Him

1.9K 114 12
                                    

Imi aduc exact aminte cand mi-a atins brutal mana . Atunci nu o facuse cu rautate , doar se dezechilibrase si s-a prins de mine. Ochii lui .. erau blanzi si avea un zambet nevinovat . Bratele ii erau micute , parul nu prea aranjat , hainele la fel de neglijente .

 Ce s-a schimbat ? ... Totul .

 Acum ochii lui plini tot timpul de furie si durere , zambetul lui razbunator , bratelel lui mari si puternice , parul , hainele negre si uneori murdare .

 Imi este dor de acel baiat care statea cuminte in banca lui . Foarte rar scotea cate un sunet. Nu intra in dispute cu ceilalti . Ii tin minte privirea care mi-o trimitea prin orele de curs , imi faceau obrajii sa arda . Acelea au fost momentele mele jenante , cand ma uitam la el si fata mea era rosie , iar inima imi batea cu putere . -   

Imi este dor de acel baiat . 

In orice moment m-as duce in bratele lui dar ceva ma opreste de fiecare data . M-a mintit , mi-a omorat mama , pe Emma , lucruri foarte greu de iertat . Atunci cand mama a murit , jumatate din inima mea s-a dus cu ea , acum cand l-am pierdut si pe el , simt ca acea bucatica care inca imi mai facea inima sa bata , a luat-o cu el . Nu stiu ce sa mai fac ... Stiles nu ii poate lua locul . Ceea ce simt pentru el este o iubire care intre frati . Chiar daca el poate nu simte acelasi lucru . Eu nu il pot vedea mai mult decat un frate . Chiar daca suntem impreuna , nu simt ca il iubesc cu adevarat . 

Ies din camera , dupa 5 zile de plans . Stiles ma tot sunat dar nu i-am raspuns , am preferat sa stau linistita si sa-mi aranjez gandurile . Tata mai statea cu mine uneori , incercand sa-mi dea niste sfaturi . 

Stia ca nu ii poate tine locul mamei dar a incercat ceea ce a fost de apreciat. Mi-am trecut mana prin par si am deschis usa . Pasii mei taraiti se auzeau pe coridor . Cand am ajuns in fata usii de la intrare , o voce ma opreste 

— Jessica , unde te duci ? ma intreaba tata tinand in mana un pahar cu lapte si o revista 

—Am nevoie de aer , am stat prea mult in casa 

—Dar ... sa ai grija sa nu...

—Tata , o sa am grija

Ies din casa si grabesc pasul spre parc . Ultima oara cand am fost acolo l-am vazut . Am nevoie de el , nu mai rezist fara sa mai am pe nimeni langa mine . Am nevoie sa fie familia intreaga . Vreau sa imi umplu golul din mine .

 Mi-am sters lacrimile si am inceput sa alerg . Dupa cateva minute bune de mers am ajuns . M-am dus fix in locul unde l-am vazut cand eram cu Stiles. 

Peisajul nu era schimbat , dar ceva lipsea ... el . Nu era acolo . Intradevar , el mi-a spus ca nu o sa se mai implice in viata mea . Dar nu aveam puterea sa-i spun ca se inseala si ca am cea mai mare nevoie de el . Regret atat de mult ca nu i-am spus ce simt cu adevarat . Nu mai pot ascunde ceea ce se afla in suflet . M-am asezat pe o banca si mi-am cufundat capul in genunchi .

 Lacrimile au inceput sa curga . Nu mai rezist . 

Orele treceau ... nimeni nu aparea . Sperantele mele incepeau sa se piarda . Intr-un sfarsit m-am ridicat de pe banca si am inceput sa ma plimb pe strada . Singura . In minte imi veneau doar amintiri , amintiri dureroase . Imi simteam corpul cum cedeaza asa ca mi-am lasat mainile sa atinga cel mai apropiat copac . Mi-am lasat greutatea in ele si am inceput sa plang lasand capul plecat . Eram lipsita de puteri . Niste crengi au inceput sa se auda prin spatele meu . Mi-am desprins o mana de pe copac si mi-am trecut-o peste frunte . 

Am incercat sa imi opresc plansul , dar suspinele inca le simteam . Am inchis ochii pentru cateva secunde 

—Imi este dor ...  fac o pauza mare in timp ce reusesc sa inghit ... de tot 

Aud suspinul . Sangele a inceput sa-mi curga din nou prin vene dandu-mi o oare care putere. M-am intors pe instinct , am inchis ochii lasand lacrimile sa-mi cada printre gene si mi-am trantit corpul de ceva solid . Un mic zambet mi-a aparut pe fata cand realizasem ca nu ma insel . I-am simtit mainile strangandu-ma puternic .

 I-am auzit suspinul in ureche , I-am simtit inima batand cu putere si capul afundat in parul meu .Ii simteam disperarea pe care si eu o aveam . 

—Si mie imi este dor , spune in timp ce respira greu 

S-a dat un pas in spate luandu-mi capul intre palmele lui . Ochii lui erau plini de durere , erau rosii , fata lui ... era slaba .

 Nu m-am putut abtine . Mi-am lipit rapid buzele de ale lui . El a incuviintat si a facut ca dintr-un banal sarut sa fie unul pasional . Ne simteam reciproc durerea. Resimteam fluturasii in stomac. Imi era dor sa ii simt . Imi era dor de tot , imi era dor de .. el . 

Acum suntem amandoi aici . Dar presimt ca nimic nu se va incheia asa usor . Ceva ... va urma , ceva ... teribil 

Danger // finalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum