As long as you love me

4.5K 137 11
                                    

M-am îndreptat cãtre Justin , era nervos , nu puteam sã îi spun prea multe pentru cã nu vroiam sã îl stresez si mai mult . Mi-am încolãcit bratele in jurul taliei lui si mi-am asezat capul pe umãrul lui. El s-a întors si m-a îmbratisat . As fi dat orice numai ca sã fi oprit timpu' în loc , îl iubesc prea mult ca sã îl pierd . Mâinile lui calde îmi atingeau usor spatele formând cerculete cu degetele , dupã câteva secunde i-am simtit respiratia si buzele moi si umede pe gâtul meu . Un fior mi-a trecut prin corp , era o senzatie pe care nu as vrea sã o pierd , dacã asa se va întampla de fiecare datã când va face asta atunci nu stiu cum am sã pot sã îmi controlez corpul . El e singurul care îmi poate da asemenea senzatii si plãceri . Si-a îndreptat usor buzele cãtre ureche soptindu-mi dulce si drãgãstos un " Te iubesc" . În acele momente inima a început sã-mi batã foarte tare, am simtit artificii prin stomac , acest sentiment nu as vrea sã îl pierd niciodatã . Am încercat sã rostesc câteva cuvinte fãrã sã mã bâlbâi .

— Justin , si eu te iubesc! 

El s-a uitat în ochii mei si mi-a zâmbit . Acel zâmbet putea sa readucã la viatã o multime de oameni , avea un zâmbet dulce , sensibil si inocent . S-a apropiat mai mult de mine si m-a sãrutat . I-am simtit mierea si ciocolata de pe buze . El a pus multã suferintā în acest sãrut , îi puteam simtii fiecare apãsare . Am încercat sa mã desprind usor si sã îl privesc în ochi . I-am luat de mâna si l-am tras dupã mine pânã în camera mea . El s-a asezat pe pat iar eu m-am dus sã îmi fac un dus . Dupã câteva minute am iesit acoperitã doar de un prosop , m-am îndreptat spre dulap sã îmi iau niste haine , însã douã mâini mã opresc . M-am rãsucit si i-am vãzut chipul firav al îngerului meu .

—Esti foarte frumoasã . îmi sopteste Justin

— Îngerul meu . . .

Auzind aceste cuvinte m-a luat îmbrate si-a început un sãrut pasional între noi , limbile noastre erau acum într-o bātālie . S-a asezat încet pe pat asezându-mā mai bine în poala lui . L-am sãrutat mai apãsat si i-am simtit muschii cum i s-au încordat. Si-a pus mâna pe prosopul meu încercând sã îl desfacã . O altã teamã m-a acoperit . Nu cred cã eram pregãtitã pentru acest pas , nu îmi pot pierde încã singurul lucru care mã mai face o domnisoarã. Peste 5 zile împlinesc 18 ani , poate atunci se va putea întampla  . Poate atunci mã voi simtii pregãtitã . M-am îndepãrtat încet de corpul lui si i-am vãzut cum zâmbetul i-a dispãrut usor de pe buze . Nu vroiam sã îl vãd asa .

—Te înteleg iubito!  Asta mai poate astepta . îmi spune cu un mic regret

—Justin , te iubesc foarte mult , însa nu este momentul!

—Stiu , de asta te respect , nu îti voi fura inocenta pânã când nu va venii timpul! 

—Multumesc cã mã întelegi .

Mi-am luat niste haine din dulap si m-am schimbat în camera alāturatā . Când m-am întors Justin dormea asa cã nu l-am deranja si m-am bãgat si eu lângã el. Dupã câteva minute am adormit si eu .

Stiu ca partea asta este scurta , dar nu am avut inspiratie si nici prea mult timp , am sa incerc sa  le fac mai lungi!

Multumesc   imi cititi povestea!!!

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum