The Final

2.8K 158 105
                                    

Cuvintele rostite de Stiles l-au făcut pe Justin să tresară .

 S-a dat rapid jos de pe mine încercând să rămână calm , dar la naiba Stiles a început să lovească puternic ușa până când aceasta s-a izbit de perete . Mai întâi privirea lui a căzut pe băiatul de lângă mine căruia i se putea observa vena de la gât zbătându-se de furie , iar dupa pe corpul meu aproape gol. Și-a încleștat pumnul , iar picioarele lui au pășit încetișor pe covorul moale din fața dulapului . Capul lui i-a alunecat pe spate la văzul sutienului .

 Pentru un moment uitasem că nu am nimic pe mine decât pantalonii. Din instinct mi-am dus mâinile la piept , acoperindu-l . Cu coada ochiului m-a văzut iar după râsul lui era singurul care se auzea în toată încăperea.

— Pleacă! vocea lui Justin auzindu-se tare și răspicat , ceea ce m-a făcut să tresar. 

 El și-a îndreptat privirea spre a mea făcându-mi semn să mă îmbrac.  Am încuviințat și am început să bâjbâii cu mâna pe pat după bluză . După puțin timp am dat de ea , iar după mi-am traso repede pe cap fixând-o pe corp cu mâinile .

— Tu,  face o pauză pentru a se întoarce pe călcâie și să își fixeze degetul pe pieptul lui Justin destul de brutal,  ești cel care ar trebuii să plece! continuă , scuipând cuvintele cu scârbă.

Mă așteptam ca Justin să reacționeze , să-l lovească , dar tot ce a făcut a fost să privească în gol încruntat , iar uneori să îi mai transmită săgeți " inbecilului" .

—Chiar mă așteptam la asta, spune uitându-se spre mine .

 Tot ce i-am arătat a fost degetul meu fixat spre el , iar expresia de pe fața mea răspunzându-i la cuvintele scuipate de el la adresa mea . 

A râs dându-și ochii peste cap , unul dintre lucrurile care mă enervau cel mai tare .

Mâna lui a ajuns pe spatele lui Justin înpingându-l brutal spre ușă . El a încuviințat de data asta lovindu-l puternic pe Stiles în față . Acesta s-a dezechilibrat făcând câțiva pași în spate pentru a nu cădea .

—Să putrezești în iad! se aud șoaptele lui Stiles . 

Acesta a venit rapid spre Justin lovindu-l în stomac iar după în ante-braț. Glasul meu a scos un mic scâncet , nu suportam să-l văd așa , rãnit.

Și-a îndreptat capul , iar de data asta nu a mai ezitat lovindu-l mult mai tare pe Stiles de multe ori , până când sângele acestuia a pătat covorul , lăsând în urmă un roșu închis. 

Tot ce a putut să facă a fost să-l împingă pe Justin în spre ușă , iar după pe hol în tot acest timp ținându-se de braț din cauza durerii . M-am ridicat rapid din pat și am început să alerg spre locul unde s-au dus .

Am văzut câteva umbre , mai mult decat ei doi , iar după ochii mei s-au închis lăsând liniștea să mă acapareze .


Zgomotele din jurul meu m-au făcut să tresar . Am resimțit o durere îngrozitoare în spate.  M-am uitat în jurul meu pentru a putea vedea ceva de bezna care acoperea tot . O lumină s-a aprins brusc luminând corpul care are în fața mea, îngenunchiat . Lacrimile mi-au traversat fața atunci cand l-am văzut . Nu suportam să-l văd așa .

—S-au trezit viermii! se aude o voce țipând , o voce cunoscută .

 Mi-am minjit ochii , iar după câteva secunde l-am zărit pe Jason mult mai fericit ca niciodată. Nu părea destul de surpins să mă vadă , nici eu de asemenea . Mă bucur că a încercat odata să mă ajute cu găsirea lui Justin cu toate că nu contribuise prea mult la lucrul ăsta , măcar îmi câștigase respectul și încrederea .

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum