A new beginning

4.7K 152 7
                                    

Am ajuns in fața ușii , mi-am făcut curaj si-am bătut. După 2 minute mi-a deschis ușa , avea un zambet primitor pe buze ceea ce mi-a făcut ziua mai frumoasă.

—Jessie , ai ajuns . 

—Emm , buna , da 

— Hai intră!

Am intrat in casă si am rămas destul de surprinsă , arăta foarte bine , foarte curat . Mi-am dus bagajele in camera in care am să stau o mică perioada , mi-am despachetat geanta , mi-am aranjat hainele si restul lucrurilor in dulap . Am scos si jurnalul pe care l-am trantit pe jos , acolo erau cele mai frumoase momente din viata mea , dar si cele mai oribile si dureroase . Dupa ce am terminat de aranjat cateva lucruri prin cameră am mers in living unde era Em si citea un ziar . Cand m-a văzut a ascuns repede ziarul crezand că eu nu am vazut-o .

— Em , nu sunt oarba , da-mi ziarul!

—Il stii pe Danger nu ? 

 la auzul cuvintelor ei simteam cum camera incepea sa se invarte cu mine

— Da , raspund rapid

—A lovit din nou, si imi intinde ziarul 

"Danger , criminalul in serie care este cautat de politite de ani buni , a lovit din nou ! Aseara politisti au descoperit cateva cadavre printre care se spune ca ar fi si un fost dusman de-al acestuia . Au fost gasite la marginea orasului undeva aproape de o padure . Are dosarul penal deschis de mult timp pentru crimele facute . Anchetatorii sunt pe urmele lui si acestia nu il vor prins. . . viu  " 


Am inceput să plang si m-am lăsat pe genunchi , nu este posibil , nu poate face asta , nu il pot omorî ! Am rupt ziarul in mii de bucățele , nu mai vroiam sa citesc si articolul , este deja prea mult pentru mine . Nu cred ca as putea accepta o lume in care sa nu il mai vad sa nu il mai ating sa nu il mai simt langă mine .

M-am ridicat de pe jos si m-am dus afară ca sa iau o gura de aer . Se facea intuneric dar eu am continuat sa merg pana cand am ajuns intr-un parc în care obișnuiam sa merg destul de des. M-am așezat pe o banca si mă uitam la oameni si la cer . Am simțit doua maini care mi-au acoperit ochii si-a murmurat :

—Ghici cine este ?

—Justin ?

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum