*TRIIINNGGG* *TRIIINNGGG*. Jahoor, daar ging de wekker. Ugh, weer een dagje school. Ik doe de wekker uit en ga weer even liggen. Zonder dat ik het door heb val ik weer in slaap. Als ik wakker word kijk ik op de klok. SHIT! Het is 7:15, ik heb me een kwartier verslapen! Ik spring meteen uit bed, ga naar de wc, kleed me aan, doe mijn haar goed en ga naar beneden. "Goedemorgen." Zeg ik snel tegen mijn vader en moeder. Ze zeggen goedemorgen terug en ik ga snel zitten. Gelukkig. Ik zie dat mijn moeder al ontbijt voor me heeft gemaakt. "Dankje mam." "Geen probleem schat." Zegt mijn moeder glimlachend. Ik eet snel mijn yoghurt met aardbei stukjes op en ga snel mijn tanden poetsen. Als ik daar klaar mee ben pak ik mijn tas en mijn sleutels, doe mijn jas en schoenen aan en ga naar mijn fiets. Ik zeg en mijn ouders gedag. Als ik op mijn fiets zit, onderweg naar Melanie om samen naar school te fietsen, denk ik aan Joe. Hij is zo leuk en knap en lief. Ik vind hem echt heel leuk. Als ik eenmaal aan hem denk kan ik niet meer stoppen...
We zijn op school aangekomen. Gelukkig zit mijn kluisje naast die van hem. Als ik bij mijn kluisje kom staat hij er ook al. Hij kijkt me aan en ik hem. Snel kijk ik weer weg. Oh nee, waarom kijk ik altijd weg. Ugh ik ben een watje, ik durf niet eens langer dan een seconde in zijn ogen kijken! Ik ben hopeloos. Ik doe mijn kluisje open en doe mijn jas erin. "Hey." hoor ik achter me. Ik kijk snel om en zie dat het Joe was. "Hey." Zei ik zachtjes terwijl ik een beetje bloosde. Hij glimlachte naar me. OMG hij is zooo schattig. Ik keek nog even naar hem en deed mijn kluisje dicht. We zaten samen op 6 VWO en hadden altijd dezelfde vakken. Waar ik heel blij mer ben natuurlijk. Zo heb ik ten minste nog contact met hem.
Eindelijk. Het laatste uurtje was voorbij en we waren uit. Ik fietste samen met een paar mensen uit miin klas, waaronder Melanie en Joe, naar huis toe. Toen ik thuis was ging ik meteen op bed liggen. Pffff ik had een zware dag achter de rug. Het enige wat me nog kon opvrolijken was Joe. Hoe hij glimlachte bij de kluisjes, betekend dat iets? Vind hij mij ook leuk? Ugh, er dwalen zoveel vragen rond in mijn hoofd. Ik heb besloten dat ik hem ga appen.Heyy.
Ik leg mijn mobiel weg, mijn mobiel trilde. Het was Joe. Ik kreeg vlinders in mijn buik.
Hee Rosa.
Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus zei maar niks. Maar ik zag hem typen.
Ehm, ik vroeg me af of je morgen misschien kan afspreken ofzo?
Mijn hart ging tekeer. Er kwam een grote glimlach op mijn gezicht.
Tuurlijk :)
Okay, dan zie ik je morgen x.
Tot morgen x.
Omg, een kusje?! Aaaahhhhh ik werd zo blij en verheugde me de hele dag op morgen.
Na het avondeten ging ik naar boven. Ik ging even youtube kijken. Ik keek op de klok en het was 4 uur later. Wow, ik wist niet dat ik zo lang youtube kon kijken. Het was inmiddels half 11, maar ik was best wel moe, dus maakte ik me klaar voor bed. Ik moest de hele tijd denken aan Joe. Waarom vroeg hij om af te spreken? We gaan toch niet zo vaak met elkaar om? Waarschijnlijk heeft hij met een groep afgesproken. Maar dat maakt niet uit. Als Joe er maar is.
Na een tijdje viel ik in slaap.-
Dankje voor het lezen! Ik hoop dat je het eerste deel leuk vond. Vergeet niet om een reactie achter te laten van wat je ervan vond.
Xxx
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...