" Justin , Nu , Justin . Criminalule , l-ai . . . Justin te rog deschide ochii . Justin rãmâi cu mine , Justin te rog, Justin . Am mai auzit o împuscãturã si i-am vãzut corpul lui Justin zãcând pe asfaltul plin de sânge . "
Mi-am deschis brusc ochii , din cauza împuscãturii pe care am auzit-o . M-am uitat în jurul meu , Huh ce bine ca a fost doar un vis , mi-am trecut mâna prin pãr încã tremurând de teamã . Am tras o privire spre partea în care dormea Justin . Nu era în pat . M-am ridicat si m-am dezechilibrat . Eram slãbitã , nu mai aveam multã energie în corp . M-am dus pânã la baie , mi-am fãcut mica rutinã de dimineata. Am coborat si am gãsit-o pe Emma care se uita la TV iar Justin i-a adus o ceascã cu ceai . Când am vãzut ce gest frumos a fãcut , un zâmbet mi-a apãrut pe fata .
—Neata dragilor! amândoi au tresãrit îndreptând-si privirea spre mine
—Neata iubito! îmi spune Justin în timp ce se apropie de mine si mã sãrut cum numai el stie .
—Neata Jess!
M-am îndreptat spre bucãtãrie , mi-am luat niste clãtite pe care le-am gãsit pe masã si le-am uns cu gem . Îi simteam respiratia lui pe gâtul meu , ceea ce m-a fãcut sã mã topesc . M-am lãsat prada lui si am început un sãrut pasional . Nu îi puteam rezista , corpul meu ceda la atingerile lui . Un glas firav se aude din spatele nostru . Îmi întorc usor capul si-o zãresc pe Em' care se uita cu niste ochi calzi la noi .
—Îmi pare rãu dacã întrerup ceva . . .
Mã depãrtez de Justin iar el îmi trãgea priviri.
—Nu , nu ai întrerupt nimic .
—Ba da , tocmai ...
L-am cãlcat pe picior si i-am zâmbit .
—Tocmai , aveam de gând sã mã plimb!
M-am dus pânã în camera , m-am schimbat de haine si m-am machiat . Am ajuns în living unde Justin si Emma mã priveau confuzi .
—La ce vã holbati?
—Aah , unde crezi cã mergi?
—Plimbarea de dimineata!
—Jess , e periculos .
—Si? Ce se poate întampla?
—Nu pleci nicãieri . îmi spune Justin pe un ton mai rãstit
—Dar am nevoie de aer .
— Atunci te duc eu . se oferã el
—Unde?
—În parc .
—Okay , hai!
M-a luat de mânã si mi-a zâmbet în acel fel în care aproape muream . Mi-am întors capul spre Em'
—Vom fi plecati cateva ore . Sa stai aici! Bine?
—Da , distractie placuta!
—Multumim!
Am intrat în masinã . Justin a condus cu vitezã foarte mare pânã într-o intersectie , unde acolo nu îmi mai pot aminti nimic! Totul era negru , dureros , zgomotos .
***
Dupã câteva ore mi-am putut deschide ochii . Eram într-un loc rece si întunecat . L-am zãrit pe Justin plin de sânge pe fatã . M-am speriat si-am tipat . Am început sã simt o durere îngrozitoare în jurul bratului drept . S-a auzit o usã care s-a deschis . Am încercat sã zãresc chipul persoanei , dar nu reuseam , am auzit doar o voce cunoscutã .
—Viermii s-au întors!
Acea voce . . . Jason!! Oh nu , o panicã m-a cuprins , palmele au început sa-mi transpire . El s-a apropiat de mine si-a început sã mã atingã pe fatã
—Curvã rea ce esti , l-ai ales pe nenorocitu' asta! si mi-a tras o palmã
Si-a pus mâna pe bluza mea si-a rupt-o , am rãmas intr-un maieu . El a râs ca un idiot si a încèrcat sã mã atingã din nou , dar o voce la întrerupt .
—Te omor dacã o mai atingi! vocea lu' Justin
El se întoarce si râde .
—Ai gresit persoana!
Justin se apropie de el si începe sa-l batã . Eu am gãsit o sticlã si mi-am putut rupe frânghia din jurul mâinilor . Justin încã îl bãtea pe Jason pânã o altã voce îsi fãcu-se prezenta .
—Cred ca ti-a sunat ceasul Bieber! Russell s-a fãcut auzit
Justin se dã un pas în spate iar Jason îl loveste de cade jos . Eu m-am apropiat de el încercând sã fiu puternicã .
—Jessica! Mã strigã Russell în timp ce îsi scoate pistolul .
—Ce vrei javro?
—Cum îndrãznesti sã îmi vorbesti asa?
—Deoarece esti o jàvrã!
Justin îsi ridica-se capul si s-a uitat spre Russel care si-a îndreptat arma spre el .
—Ultimele cuvinte! Îi spune încarcându-si pistolul
Justin se uitã la mine si îmi atinge usor obrazul . O lacrimã mi-a curs pe fatã . Se apropie usor de mine si mã sãrutã dulce pe frunte .
—Te iubesc îngeras , tu mi-ai schimbat viata!
Am auzit. o împuscãturã! Jason m-a smuls de pe jos. Justin era plin de sângè pe abdomen . L-am muscat pe jegosul ãsta de mânã si m-am dus rapid spre îngerul meu . M-am asezat în genunchi si-am început sã plâng , m-am uitat la el si-am vãzut ca si-a deschis foarte usor ochii , asta a fost ultima datã când am vãzut acele cascade de ciocolatā în care mã pierdeam . Cu toate fortele si puterile pe care le mai avea si-a ridicat mâna si mi-a atins fata. A închis ochii
—Justin , Nu , Justin . Criminalule , l-ai . . . Justin te rog deschide ochii , Justin rãmâi cu mine , Justin .
Sper sã vã placa acest capitol , nu prea am avut inspiratie dar vã promit ca în urmãtorul voi avea! Thank u again :)
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...