" Alo?" Răspund pe un ton calm
" Cat timp a trecut?" Aud vocea nerăbdătoare din spatele telefonului , am început să zambesc .
" Au trecut de abia 10 minute , mai ai de așteptat " Răspund chicotind
" Îți bați joc de mine ? Și eu care credeam că mai am jumătate de oră " Rasul lui auzindu-se din spatele liniei
" Bine fie , într-o oră ești aici "
" Yeyy , de abia aștept " Spune pe un ton cu voce de copil
" Nu întarzia "
" Promit , Te iubesc " Vocea lui puțin răgușită îmi trimitea fiori
" Și eu te iubesc " Iar apelul s-a închis
Am privit pentru cateva minute ecranul telefonului zambind . Mi-am mușcat buza încercand să mă calmez . Corpul meu a căzut pe pat în timp ce telefonul a alunecat din mana mea ajungand pe pernă.
Dintr-o dată mi-am amintit de ce l-am chemat pe Justin mai tarziu . M-am ridcat încet și mi-am făcut pași spre usă . Am apăsat ușor pe clanță iar după capul meu s-a strecurat printre crăpătura lăsată ca să ascult daca tata era treaz . Spre fericirea mea nu era .
Am închis ușa răsufland ușurată . Chiar nu avam nevoie de o altă ceartă din partea lui mai ales acum cand apele sunt liniștite între noi . În ciuda faptului că am promis că nu o să mai locuiesc cu el după toată drama prin care am trecut cu Justin , i-am oferit o a doua șansă . Pană acum nu a spulberat-o . E conștient că a greșit , dar știe că nu vom mai avea relația tată-fiică pe care o aveam înainte . Se poate observa cu ochiul liber că suntem distanțați .
Asta e , la amandoi ne este greu să acceptăm faptul că mama nu mai este aici și că trebuie să ne descurcăm pe propriile puteri . Cel puțin am încetat să mai plang noapte de noapte , știam că asta nu o va aduce înapoi .
O bătaie în geam m-a făcut să tresar . M-am grăbit ca să o deschid . I-am făcut semn să nu facă gălăgie . El a ras. Mi-am dat o palmă peste frunte atunci cand am realizat că a dat peste o vază . S-a uitat cu o privire inocentă la mine . Nu m-am putut abtine așa că am chicotit .
M-a prins cu o mană de șold și m-a tras mai aproape de el . Buzele lui au început să le frămante pe ale mele cerand acces . Am încuviințat iar limbile noastre sau întalnit din nou . Îi simțeam aroma de mentă de pe buze . Am schițat un zambet . El s-a dat un pas în spate și mi-a prins fața cu ambele maini .
—Nu pot să cred că iești din nou a mea!
La auzul cuvintelor am roșit . El doar a ranjit .
S-a apropiat din nou de mine , începeam să îi simt respirația menolată pe buze. Și-a strecurat limba peste a mea și acolo a început bătălia .
A început să facă mici pași pentru a ne deplasa spre pat. Cand spatele genunchilor mei au atins marginea , am căzut întinsă pe pat. El s-a poziționat deasupra mea sărutandu-mă din ce în ce mai intens. Am început să simt mușcăturile de pe gat. "Justin-" . A coborat cu săruturile pană la tricou. Cu o mană a încercat să mi-l dea jos , în timp ce cealaltă era rezemată de pat . L-am ajutat cu tricoul , după l-am aruncat .
Buzele lui au început să se miște senzual pe pieptul meu ajungand pe abdomen . Mi-am pus ușor mana pe pieptul lui pentru a-l depărta puțin de mine. Mi-am strecurat o mană sub maieul pe care îl purta și odată ce am reușit să-l dau jos un zambet mi-a apărut pe față .
Și-a lipit fața de a mea sărutandu-mă puternic , Mainile lui s-au poziționat pe spatele meu , la sutien , După puțin chin l-a desfăcut. S-a apropiat cu săruturile pe umerii mei , iar în cet în cet bretaua a căzut , la fel făcand și în partea cealaltă.
—Ești așa de frumoasă, îmi șoptește .
Limba lui care se plimba pe piept a ajuns pe sani . I-a sărutat ușor mușcand cate puțin din varf. Gemetele mele se auzeau în toată camera. El nu a încetat din a mă satisface .
Cand a ajuns la pantaloni , a început să tragă ușor de ei dar s-a oprit cand o voce s-a auzit
—Jessica?
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanficJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...