Ik zie Joe... hij staat met een ander meisje te zoenen... alweer? Waarom alweer? Waarom gebeurt dit steeds? Is het Charlotte? Nee ik ken dat meisje niet! Ze stoppen en Joe kijkt nu naar mij. Ik kijk weg en ga naar Brads tuin, want daar zitten weinig mensen en ik ken ze niet. Ik ga achter de schuur staan, daar is ook nog gras en daar kan niemand me zien. Ik ga zitten op het bankje wat daar staat. Ik besluit niet te gaan huilen, want straks staat Charlotte nog achter me. Ik hoor weer iemand naar me toe komen. Diegene gaat naast me zitten. Ik draai me om. Jep, het is Joe. Ik moet gewoon eerlijk tegen hem zijn... "Rosa. Wat is er? Gaat het over de zoen?" Vraagt hij. Ik zucht. "Ja, sorry..." Zeg ik zacht. "Ik weet dat je me leuk vind, dat zei Melanie. Maar waarmee ik zoende, is mijn vriendin Abbey, sinds dinsdag." Zegt hij. En op dat moment breekt mijn hart. "Gaat het?" Vraagt hij terwijl hij een arm om me heen slaat. "Gaat wel. Maar ik vind je gewoon echt heel leuk. Daar kan ik niks aan doen. Sorry." "Je hoeft niet sorry te zeggen. Je bent een leuke meid. Daar hoef je je geen zorgen over te maken." Zegt hij lief. Ik weet niet wat ik nu moet doen. "Rosa, kom je nog verder feesten?" "Nee, ik denk dat ik weg ga. Ik ben moe." "Alsjeblieft, het is gezellig met jou." "Nee, ik heb gewoon geen zin meer. Heg ligt niet aan jou Joe." Ik loop weer naar binnen en ga naar de voordeur toe. Ik doe de deur open en loop naar buiten. Ik heb nu echt zoveel verdriet. Ik vind Joe echt heel leuk... Als ik op mijn fiets wil stappen houd iemand me tegen. Oh laat dit alsjeblieft niet weer Joe zijn. "Rosa, wacht." Zegt iemand. Het is de stem van Joe. "Wat is er?" Vraag ik. "Blijf alsjeblieft." "Nee ik wil gewoon naar huis." Zeg ik. Hij veegt mijn tranen af en hij kijkt diep in mijn ogen. Ik ook in die van hem. Hij komt dichterbij. Hij gaat me toch niet zoenen? Ik wil het wel graag maar, dat doe ik Abbey niet aan. Ik ken haar niet, maar ze zou vast wel aardig zijn. De afstand tussen Joe en mijn gezicht is nu ongeveer een centimeter. Hij buigt zijn hoofd schuin. Ik ook. En voordat ik het weet zoenen we. Ik krijg weer helemaal de kriebels in mijn buik. Dit voelt fijn, om samen met Joe te zijn. Maar waarom zoent hij me? Vind hij me leuk? Maar dat kan niet want hij vind Abbey leuk. Ik wordt uit mijn gedachte gehaald door een stem. "Joe!" Zegt iemand en Joe verbreekt de zoen. Daar staat degene die net met Joe zoende. Shit. Het is Abbey. "Oh Abbey, sorry. Ehm het is niet wat het lijkt." Zegt Joe. "Jawel! Je zit gewoon te zoenen met dat wijf!" Zegt abbey. Dat wijf? Nou zeg, aardif is ze ook niet. "Abbey, rustig." Zegt Joe. "Nee! Ga maar weer lekker zoenen met haar!" Zegt Abbey boos en loopt weer naar binnen toe. Ik kijk Joe nog even aan en fiets dan zo snel mogelijk weg. "Rosa!" Zegt Joe, in de hoop dat ik nog blijf, maar ik fiets nu nog wat harder. Wat heb ik gedaan? Ik heb een relatie verbroken. Die van Joe en Abbey. Haat hij me nu? Aahhh wat moet nu doen?! Ik heb waarschijnlijk Joes hart gebroken.
Ik ben eindelijk thuis en ga naar mijn kamer toe. Ik ga uithuilen op mijn bed en denk na over wat Joe en ik hadden gedaan. Ugh ik ben een vreselijk mens. Maar hij zette de eerste stap. Ik niet. Maar waarom?
Ineens belt er iemand aan. Ik kijk eerst uit het raam om te kijken wie het is. Het is gelukkig niet Joe. Het is Caspar. Ik ren naar beneden toe en doe de deur open. Zodra ik Caspar zie knuffel ik hem en moet meteen huilen. Hij knuffelt me ook. "Het komt wel goed Rosa." Zegt hij lief. Caspar is echt een vriend waar ik kan uithuilen. Hij weet altijd wat hij moet doen op dit soort momenten. Ik laat hem los en we gaan naar boven toe. We gaan op mijn bed zitten. "Ik heb het gehoord van Joe." Zegt hij. "Heeft hij het gezegd tegen iedereen?" Vraag ik. "Nee, ik vroeg het en zei meteen dat hij het tegen niemand mag zeggen." Zegg hij geruststellend. "Maar ik snap het niet. Joe zoende mij, hij zette de eerste stap. En nu is het uit met Abbey." "Het is niet jouw fout. Het is Joes fout. Hij had jou niet mogen zoenen terwijl hij al een vriendin heeft. En nu voel jij je slecht." "Wat moet ik nu doen Caspar? Ik durf niet meer met hem te praten, hij haat me vast." "Je moet gewoon wat afleiding zoeken. En er zijn leukere jongens op de wereld." "Ik heb geen afleiding. En Joe is gewoon... speciaal ofzo. Ik weet niet wat het is..." Zeg ik zacht. Nu is het stil. "Caspar ik ben er moe van. Ik kan hem gewoon niet zien met een ander meisje." "Rosa, ik snap het. Joe is mijn beste vriend dus ik ga wel vragen wat er allemaal aan de hand is." "Dankjewel Casp." Zeg ik en ik geef hem een knuffel. De deurbel gaat weer. Ik kijk in het raam. Het is Joe...-
Bedankt voor het lezen!
Laat weten in de reacties wat je ervan vond. X
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fiksi Penggemar*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...