Who is Danger ?

5K 167 7
                                    

Nu pot sa cred , inima a inceput sa imi bata necontrolat . E aici . A venit . 

Justin P.O.V. 

Un fior m-a trecut cand i-am văzut fața Jessicăi plină de sange . Chiar dacă o foloseam pentru a-mi satisface plăcerile , mă cam durea văzand-o așa . 

M-am îndreptat spre idiot " Ce pana mea crezi că faci aici , Jason ? " 

— Opa , Bieber , ce surpriză să te văd aici, spune razand . 

— O sa mori innecat in propiul tau sange,îi spun pe un ton nervos

Ma duc spre el si il lovesc cu pumnul in fata , i-am tras un picior in burta si încă un pumn stomac . El încerca sa riposteze dar am prins momentul perfect pentru a-l lovii puternic cu capul de perete .  Se ridica si își sterge sangele de la gura ranjind

—Te-a deranjat ca ți-am atins fata , Bieber ? 

— Nu e fata mea , jegosule!

— Ooo , scuze , am vrut să spun , curva! punand accent pe ultimul cuvant.

 L-am lovit cu picorul in stomac de catva ori pană cand i-am văzut corpul căzand . Întradevăr , avea dreptate , ea ea mica mea curvă de care profitam , dar sincer nu aveam nevoie de altă ceartă cu ea , acum cand o am la degetul mic .  

M-am uitat catre Jessica  care plangea si era speriata .Inima m-a tresărit puțin atunci cand am văzut-o cum arăta . Oricat de mult aș incerca să arăt ca nu-mi pasă , tot cedez uneori . E fată , nu merită să fie bătută in halul ăsta.

 —Ups, se pare ca micuta ta curva nu stie de Danger ? 

— Taci dracu din gura! 

Sincer nu doream ca ea să afle cine sunt cu adevărat . Mi-ar fi stricat toate planurile . 

—Da de ce sa tac ?

 Handicapatul ăsta începea să mă calce pe nervi . 

I-am dat un picior in gura si l-am impins in perete dislocandu-i umarul . A cazut  si-a inceput sa tipe de durere. Eu m-am uiat spre Jessica care era incremenita de teama cand a auzit ce-a spus ipcoritu asta. M-am indreptat catre ea dandu-i jos de la gura scotch-ul si carpa si i-am desfacut franghia care o avea legata in jurul mainilor ,  ceea ce i-a produs niste rani oribile la incheietura .

Jessica P.O.V. 

Nu imi venea sa cred el este, Danger . Un traficant imbecil , un criminal cu sange rece care nu a iubit vreodata . Toata viata am vrut sa ma feresc de oameni ca el . Niciodata nu mi-am dorit sa am de-a face cu asa ceva . Nu mai stiam ce sa fac , lacrimile au inceput instantaneu sa curga .

— Nu intelegi , nu e chiar asa situatia!  imi spune nervos

—Cine esti ? Cu cine mi-am irosit timpul pana acum ? după ce am rostit cuvintele , Justin începea să aibă o privire care m-ar putea ucide

—Jessica , încetează , eu doar -

 S-a răstit la mine dar nu l-am lăsat să spună toată fraza

— Nu ma intereseaza , am auzit destule,spun țipand.

 Cu atat mai mult cand știu că nu îi place cand ridic tonul la el .

M-am ridicat de pe jos , eram plina de sange pe fata si pe corp , si m-am indreptat spre iesire . M-am intors spre Justin  care era in genunchi si batand cu pumnu in pamant . Nici nu stiu de ce e nervos , ca m-a mintit sau pentru faptul că nu mai sunt curva lui si că nu si-o mai poate trage cu mine ? Imi spun dezgustată in minte . 

— Nu mai stiu cine esti! ii spun fugind

Am iesit din acel depozit si am vazut masina lui parcata , m-am urcat in ea si am inceput sa conduc , chiar daca nu stiam tare bine , vroiam sa fiu salvata nu omorata . Ca sa clarific mai bine lucrurile .. i-am furat masina .  

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum