' Da? '
' Ah , da este '
' Bine sefu '
' Nu,nu , nici o vorba '
' Bine nu mai repet '
' O sa avem ...'
' S-a fãcut '
' Ce sa fac? '
' Bine , bine tac '
' O zi buna sefu '
Cu cine a mai vorbit si ãsta cā pãrea cam încordat? M-am uitat cãtre Jason iar el a înteles cã tre' sã mergem .
—Unde mergem acum?
—Pai , te duc la un restaurnat?
—Sunã bine .
Ne-am urcat în masinã si am pornit spre un restaurnat . Era cam departe dar nu îmi pãsa , îmi era prea foame . A oprit în fata lui si am intrat . Era gol cert e' e dimineata deci e cam normal . M-am asezat la o masã si am asteptat-o pe chelneritã sã ne preia comanda .
— Ah , scuzati-ma domnisoarã , puteti veni si la noi? o întreb vãzând ca prelua comanda unei persoane . S-a uitat de 2 ori spre mine , gesticulând cu acel om . Ce fac astia? Scuza-ma , puteti sã vã miscati mai repede?
—Jess' linistestete! imi spune Jason putin amuzat de situatie
—Tu ce te bagi? Nu vezi ca aia nu mã bagã in seama?
El doar a râs . Chelnerita a terminat de vorbit si a venit spre noi . Si-a scos carnetelul si pixul si se uita lung la noi asteptând un raspuns . M-am uitat spre Jason iar el a înteles ca eu nu voi spune nimic .
—Aa , buna draguto , ne poti aduce 2 portii de cartofi si o salatã?
— Hm , imediat!
Se întoarce si îsi face drum spre bucãtãrie , uitându-se încã o datã la mine . De ce se tot uitã asa? Mã cunoaste?
—Esti bine?
—Aaah , ce? da sunt!
Iar râde . Ce I se pare atât de amuzant?
—De ce râzi?
—Esti frumoasã când esti nervoasã! si îmi face cu ochiul
—Jason , te rog terminã!
—Cu ce?
- Cu tot! Nu voi putea trece de la o relatie la alta , nu dupã ce am pãtit .
—Dar . . .
—Încã îl iubesc si nu mã voi opri din a face asta niciodata . Nimeni nu îl poate înlocui .
—Te înteleg , scuze .
—Nu-i nimic
Între timp a venit chelnerita cu farfuriile . Le-a asezat pe masã analizându-mã din nou cu privirea . Îmi dã dea fiori acest lucru . S-a îndepãrtat usor de masã si i-a fãcut semn acelui om cu care vorbi-se . Pentru ce i-a fãcut acel semn?
—Jessica haide , trebuie sã plecãm acum! imi spune Jason foarte agitat
—Ce? De ce?
—Nu conteazã doar haide!
Mi-am luat jacketa de pe scaun si geanta de pe masã si am pornit grãbind pasu' cãtre usã. De ce se grãbeste asa? I-am simtit mâna lu' Jason care m-a împins cu putere în fatã . Am auzit un zgomot foarte puternic si pãmântul care se misca . Am cãzut find lovitã de ciment . Mi-am ridicat usor privirea si am observat printre fum cã restaurantul luase foc. Defapt explodase . Cum e posibil?
—J-jason?
—Sunt aici! tusind
—Ce s-a întamplat?
—Explozibil! Ai avut pus explozibil în mâncare .
—Ce? Dar cum?
—Oare?
—Chelnerita!
—Exact.
Oh doamne de ce a facut asta? De ce mi-a pus mie? Era sã mor dacã Jason nu observa explozibilul .Multumesc Justin cã mai salvat!
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...