Het is bijna 2 uur. We gaan ons verstoppen. Een tijdje later horen we de deur open gaan. Joe en een vriend van hem komen binnen. "Pap! Waar ben je?" Vraagt Joe. Een tijdje later tellen we op onze vingers af. We springen op en zeggen "SURPRISE!" Hij schrikt ervan, haha. "Omg! Hahaha." Zegt hij blij. We lopen naar hem toe. Iedereen geeft hem een knuffel. Ik blijf nog een beetje achter, want ik weet niet, ik denk dat ik stiekem toch nog een beetje verlegen ben, vooral met zoveel mensen erbij. "Is Rosa er ook?" Vraagt Joe aan iemand. Wat de andere terugzegt kan ik niet meer horen. Ik zie Joe naar me toe komen. We geven elkaar een knuffel. "Gefeliciteerd Joe." Zeg ik tijdens de knuffel. "Wil je je cadeautje uitpakken?" Vraag ik na de knuffel. "Jaaa!" Zegt hij. "Kom dan gaan we cadeautjes uitpakken!" Zegt Joe boven de andere mensen heen. Iedereen hoort het. Ik pak mijn cadeautje en loop achter Joe aan. We gaan op de bank zitten. "Zijn wij de einige die komen?" Vraag ik benieuwd. "Nee, Conor, Jack en Josh komen straks ook nog." Zegt Joe. Ik knik en ik geef hem mijn cadeautje. Hij pakt hem uit. "Omg een statief! Die heb ik nog niet. Dankje Rosa!" Zegt hij en geeft me een knuffel. Ik krijg altijd een warm gevoel van binnen als hij dat doet. "Ik ben blij dat je het leuk vind! Nu kun je een youtube filmpje maken zonder je camera op boeken neer te leggen!" Zeg ik lachend. Hij gaat nog alle andere cadeautjes openmaken. Daartussen kwamen Conor,Jack en Josh nog. "Zullen we naar buiten gaan ofzo? Het is te warm hier." Zegt Joe na een tijdje. Iedereen stemt in en we gaan naar buiten. "En wat gaan we nu doen?" Vraagt Marcus. "Ehm. We kunnen een waterballonnen gevecht houden. Volgensmij hebben we nog waterballonnen in de schuur." Zegt Joe. Iedereen vind het idee leuk. "Wie gaat er teams maken?" Vraagt Joe. "Alfie en Marcus!" Roept Zoe. "Okay." Zeggen Marcus en Alfie tegelijk. Alfie kiest eerst: "Zoe." Daarna Marcus: "Joe."
"Jim."
"Rosa."
"Jack."
"Conor."
"Caspar."
"Niomi."
"Louise."
"Tanya."
"Josh."
Yay, ik zit bij Joe in het team! We hebben een paar waterballonnen per persoon met water gevuld en nu gaan we beginnen. Het eerst gooi ik natuurlijk op Caspar. Daarna gooit hij er ééntje tegen mij aan. En nu gooit Conor er eentje op het hoofd van Jack. We lachen allemaal en Jack probeert ook op Conors hoofd te gooien, maar dat lukt niet. Ik probeer er ééntje te gooien op Josh maar hij gaat totaal mis. "Je kan goed gooien Rosa. Haha!" Zegt Joe sarcastisch. "Haha. Heel grappig!" Zeg ik sarcastisch, maar ik ga uiteindelijk wel lachen. Als ik weer terug kijk krijg ik een waterballon tegen mijn hoofd aangegooid. Ik schrik ervan en struikel over iets heen van achteren. Opeens vangt iemand me op. Is het Joe? Of Conor? Die stonden achter me. Ik kijk wie me gevangen heeft en probeer weer normaal te staan. Het is Marcus. Die stond daar blijkbaar ook. "Gaat het?" Vraagt Marcus. Hij houd me nog steeds vast. "J-jahoor. Bedankt voor het opvangen." Zeg ik glimlachend. "Geen probleem." Zegt hij met een schattig lachje. Ja, schattig... We zitten elkaar nog een paar seconde aan te kijken,maar er komt iemand. "Wat is er gebeurd?" Ik kijk opzij. Het is Conor. "Ik kreeg een waterballon tegen mijn hoofd aan en toen struikelde ik bijna, maar Marcus ving me op." Zeg ik. Ondertussen is Joe er ook al. "Oh sorry Rosa, dat waa niet de bedoeling." Zegt Jack. Hij heeft het dus gedaan. "Geeft niet hoor." Zeg ik lachend. "Kom, dan gaan we weer verder!" Zeg ik. En we gaan weer verder. Het is echt heel leuk en gezellig. En Marcus is leuker dan ik had gedacht... Okay ik ga nu niet verliefd worden op Marcus! Hoop ik... Joe is leuk, knap, grappig en schattig. Ik ben sowieso verliefd op Joe. Maar ik weet het niet. Bij Marcus had ik meteen zo'n gevoel...Ondertussen zijn onze kleren al droog en het is half 4. "Wat zullen we nu doen?" Vraagt Alfie. "Ehm we kunnen... nee laat maar." Zegt Joe. "Wat?" Vraag ik benieuwd. "Nou, ik wilde zeggen dat we een youtube filmpje kunnen maken, maar we zijn met z'n dertienen. Dus dat is niet zo handig. Haha." Zegt Joe. "Haha." Zeg ik. "We kunnen truth or dare doen?" Vraagt Zoe. Iedereen zegt ja en we gaan naar Joe's kamer. We gaan in een kringetje zitten. "Wie begint?" Vraagt Joe. "Ik begin wel." Zegt Marcus. "Truth or dare aan Rosa." Zegt hij. "Ehm, ik doe wel truth." "Okay. Eh, even denken. Heb je een crush op iemand?" Zou ik gewoon de waarheid vertellen waar al deze mensen zijn die ik pas net ken? Ja, want Joe, Zoe, Niomi, Tanya en Caspar weten het al... "Ja." Zeg ik blozend terwijl ik naar de grond kijk en daarna weer naar Marcus. "Ooeehh." Zegt iedereen. Ik kijk nu naar Joe. Hij geeft me een glimlach, ik geef een glimlach terug. "Wie?" Vraagt Conor terwijl hij met zijn wenkbrouwen wiebelt. "Één vraag per keer." Zeg ik lachend. Iedereen lacht nu ook een beetje. "Truth or dare aan ehm, Conor." Zeg ik. "Dare." Zegt hij. "Bel Domino's en zeg dat je morgen niet naar je werk kan gaan." Verzin in opeens. Iedereen lacht. "Haha, okay." Zegt Conor en hij belt Domino's.
"Hallo, met Charlotte." Caspar, Joe en ik kijken elkaar aan. Charlotte?"Hallo, ik wilde even vragen of je door kunt geven dat ik morgen niet naar mijn werk ga."
"Hoe heet je?"
"Ik ben Hendry.. S-Smith." Iedereen probeert zijn lach in te houden.
"Sorry wij kennen geen Hendry Smith."
"Dan moet je wat beter kijken."
"Heeft u wel de goede telefoonnummer?"
"Ja. Ik had gisteren nog een gesprek met je. O-Over verschillende soorten pizza k-kaas?"
"Meneer nu moet je echt stoppen met die onzin!"
"Maar het is geen onzin. Ik weet zeker dat we het over kaas hadden hoor."
"DOEI!" Ze hangt op.
"Jeetje, wat een chagarijnig wijf." Zegt Conor lachend. "Jep." Zeg ik. Ik kijk Caspar en Joe en we lachen. "Wat is er?" Vraagt Tanya. "Nou, Charlotte zat bij ons op school, en ik kan haar echt niet uitstaan." Zeg ik. "Inderdaad. Ze is altijd al stom geweest." Zegt Caspar. "Jep. Ze is ook raar." Zegt Joe lachend. "Wat dan?" Vraagt Alfie. "Nee laat maar." Zegt Joe en we kijken elkaar aan, wetend waar hij het over heeft.
Zo gaan we nog wel een tijdje verder.
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...