Deschide asta https://www.youtube.com/watch?v=WEDpqfWrljE
Trebuia sã uit de tot. Nu puteam merge acasã , îsi va da seama . Will insista sã mā ducã la spital , deoarece loviturile erau grave . Nu observasem cã plaga care o aveam de când am fost împuscat de Russell se deschise. Nu avususem grijã de ea , se infecta-se dar cu timpul se prinse-se . Acum durerea era din ce în ce mai tare . Nu puteam risca sã merg la spital . Mi-ar fi pus multe întrebãri iar rãspunsurile mele nu ar fi fost credibile. Mai bine îmi afund gandurile asa cum făceam de obicei, droguri , băutură si club.
—Schimbă directia mergem în club! Will îsi retrage privirea de la drum spre mine cu o privire încruntată .
Stie ce am de gand . După ce îsi duce mana după gat si îsî scarpină putin scalpul , îsi tranteste mana pe volan murmurand un
— Bine!
După doar catvea minute , ajungem în fata clădirii. Am încercat să mă ridic , rănile fiind dureroase am început sã scot gemete. Will s-a dat jos rapid din masină , mi-a deschis portiera si m-a ajutat să mă ridic
. Mi-a pus mana dupa umărul lui si m-a condus pană la intrare în club. I-am făcut semn să intre dar m-a refuzat . Am dat nepăsător din umeri si mi-am făcut pasi greoi spre bar. L-am strigat pe Billson ( barmanu) si i-am cerut un joint si o sticla de wiskey .
Mi-am aprins joint-ul si am tras puternic din el simtind fumul cum îmi inundă plămanii. Am ridicat paharul de wiskey si am început să îl beau ca pe apă. Nu exista un lucru mai bun decat acesta care să mă facă să uit tot.
Muzica se auzea foarte tare în timpane ceea ce mă făcea să nu mai aud nimic în jurul meu. O domnisoară se aseza-se langă mine si a încercat să-mi spună ceva. I-am făcut semn că nu aud. Ea s-a apropiat de urechea mea zicandu-mi
—Mi-a fost dor de tine! si muscand-o.
Am scos un marait si am prins-o de sold trăgand-o spre mine. Cand buzele noastre mai aveau cativa centimentri si se întalneau am auzit vocea barmanului care m-a întrebat dacă mai vreau un pahar , i-am dat din cap si mi-am apropiat buzele de ale ei frămantandu-le cu putere.
Sărutul devenea din ce în ce mai aprins , prin minte trecandu-mi imagini cu mine si Jessica , momentul cand Russell m-a împuscat si am stat atata timp ascuns , fără sa-mi dau seama am muscat-o foarte tare de buză atunci cand mă gandeam la aceste lucruri . Ea a tipat si s-a îndepărtat de mine punandu-si instant mana la gura , uitandu-se dupaceea în palmă si vazand că îi curgea sange.
Am vrut să îmi cer scuze dar băutura si drogurile îsî făceau de cap ducandu-mă într-o altă lume . Vedeam totul in jurul meu învartindu-se .
M-am dus spre ringul de dans unde am prins o fată de talie si a dansat pe langă mine. Mainile ei îmi atingeau usor abdomenul. Îmi simteam muschii cum se încordau. M-am depărtat de ea dar fixandu-mi privirea pe corpul ei , m-am dus la bar si am mai dat pe gat catvea pahare de wiskey .
Nu mai simteam nimic în corp. Nu mai stiam ce era cu mine. Începeam sã mã clatin asa cã m-am asezat rapid pe unul din scaunele care erau lângã bar. Am mai fãcut rost de un joint , l-am aprins si am tras puternic din el iar dupaceea lãsând fumul sã iasã usor . Cu cât trãgeam mai mult din el imaginea începea sã fie încetosatã. Nu mai puteam distinge restul oamenilor de mese sau scaune.
Simteam cum tâmplele erau gata sā explodeze . Vedeam o umbrã care se apropie încet de mine si îmi ia fata în palme lipindu-si buzele de ale mele. Încã nu realizam ce se întâmpla si nici nu puteam vedea clar cine este acea persoanã. Tot ce am putut descifra a fost pãrul blond pe care îl avea lãsat pe spate si mâinile calde care încã erau pe fata mea. Sãrutul era unul pasional din care nu mã mai puteam despãrtii. Ea si-a coborat mâna pe umãrul meu încercând sã ajungã la pistolul pe care îl aveam tinut la spatele pantalonilor. Când mi-am dat seama ce vroia sã facã , i-am prins mâna strângând-o foarte tare pânã când aceasta s-a desprins din sãrut înjurând si tipând
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...