Am incercat sā imi aranjez gândurile , unde voi sta? cu cine voi sta? ce vor zice parintii mei? mã vor urî? Astea erau o parte din întrebārile care îmi treceau prin minte . Nu pot lāsa totul baltā , nu pot sa trāiesc singurā asa de mult! Jessica asta este cea mai bunã alegere! îmi spune vocea din capul meu , poate are dreptate , poate asa e mult mai bine!
Îmi doresc atât de mult ca el sã fie langã mine , am nevoie de el , inima mea are nevoie de el , dar se pare ca el nu! Asearã era sa mor din cauza lui , de ce îmi face asta? ce i-am fãcut? cu ce i-am gresit? aceste întrebãri îmi cutremurau mintea si corpul . Îmi era teama de el simteam asta in sânge . Dar el rãmâne un trecut dureros , nu pot spune cã am avut parte de multã dragoste deoarece totul s-a întamplat brusc , nu am avut timp sa-l cunosc pe adevãratul Justin , am petrecut câteva momente cu el pe care nu le voi putea uita!
Încerc sã revin la realitate , si sa-mi fac bagajul! Pãrintii nu trebuie sã îmi afle decizia deoarece nu ar accepta-o . Dar totusi nu mai sunt un copil , peste cateva zile voi împlinii 18 ani! Cei mai frumosi ani , astept acea zi de 6 ani , trebuie sã fie grozavã si specialã!Mi-am luat un geamantan si mi-am pus toate hainele si papucii în el . Cosmeticele si accesoriile de par le-am aruncat tot acolo. M-am uitat prin camera sa vad ce îmi mai trebuie , am zãrit o cutiutã micutã care strãlucea , am luat-o si am deschis-o , înãuntru am gãsit 800 de dolari , banii care îi strãngeam pentru ziua mea , dar acum am mai mare nevoie de ei asa ca ei sunt singura mea scãpare! I-am bãgat in buzunarul de la jaketa si mi-am continuat de lucru . Mi-am gãsit jurnalul in care îmi scriam toate gândurile , în ultimul timp nu am mai scris nimic . L-am deschis si-am inceput sa citesc ...
" Dragã jurnalule , astãzi am avut o zi perfectã , tocmai mi-am primit telefonul pe care îl asteptam de 2 ani . Mama mea este un inger , mi-a facut cea mai frumoasa zii din viata mea! Dar nu e singura , astãzi l-am vazut pe bãiatul pe care îl plac , mi-a vorbit si asta m-a fãcut sã zãmbesc toata ziua , este un adevãrat gentelman , îmi iubesc viata! "
Aceste cuvinte m-au cutremurat si mi-au adus cateva lacrimi pe obraz! Îmi doresc ca acele momente sã le pot simti din nou . Acel bãiat pe care îl credeam a fi un inger s-a dovedit a fi doar un criminal care mi-a frant inima!
Mi-am scos telefonul si-am apelat-o pe Emma , aveam nevoie pentru' început un loc unde sã dorm!
—Da?
— Emma , am nevoie de un loc unde sã stau o micã perioadã de timp!
—Mmmm , bine te astept la mine! Mama ta stie?
—Nu , si nici nu trebuie!
—Pai mama mea a plecat cu serviciul in Australia si câteva luni sunt singurã!
—Perfect , parcã totul se întâmplã cu un motiv!
—Mda , pãi te astept!
—Pa
Mi-am bãgat telefonul in buzunar , mi-am luat geamantanul si am sãrit de la balcon , altã optiune nu aveam! Am deschis usor poarta si am pornit spre casa Emmei . Dupa 30 de minute de mers am ajuns in fata casei ei! Mã simteam un pic nesigurã pe mine dar pregãtitã!
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...