Om half 2 krijg ik een berichtje van Conor.
Hey Rosa, kan je vandaag misschien een liedje opnemen met mij?
Ik antwoord zo snel mogelijk terug. Want ik ben echt heel enthousiast.
Ja goed idee. Waar woon je?
*adres*
Okay, hoelaat en welk liedje?
Om kwart voor twee of twee uur ofzo, kom maar tussen die tijd. En we gaan het liedje 'crying out for me' doen.
Okayy.
Kan je nog een instrument bespelen ofzo? Dan kan je die meenemen.
Ehm, ik kan gitaar spelen.
Gaaf! Kan je die meenemen?
Ja. Elektrisch of akoestisch?
Volgensmij is akoestisch het mooist bij dit liedje.
Okay, komt goed. Dan zie ik je zo!
Tot zo!
Omg ik ga gewoon een liedje zingen met Conor Maynard! Ik hoop niet dat ik hem teleurstel, want ik ben eerlijk gezegd nog best wel zenuwachtig. Het liedje is best wel leuk, ik ken de tekst ook bijna helemaal, dus dat komt hopelijk wel goed.
Ik pak mijn gitaar en snoer en loop naar Conor toe, aangezien ik niet met de fiets ga vanwege de gitaar op mijn rug en ik nog niet auto kan rijden.Ik bel aan. Jack doet open. We zeggen hey en geven elkaar een knuffel en ik loop naar binnen toe. "Ik roep Conor wel even." Zegt Jack. Ik knik en vervolgens roept hij Conor. Als ik hem in de kamer zie lopen begroeten we elkaar en geven we elkaar ook nog een knuffel. "Kom, dan gaan we meteen naar mijn kamer toe." "Okay." We lopen ernaartoe. Ik zie Josh ook nog, want ze wonen al samen met zijn drieën. "Dit is dan mijn kamer." Zegt hij. Ik kijk rond. "Leuke kamer." Zeg ik. "Pak je gitaar maar uit. Weet je de akkoorden trouwens al?" "Nee." "Oh, het is niet zo moeilijk. Ik leer het je wel." "Okay." Ik pak mijn gitaar uit. Conor zegt de akkoorden en ik begin te spelen. Hij zegt ook op welke plekken ik rustiger moet spelen. Na een tijdje kunnen we hem perfect zingen en spelen. Want hij speelt piano. "Zullen we nu dan opnemen?" Vraagt hij. "Ja is goed." Hij heeft de twee microfonen al klaargezet. Conor doet het snoertje van mijn gitaar in een opneemapparaat waar de snoeren van de microfonen en keyboard ook al in zitten. "Jack! Kan je filmen?" Vraagt hij. Want hij doet zijn camera nooit op een statief. Hij laat het mensen filmen. Wat wel een leuk effect geeft. Jack komt aangelopen en Conor overhandigt hem de camera. "Ben je er klaar voor?" Vraagt Conor met een glimlach. "Ik denkt het." Lach ik terug. Zeg filmt en we gaan zingen. Het gaat nog best wel goed en we maken geen foutjes.
"Het ging best goed." Zegt Conor blij. "Ja vind ik ook." Zeg ik blij terug. "Goed gedaan guys." Zegt Jack erachteraan. "Dankje." Zeggen Conor en ik tegelijk. Jack geeft de Camera weer terug aan Conor en loopt daarna de kamer uit. "Om eerlijk te zijn was ik best wel nerveus." Zeg ik. "Waarom?" "Omdat jij al zo groot bent en super goed en ik ben een amateur die heel weinig ervaring heeft." Zeg ik met een lachje. "Nee je bent echt heel goed! Misschien kunnen we dit vaker doen. En misschien ook een liedje op jouw kanaal zetten als je dat wilt?" "Ik weet niet.. wat nou als mensen me niet goed vinden. Ik ben nu eigenlijk nog steeds zenuwachtig voor als je de video online zet." "Rosa, maak je er maar geen zorgen om. Je kan heel goed zingen." "Okay, als jij het zegt. Je bent wel Conor Maynard." "Haha. Ik ben ook maar een mens hoor." "Wel een goed zingende." We lachen en gaan naar de woonkamer toe. "Wil je wat drinken?" Vraagt Conor. "Ja lekker." Zeg ik. Conor pakt wat drinken. Hij geeft het aan mij en we gaan op de bank zitten waar Jack en Josh ook al op zaten. "En hoe gaat het met jou en Joe?" Vraagt Josh terwijl hij met zijn wenkbrouwen wiebelt. "Goed. Denk ik." Zeg ik. "Jullie zijn wel schattig samen, ik heb al een shipnaam bedacht; Joesa." Zegt Josh. "Dus dat is wat je de hele tijd doet in je vrije tijd? Shipnamen voor mensen maken. Haha." Zeg ik. "Dat is zijn specialiteit." Zegt Jack. "Stiekem." Zegt Josh. We moeten lachen. "De video komt trouwens volgende week ofzo online." Zegt Conor. "Okay." Zeg ik. "Ja ik hoorde je zingen. Je bent echt heel goed." Zegt Jack. Ik bloos een beetje. Ik ben het niet echt gewend om complimenten te krijgen over dat ik goed kan zingen. Want ik zing niet echt in het openbaar. Ik ben in het algemeen niet echt verlegen, maar als ik zing wel. "Oh eh, dankje." Zeg ik een beetje verlegen. "Hoe kan het dat ik je nog nooit heb horen zingen?" Vraagt Josh. "Nou, ik zing liever niet alleen in het openbaar." Zeg ik. "Oh, maar wil je de video dan wel op youtube hebben?" Vraagt Conor. "Ja, het moet ooit gebeuren." Zeg ik met een klein lachje.
Thuis ga ik nog even tv kijken. Mijn mobiel trilt; ik krijg een berichtje van Marcus.
Heyy.
Hey.
Kan je morgen misschien weer een video maken? Dan heb ik alvast wat video's klaar staan.
Ja leuk! Hoelaat en bij wie?
Bij jou?
Ja is goed.
Om half 2?
Ja, tot morgen!
Tot morgen!
Een tijdje later krijg ik ook een berichtje van Joe.
ROSA!
Is er iets ergs gebeurd? Mijn hart begint sneller te kloppen. Oh nee wat is er?!
WAT IS ER???
JE HEBT DE 200.000 ABONNEES GEHAALD!
WAT? WOW! SERIEUS?!
JAAA KIJK MAAR ZELF!
OMG WAT GAAF!
Met een glimlach op mijn gezicht pak ik mijn laptop en kijk hoeveel abonnees ik heb. Omg ik heb er echt 200.000! Ik ga Joe meteen weer terug appen.
Maar hoe weet je dat zo snel?
Oh, ik zat gewoon te kijken op de live counter van youtube. En het gaat echt heel snel!
Jaa inderdaad. Omg ik ben zo blij!
Ik ben ook blij voor je. En trots x
Dankjeee. En dankje voor het kijken en zeggen x
Geen probleem. Ik doe het graag, voor jou.
Awh, dat is zo lief! Maar wat moet ik nu zeggen?Ben je er nog? Heb ik iets verkeerds gezegd..
Oh nee, had ik maar meteen gereageerd!
Nee, je hebt niks verkeerds gedaan!
Oh, wat was er dan?
Nou, ik wist niet wat ik moest zeggen, je was zo lief..
Oh. Ik heb nu hetzelfde probleem.
Awh. Weer zo schattig!
Haha. Kan je morgen trouwens weer afspreken?
Hij verandert het onderwerp, haha. Gelukkig, dan is het niet meer zo ongemakkelijk.
Oh eh, ik heb al afgesproken met Marcus. Sorry.
Oh, met Marcus.. Okay, dan een volgende keer.
En het gesprek is gestopt. Het lijkt wel alsof hij het heel jammer vindt. Waarom zet hij twee puntjes achter de naam van Marcus. Marcus en ik zijn gewoon vrienden toch?
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...