Derek Hale'i bahçede gördüğümde anlamsızca bir şok yaşamıştım. ve ne yaptığımı bilmeden tamamen içgüdüsel olarak ona doğru ilerlemeye başladım. yanına yaklaştığımda "burada ne işin var?" diye sorabilmiştim. yüzü gözü ter içindeydi ve acı çekiyor gibiydi.
"benim.. scott'ı-" diyebilde kısa ve kesik nefeslerinin arasında. "bulmam gerek." diye bitirdi cümleyi.
"sen.. iyi misin?" dedim korkarak. hayır anlamında kafasını salladı. "bak. ben onu arayıp buraya çağırıcam tamam mı? arayıp gelmesini söyliycem." dedim ve cebimden telefonumu çıkardım. scott'ın numarası olmadığı için stiles'ı aradım.
"hey stiles. sanırım acilen scott'ı da alarak buraya- bahçenin karşısına gelmeniz gerekiyo. hemen." dedim ve stiles'ın soru sormasına izin vermeden telefonu kapadım. derek ayakta durmakta zoorlanıyordu. bu yüzden bir elimle kolundan kavradım ve onu tutmaya çalıştım. "hey, dayan. birazdan burada olurlar." diyebildim ne yapacağımı bilmez halde.
arkamı dönüp okul kapısına baktığımda bize doğru koşmakta olan Stiles ve Scott ı gördüm. yanımıza gelince ilk konuşan scott oldu.
"hey senin neyin var? dedi Derek'e.
"yardımına ihtiyacım var." dedi Derek.
"sana neden yardım etmem gerektiğini söyler misin?" dedi Scott sinirle.
"o iyi değil görmüyor musun?" diye bağırdım.
"bir dakika, sen neden buradasın ve onu nasıl buldun?" dedi scott benim Derek'i tuttuğumu yeni farkederek.
"ben sadece dolabıma doğru giderken onu gördüm. hem şu an bunun önemi yok. görmüyor musun o kötü." dedim.
"peki tamam. ne yapmam gerek Derek?" dedi Scott bıkkınlıkla.
"dün gece vuruldum. ve iyileşemiyorum. argent' ların beni vurduğu o mermiden bulmalısın." dedi Derek zorla.
"hey, hey! bunu nasıl yapıcam. allison!ın babası benden ciddi anlamda nefret ederken sen onların evine girip seni vurdukları lanet olası mermiden mi bulmamı bekliyorsun?" dedi Scott sinir ve şaşkınlıkla.
Derek bir anda onun kolunu tuttu ve "evet. tam olarak bunu bekliyorum." dedi. ne olduğunu anlamasamda bu duyduklarım ne kadar anlamsız gelse de sanki bir o kadar da anlamlı geliyordu. kafam karışmıştı ve ben ne yaptığımı bilmiyordum.
"ah! peki,peki! stiles sen onu... onu... nereye götürebilirsin?" dedi Scott.
"dostum bu işler için kullandığım bir yer yok ben nerden bileyim." dedi söze yeni katılan Stiles.
"buldum. onu veterinere götür. tamam mı? ama önce patronun oradan çıkmasını bekle. o zamana kadar da onu arabada tut. tamam mı?" dedi Scott.
"bunu neden ben yapıyorum!?" dedi stiles.
"yapmak zorundasın." dedi scott ve arkasını dönüp okula doğru koşmaya başladı.
"hey hadi onu arabaya bindirelim." dedim Stiles'a.
"hey sen nereye geliyorsun?" dedi Stiles.
"veterinere! ama önden önce arabana!" dedim ve Derek'i tutması için bir bakış attım.
"tanrım! neden bunlar hep benim başıma geliyor." diye mızmızlanırken diğer koluna geçti Stiles.
***
arabaya binmiştik. Derek'i arka koltuğa oturtmuştuk ve her an bir şey olabilir diye yanına geçmiştim. bu beni huzursuz ediyordu ama bunu yapmam gerektiğini hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teen wolf: a new story
FanficBiyolojik babasını ararken, geldiği kasabada onu bulabileceğini düşünmüştü. Bulmuştu da. Ama daha bilmediği onlarca şey olduğunu ve hayatının normalken bir anda dibe çökmesini, onu bulunca engelleyememişti. Burada ilginç olan bir şeyler vardı, ve z...