AUTHOR'S NOTE

9.6K 265 30
                                    

*Yeah,alhamdullilah.Maka tamat lah sudah kisah cinta Rayyan dan Qasrina dalam Love You,Mr Add Math!.Sorry lah sebab sepatut nya wani boleh buat ebih dari 50 bab tapi disebabkan sekolah dah nak buka,so terpaksalah wani ringkaskan.Tapi jangan risau..story line tetap sama cuma dipendekkan.

Thanks a lot to readers yang tak henti-henti baca dan vote untuk story ni dari BAB 1 sampai BAB 47.(Kalau ada)

Dan yang tak vote tu wani tak marah pun.Readers tak vote sebab cerita ni tak menarik bagi readers kan?takpe.Takpe.

Dan wani nak susun sepuluh jari memohon maaf kalau ada kesalahan dalam story ni.Tertypo (ni sudah tentu) dan tersalah publish bab.Wani dengan rasa rendah diri nya nak minta maaf jika ada kesalahan dalam penulisan story ni dan yang paling penting,sorry kalau story line ni readers rasa nonsense.

Jadi,wani nak minta tolong dengan readers-readers semua untuk comment tentang story atau jalan cerita tentang LYMAM ni.Sama ada nak comment kelemahan atau pun sebalik nya.Supaya di story yang kedua nanti,wani can fix it.

Yang tak vote wani tak marah cuma yamg tak comment tu yang wani marah! (hehehe)

Jadi di sini wani nak mohon readers campak kan comment readers tentang story LYMAM ni,okay?

Thanks all readers!

Love you...

Love you,Mr Add Math!Where stories live. Discover now