Het is kwart over 12. "Gaan we slapen of blijven we gewoon op?" Vraag ik. "Mij maakt het niet zo veel uit, ik ben niet zo moe. Maar als we nu slapen, kunnen we morgen met zijn allen iets doen ofzo?" Zegt Joe. "Ja, knlinkt goed!" Iedereen stemt in en daarna gaan we slapen.
*Volgende dag*
Ik word wakker, ik lig met mijn hoofd naar Joe toe en hij ligt ook mijn kant op. We liggen zo dichtbij elkaar. Hij slaapt nog, hij is echt schattig als hij slaapt. Ik draai me om en kijk of iemand anders al wakker is. Ja, Melanie zit op haar telefoon. "Goedemorgen Mel." Zeg ik met een ochtendstem. "Goedemorgen Rosa." Zegt ze, ook nog met een ochtendstem. "Ben je al lang wakker?" Vraag ik. "10 minuten ofzo." "Okay. Zijn wij de enige die wakker zijn?" "Blijkbaar wel, haha. Hij is schattig he?" Zegt Melanie. "Omg jaaaa." Zeg ik lachend terug, Melanie lacht nu ook. "Kunnen jullie stil zijn, je weet hoeveel ik van slapen houd." Zegt Caspar. Hij is altijd zo. Hij meent het wel, maar hij bedoelt het natuurlijk niet gemeen, Caspar is gewoon zo hahah. Hij draait zich om en kijkt naar ons. "Wat zijn jullie aan het doen?" Vraagt hij. "Een beetje aan het praten over iemand." Zeg ik mysterieus. "Wieee?" "Joe." Fluister ik. "Oeehhh hahah." Zegt Caspar terug. "Maar ehm, Mel, wie vind jij nou eigenlijk leuk?" Vraagt Caspar. Melanie kijkt naar Joe en Josh om te kijken of ze niet wakker zijn. "Oke niks zeggen hè. Het is Joe." Fluistert Melanie heel zachtjes. "WOW. WAT? Maar Rosa vindt hem ook leuk. Hoe doen jullie dat dan?" Vraagt Caspar. "Caspar, we zijn beste vriendinnen. We moeten het accepteren, en we kunnen er niks aan doen. We gunnen het elkaar." Zeg ik. "Ohh, okay." Zegt Caspar begrijpend. "Zullen we Josh wakker maken?" Zegt Caspar enthousiast. "Jahoor, wat wil je doen dan?" Zeg ik lachend. "Water over hem heen gooien, maar dan wordt je huis vies, dus dat doen we niet." Zegt Caspar. "Ehh, we kunnen een toeter naast zijn oor houden. Maar wel eerst Joe wakker maken, hahah." Zeg ik. "Jaa doe dat." Zegt Caspar enthousiast "Ja, dat is goed." Zegt Melanie, ook enthousiast. Ik ga naar boven om een toeter te zoeken. Volgensmij ligt hij in mijn tweede laatje van mijn bureau. Ik doe het laatje open. De toeter zit er niet. Waar is de toeter? Ik kijk ij het derde laatje. Aha, daar ligt hij. Ik pak hem, doe het laatje zachtjes dicht zodat Josh niet wakker wordt en ga zachtjes de trap af. Ik ga weer naast Melanie zitten. "Je moet Joe nog even wakker maken." Zegt Caspar. "Ohja." Zeg ik. Ik ga nu dichtbij Joe zitten, hij is zo schattig. Ik wil hem helemaal niet wakker maken, ik wil de hele tijd naar hem kijken. Ik merk dat ik naar hem staar en ga meteen doen wat ik moet doen. Ik ga met mijn ene hand naar zijn schouder en met andere hand naar zijn heup. Want hij ligt nog steeds op zijn zij. Ik schud hem zachtjes heen en weer. Hij begint al een beetje wakker te worden. Hij doet zijn ogen open en kijkt me verward aan. Ik doe mijn vinger voor mijn mond en zeg zachtjes "We gaan Josh wakker maken met een toeter, en we willen het niet bij jou doen dus ik maak even wakker." Zeg ik. "Okay." Zegt hij en gaat rechtop zitten. "Wie gaat het doen?" Vraagt Melanie. "Mag ik?" Vraagt Joe met een gemene, maar toch schattige, glimlach. "Ja tuurlijk." Zegt Melanie en ik geef hem de toeter. "Okay, allemaal je oren dicht." Zeg ik en iedereen doet dat ook, behalve Joe dan, want hij heeft de toeter in zijn handen. "Okay, in 3... 2... 1..." *TOOOOEEETTTT* *TOOOOEEETTTT* "AHH" Zegt Josh kortaf als hij wakker wordt. "Wat doen jullie nou weer?!" Zegt hij geïrriteerd. Wij lachen allemaal behalve Josh. "Kom op, jongens." Zegt Josh. Hij is wel even boos maar kan er wel om lachen. "Zullen we vanmiddag iets doen? Naar het strand ofzo? Het is lekker weer." Zegt Joe. Iedereen stemt in. "Hoelaat?" Vraagt Josh. "Ehm, 12 uur ofzo? Dan kunnen we een lekker plekje vinden en ook lunchen daar." Zeg ik. "Ja, klinkt goed." Zegt Joe terwijl hij glimlachend in mijn ogen kijkt. Ik krijg gewoon elke keer kriebels in mijn buik als hij me aankijkt. "Het is al 11 uur, dus we kunnen ons beter even klaarmaken." Zegt Melanie. "Maar ik heb mijn zwembroek niet mee." Zegt Caspar. "Ohja." Zegt Joe. "Blijkbaar heeft niemand het mee. We kunnen ook gewoon naar onze huizen fietsen, het ophalen en weer terugkomen?" Zegt Josh. "Ja, dan doen we dat." Zegt Joe. "Mel, jij kan wel een bikini lenen van mij." Zeg ik. "Okay." Zegt Melanie en de jongens gaan ervandoor.
-
Bedankt voor het lezen!
Sorry, dit hoofdstuk was een beetje saai vind ik. Maar laat in de reacties weten wat je ervan vond. X
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...