Vreau sa devin puernica . Vrea sa-l infrunt . Vreau sa pun eu capat la tot . M-am saturat ca el sa poata sa imi controleze viata. E timpul sa-mi infrunt temerile. Cea mai mare teama a mea este el . Atunci cand ii intalnesc privirea sau cand ii simt atingerile brutale pe pielea mea , imi este frica de ce a devenit . Imi este frica ca vrea sa se razbune , iar tinta fiind .. eu. Toate temerile mele se invart asupra lui . Imi este teama ca poate din cauza slabiciunii mele , ii voi cadea in plasa, voi ceda . Nu vreau ca Stiles sau tata sa fie implicati . Aici este treaba mea si a lui , nu vreau ca din cauza mea , ei sa intre in probleme iar vietile sa le fie puse in pericol . Nu mai vreau sa fiu protejata de ei . Imi aduc aminte cand Justin nu ma lasa sa iau propriile mele decizii din cauza ca " nu eram stapana pe mine " . Uram acel lucru , uram faptul ca nu sunt indeajuns de puternica , de . . . neinfricata.
Imi scutur capul si incerc sa revin la realitate .
Imi trec o mana prin par in timp ce ma uit prin casa . Ultima oara stiu ca tata l-a invitat pe Stiles sa-l ajute cu ceva . Deci trebuie ca ei sa fie pe undeva prin casa .
Incerc sa cobor scarile fara sa fac prea mult zgomot . Nu am nevoie de prezenta lor momentan . Nu vreau ca sa ma impiedice din ce am de gand sa fac . Stiu ca e o alegere prosteasca , dar vreau sa imi inving teama . Chiar daca nu sunt pregatita , nu am nici o arma sau vreun obiect ascutit la mine , nu am de gand sa ma opresc
. Apas usor pe clanta si observ ca nimeni nu si-a dat seama ca usa s-a deschis , deci zgomotul nu a fost atat de tare incat sa-l auda si ei . Inseamna ca sunt undeva prin subsol .
Ma strecor prin usa intredeschisa si dupa o inchid la loc , fara sa fac multa galagie . Pornesc rapid spre alee . Mai privesc odata casa ca sa fiu sigura ca nu m-a vazut unul dintre ei . Expir usurata . Stau cateva minute pentru a ma gandii unde am de gand sa ma duc . Imi vin in minte diferite locuri in care obisnuiam sa mergem atunci cand vroiam sa fim separati de restul .
Grabesc pasul spre Teatru . Pur si simplu ador locul ala . Ma linisteste .
In cateva minute ajung in fata lui . Deschid incet usa . Privirea mea se opreste asupra pianului care este in mijlocul scenei . Imi starneste amintiri pe care incerc sa le uit . Inspir aerul prafuit si tusesc . Fac pasi spre scena . Ma opresc brusc . Am venit aici cu un scop . Trebuie sa fie aici .
Instinctul meu nu da gres niciodata , mai ales cand vine vorba de el . Inchid ochii si inspir cat de tare pot . Poate nu trebuia sa vin aici . Ma simt putin nelinistita . Imi trec palmele peste frunte dupa le las sa coboare usor peste obraji . Privesc tot ce ma inconjoara , lacrimile napustindu-se asupra ochilor mei . Aud niste pasi marunti in spatele meu . Ma trece un fior . Ii aud venind din ce in ce mai tare spre mine . Inima incepe sa-mi bata foarte tare , dar nu ma misc din pozitie . Pentru o clipa inchid ochii , ii simt rasuflarea pe gatul meu . Imi da parul la o parte parul, lipindu-si buzele de pielea mea . Simt cum toti muschii pentru o secunda mi se incordeaza . Ii simt buzele cum se plimba, tandre pe gatul meu .
Il prind de mana si ma intorc cu fata spre el .
—Opreste-te , ii spun cu vocea tremuranda
El ma priveste intr-un mod bland . Imi prinde mana si ma trage aproape de el , incat de data asta ii simt respiratia mult mai aproape . Imi las capul in jos , incercand sa-mi retrag lacrimile .
Nu vreau sa ma vada asa . Ii arat slabicune .
El imi ridica barbia cu doua degete in timp ce nu isi ia privirea din ochii mei . Nu pot face nimic . Sunt amortita . Slabeste stransoarea , impleticindu-si degetele lui cu ale mele , nu reactionez .
Îl simt cum se apropie mai mult de mine . Isi lipeste buzele de ale mele framantandu-le . asteptand un raspuns . Încuviintez si il sarut . Simt mana lui cum umbla pe spatele meu facand cerculete cu degetul . Ma trec fiorii din nou .
I-am cazut in plasa .
Ma desprind incet din sarut si il privesc adanc in ochi . El se apropie usor de fruntea mea si o saruta , dupa cu miscari marunte isi lasa capul pe umarul meu strangandu-ma in brate . Imi lipsisera partea asta a lui pe care o arata rar .
Inca nu pot sa cred ca i-am cazut in plasa .
El se retrage si pune ambele maini pe umerii mei . Eu imi aplec capul suspinand si soptesc :
—Am cedat
—Nu asta a fost intentia mea , spune in timp ce se uita in pamant
—Imi pare rau , dar nu te pot ierta , ii spun cu lacrimile incetosandu-mi vederea
—Inteleg , si isi desprinde mainile de pe mine in timp ce face un pas in spate
Nu inteleg de ce simt un gol in stomac vazandu-l asa . Sunt convinsa ca nu il mai iubesc , cu toate ca ma mint singura . Fac cativa pasi si imi trantesc corpul meu de el lui . Imi afund capul in pieptul lui , strangandu-i tricoul . El imi atinge usor parul sarutandu-l . Ma desprinde de el si se uita atent la mine .
— Nu vreau sa ma mai amestec in viata ta , imi pare rau inca o data cu toate ca stiu ca vorbele mele nu au nici un efect . Jessica , te rog - face o puza - sa-i spui idiotului - razand - sa aibe grija de tine , asa cum poate eu nu am avut . Se apleaca spre mine si ma saruta pe frunte .
—Te iubesc , imi sopteste
Il vad cum se indeparteaza fara sa mai priveasca in spate . Cred ca asta e tot ce si-a dorit , sa-mi mai simta buzele pentru ultima oara . Incerc sa-mi stapanesc lacrimile . Soptesc :
—Si eu te iubesc , Justin
CITEȘTI
Danger // finalizat
FanfictionJessica trăia o viața cât se putea de obișnuita. Avea o familie care o iubea, o prietena care a i-a fost mereu alături la bine si la greu, dar toate astea au început să se destrame atunci cand în viața ei a apărut Justin. Un băiat căruia nu...