- Hoofdstuk 20 -

100 5 0
                                    

Het is niet zo goed opgeslagen dus het eind is nu anders en er is nu veel meer.

We lopen naar buiten. Ik voel ogen op me gericht dus kijk terug. Als we elkaar aanstaren glimlacht hij en ik ook. Wat cute! We lopen verder en zijn hand grijpt mijn hand, we lopen nu weer verder, hand in hand. Wow deze dag kan niet meer stuk! We zijn bij de ijssalon aangekomen, we staan nu in de rij. Ik kijk om me heen en ik zie Charlotte met een meisje die ik niet ken. Ik zucht. "Wat is er Rosa?" Zegt Joe. "Daar is Charlotte en zoals je misschien weet, ik mag haar niet." Zeg ik half lachend. "Haha, en ze zoent trouwens niet goed, als je je dat afvraagt." Zegt hij lachend terwijl hij me een knipoog geeft. "Hahaha Joe!" "Het is gewoon zo." Zegt hij weer lachend. Ik kijk weer naar Charlotte, ze heeft me blijkbaar door en kijkt ook naar mij. ze trekt een arrogant gezicht en kijkt dan naar Joe. Ze kijkt weer arrogant weg. Ugh, wat haat ik haar. Als wij aan de beurt zijn om een ijsje te kopen. "Wat wil je Rosa?" Vraagt Joe. "Doe mij maar limoen." Zeg ik tegen de vrouw. "Doe mij maar chocolade." Zegt Joe. De vrouw pakt een hoorntje en doet er een bolletje limoen ijs op. Ze doet hetzelfde met de chocolade ijs. "Kijk is aan! Het is 3,20 euro." "Dankjewel." Zegt Joe, geeft het geld en ik pak de ijsjes. Joe en ik draaien ons om, om ergens te gaan zitten. Maar zonder dat ik het door heb staat Charlotte voor mijn neus. Ze kijkt me aan. "Wat?" Vraagt ik. En voordat ik het weet duwt ze het ijs tegen me aan. "Oeps." Zegt ze. "Gast wat doe je?" Vraagt Joe boos. "Krijg je ervan als je met dat kind hebt." Zegt ze. "DAT KIND? Wie zit er hier ijsjes tegen me aan te duwen?!" Zeg ik boos. Joe trekt me mee naar buiten. "Trek je er niks van aan." Zegt Joe. "Nee Joe ik kan haar gewoon echt niet uitstaan. Waarvoor was dit nodig?!" Zeg ik terwijl ik naar de ijsvlekken op mijn shirt wijs. "Ja, ik weet het. Maar ik zal je beschermen." Zegt hij. Ik bloos helemaal. "Dankje Joe." Zeg ik, kijkend naar hem. "Mijn huis is het dichtstbij, dus als we daar nu naartoe gaan kunnen we de ijsvlekken uit je shirt halen." Zegt hij. "Ja, is goed." We lopen naar Joe's huis toe, waar ik eigenlijk nog nooit ben geweest. Als we er zijn doet Joe de deur open. "Zo te zien is niemand thuis." Zegt hij. "Haha, okay. Hoe gaan we de vlek eruit halen?" Vraag ik. "Nog niet over nagedacht, haha." Zegt hij lachend. "Volgensmij kan ik mijn shirt gewoon beter in de was doen." "Je kan hem ook gewoon spoelen met water en dan in de droger doen? Want dan is het sneller klaar." "Is goed, maar welk shirt moet ik nu aan dan?" "Je kan wel een shirt van mij lenen." "Okay, dankje." "Kom dan gaan we even naar mijn kamer." "Okay." We lopen naar zijn kamer toe en ik ga op zijn bed zitten. Joe kijkt in zijn kledingkast. "Hier, je kan deze wel aan doen. Kleed je maar om in de badkamer." Zegt hij terwijl hij me een wit shirt geeft met een v-hals. Hij lijkt me eerlijk gezegd wel een beetje groot, maar dat is logisch. "Dankje." Zeg ik terwijl ik het shirtje aanpak. "De badkamer is hiernaast." Zegt hij. Ik loop naar de badkamer toe en doe de deur opslot. Ik kleed me op. Dit shirt heeft best wel een grote decolleté. Maar het zit nog net goed. Ik doe de deur open en Joe staat nu voor mijn neus. "Geef maar hier." Zegt hij terwijl ik mijn vieze shirt aangeef.
Als we klaar zijn met wassen en en het in de droger stoppen gaan we weer naar zijn kamer toe. Het is inmiddels half 5. "Rosa, ik vind youtube echt heel leuk en ik vind het ook leuk om filmpjes te maken, bijvoorbeeld met jou en Zoe. Dus ik dacht dat ik misschien ook een youtube kanaal kan aanmaken. Zou ik dat doen?" Vraagt Joe. "OMG JAAAA!" "Hahaha rustig." "Sorry, ik vind het gewoon leuk. Hahaha." "Zullen we nu anders mijn eerste filmpje maken? Een introductie filmpje ofzo?" "Ja, is goed. Heb je een camera en een statief?" "Ja ik heb wel een camera, maar geen statief. Je kan ook wat boeken op elkaar stapelen op mijn bureau en dan mijn camera erop doen?" "Ja, goed idee." Ik stapel een paar boeken op elkaar totdat het op een goede hoogte is. "Hier is mijn camera." Zegt Joe terwijl hij zijn camera geeft. "Dankje." Zeg ik en pak de camera aan. Ik leg hem op de boeken neer en doe hem aan. "Ga maar alvast zitten." Zeg ik. "Okay." Zegt hij. Hij gaat zitten en ik zeg nog waar hij moet zitten en begin dat met filmen.
"Hey mensen, mijn naam is Joe en welkom op mijn youtube kanaal!" Zegt hij. Zo gaat het nog wel even verder. Hij is best wel op zijn gemak met een camera en hij is voor een eerste video best wel grappig. "Weet je hoe je moet bewerken?" Vraag ik. "Niet zo goed. Kan je me helpen?" "Natuurlijk. Pak je laptop maar." Hij pakt zijn laptop en importeert de bestanden van zijn camera erop. Ik open iMovie, want dat is de enige bewerkings progamma die hij heeft natuurlijk. Ik leer hem hoe je het moet doen. Hij is zo schattig en lief, want hij vraagt dingen en snapt het soms niet. Dat vind ik schattig ja. Uiteindelijk is het een leuke en grappige video geworden. Hij zet hem meteen op youtube. Zijn kanaal naam heet ThatcherJoe, best wel creatief en leuk. "Ehm, hoelaat is het eigenlijk?" Vraag ik. "Bijna 6 uur, hoezo?" "Shit, mijn ouders komen om 6 uur thuis en hebben geen sleutels mee." "Oh, ik kan je wel thuisbrengen?" "Ja graag." Zeg ik dankbaar en we lopen naar beneden, de deur uit en zijn auto in.

-

Sorry dat deze laat is. Hij is niet goed opgeslagen dus ik was zo'n 400 woorden kwijtgeraakt.
Bedankt voor het lezen! X

It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu