*Hye to all readers LYMAM!!! 👋 Ada berita happy ni nak bagitahu.(Happy lah sgt) 😝 ,wani dah fikir masak-masak dan dah hangit dah pun yang LYMAM akan bersambung!!!!!!!!!! That means akan ada Love You,Mr Add Math! 2,tapi tajuknya lain lah.(Tajuk belum difikirkan lagi,tp story line dah ada) Maka,korang semua boleh jumpa lagi dengan Rayyan Zhafrin dan Qaseh Qasrina.
Storyline?
Storyline utk LYMAM 2 berbeza sikit dari LYMAM.Sebab maybe utk yang kedua ni diorang dah matang.And igt tak last epilog utk cerita ni? Time tu Qasrina pregnant right? So,LYMAM 2 akan start dari situ.So that,korang berkesempatan utk baca moments Rayyan yang kena layan kerenah Qasrina time pregnant and else.
Konflik?
About conflict,wani tak nak cerita lebih-lebih.Tapi,apa yang boleh wani cakap,konflik utk cerita ni ada banyak (tak lah byk sgt),tapi akan ada satu konflik yang boleh kategorikan sbg konflik terbesar.Dan jangan marah wani pasal conflict nya cause the conflict was a little bit annoying.
Watak?
Em..watak hero dan heroin mesti ada.Dan maybe akan ada kemunculan watak baru mcm watak utk antagonist (yg watak antagonist ni tak pasti lagi akan diserahkan kpd watak baru atau watak lama tu akan berubah jadi watak antagonist.Hati manusia kan boleh berubah) dan ada juga watak lama yang still ada dan telah dilenyapkan.Watak siapa yang still ada dan dah dilenyapkan? Kita tunggu lah..
Genre?
Romantic (of course! bukan namanya novel cinta klu tak romantic),Sadis,dan tak jamin happy ending *gelak jahat*
TETAPI!!!
LYMAM 2 ni tak tahu lagi bila nak start publish sbb as you know,wani ada dua cerita yang still in progress.Takut klu tambah lagi satu,memang berhabuk lah cerita2 ni dkt draft.So,ni nak tanya and i really-really hope that readers yang wani sayangi sekalian,bg respon sbb selama ni wani selalu ckp sorang2 😔
1) Setuju tak dengan sambungan LYMAM 2?
2) Nak wani buat LYMAM 2 ni dulu ke ataupun siapkan dulu dua cerita yang lain?
3) Atau patut ke wani stop kan dulu salah satu cerita dari dua cerita yang wani tgh buat skrg utk bg laluan pada LYMAM 2?
*So,i really hopes yang readers bg respon.Pleaseeeee... Kita ada amount 7.50K readers,so that's why wani nak buat LYMAM 2,and one more times,please bg respon and support LYMAM 2..
YOU ARE READING
Love you,Mr Add Math!
RandomRayyan Zhafrin,seorang guru Add Math yang telah jatuh cinta pada pelajarnya.Sejak insiden yang membawa kepada pertemuan pertama,hatinya benar-benar merasakan gadis comel itu adalah jodohnya.Sejak dari itu,mereka berdua sering terjumpa.Berjiran pula...