodata ceva personal cu tine . Uneori chiar erai simpatică dar nu am vrut sa vorbesc cu tine deoarece nu voiam să mă atașez de tine .
A început să se apropie ușor de mine umezindu-și buzele .
— Odată ce ti-am văzut mana am intrat în panică , știu că tot ce spun pare stupid dar mi-am făcut griji . Cand am ajuns dupa la tine acasă , vroiam să potolesc apele dar am văzut că tu te comportai ca o curva cu mine așa că nici eu nu ti-am arătat respect mai ales cand am văzut că mă minți cu plecatul din casă pe timp de noapte .
Acum este foarte aproape de mine încat îi simt parfumul .
— Nu am vrut ca în noaptea aceea sa mai intri în alte belele așa că m-am gandit să te iau cu mine la petrecere , stiam ca vei fi în siguranță . Atunci cand am vazut ca vorbeai cu un alt băiat , m-am simțit incomfortabil si nu am putut rezista doar sa ma uit la voi , a trebuit să intervin .
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...