Waarom Marcus? Waarom ving Joe me niet op?
"Gaat het?" Vraagt Conor. "Ja hoor." Zeg ik. Ik haat Charlotte echt heel erg. Waarom kan ze gewoon niet accepteren dat ik met Joe omga?We gaan nu allemaal naar het parkje toe. "Sorry Caspar." Zeg ik. "Waarvoor?" Vraagt hij. "Dat Charlotte jouw tas had gestolen." "Dat is niet jouw schuld. Ze is gewoon jaloers. Het geeft echt niet hoor Rosa." Hij geeft me een knuffel. "Waarvoor jaloers?" Vraagt Marcus. "Oh niks hoor." Zegt Caspar. Marcus knikt. "Oh ja, hier." Zegt Marcus en geeft me een usb-stick. "Van ons filmpje?" Vraag ik met een glimlach. "Ja." Hij glimlacht terug.
Als ik thuis ben ga ik het filmpje van Zoe en mij bewerken, want die komt er maandag op. Vandaag is het vrijdag.
2 uur later heb ik ook het filmpje van Marcus en mij berwerkt. Het is me opgevallen dat Marcus wel opvallend veel naar me keek in het filmpje.
Het is half 7. Oh ik moet nog eten. Ik ga naar beneden en zie dat het eten net klaar is. We eten vandaag kip, één mijn lievelingseten.
Na het eten ga ik op twitter.Willen jullie een extra video vandaag? Ik heb er eentje klaar staan!
Zou ik die met Zoe of met Marcus doen? Ik doe wel die met Marcus, want Zoe is één van de grootste youtube sterren en dat filmpje wil ik dan graag op maandag hebben.
Ik krijg snel veel reacties en ze willen het allemaal dus ik upload de video meteen. Na 20 minuten is hij verwerkt en kan iedereen hem zien. Ik ga Marcus appen.Heyy.
Ik krijg meteen een appje terug.
Hey Rosa.
Ik heb ons filmpje op youtube gezet.
Oh ik ga meteen even kijken.
Okayy.
Ik kijk het filmpje zelf ook nog een keer en moet de hele tijd lachen.
Ik ga naar de reacties kijken van mijn vorige video met Joe. De meeste zijn positief. Heel veel mensen zien ook dat het de broertje is van Zoella. En ook veel mensen denken dat we een stel zijn, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind.Het filmpje van Marcus en mij staat er al een uurtje op. Ik heb al veel tweets binnengekregen. Ik ga proberen ze nu allemaal even lezen, en de meeste te liken. Ik open twitter en kijk naar mijn meldingen:
Leuke video! @ RosaWilliams @ MarcusButler.
Weer een super leuke en grappige video @ RosaWilliams! En dit keer met de enige echte @ MarcusButler!
Iedereen moet dit filmpje zien! Het is geweldig haha. @ RosaWilliams @ MarcusButler.
Om eerlijk te zijn passen jullie echt goed bij elkaar. IK SHIP JULLIE! #ROCUS @ RosaWilliams @ MarcusButler.
@ RosaWilliams @ MarcusButler Jullie zijn geweldig! Jullie moeten vaker een video opnemen samen!
Weer een saaie, stomme video van @ RosaWilliams. Ze gebruikt @ MarcusButler alleen om meer abonnees te krijgen.
Ik like alle lieve reacties. Ik kijk van wie de laatste reactie is. Het is van @ Secretgirl123. Zou dat Charlotte zijn? Ik heb geen idee, maar het boeit me ook niet zo veel. Er zijn ook veel reacties dat we bij elkaar passen. Passen we echt zo goed bij elkaar? Er is zelfs een hashtag gemaakt met onze shipnaam; #ROCUS. Ik weet niet wat ik ervan moet denken..
Leuke video.
Zegt Marcus via whatsapp.
Dankje!
Op twitter zie ik dat veel andere mensen hem ook leuk vinden.
Ja, zag ik ook. Ze willen dat we dit vaker moeten doen, haha.
Misschien moeten we dat maar weer een keertje snel doen ja.
Ja leuk.
Heb je gezien dat we trending zijn op twitter? Haha.
Wat?! Echt? Dat is cool!
Jaa inderdaad! Maar ik moet gaan. Doei x
Doeii.
Wat? Een kusje? Waarom? Vind hij me leuk? Nee, vast niet. Caspar stuurt soms ook een kusje en we zijn beste vrienden. Dus dan zal Marcus dat waarschijnlijk ook om de zelfde reden doen. Ik kijk op twitter. Met welke hashtag eigenlijk? Ik kijk naar de trendings. Ik zoek mezelf op. Ik zie mijn naam nergens staan.. Oh, wacht. Op nummer 7 staat #ROCUS. Zijn we serieus trending met onze shipnaam? Straks denkt iedereen dat we iets hebben.
Mijn mobiel trilt. Joe heeft een berichtje gestuurd. Er verschijnt meteen een glimlach op mijn gezicht.Hey.
Hey.
Ik heb je nieuwe video gezien.
Oh leuk! Wat vond je ervan?
Hij was echt grappig, haha.
Haha, mooizo.
En hoe gaat het verder?
Het gaat wel goed. En met jou?
Ook wel goed.
Mooizo.
Ik heb ook gezien dat je trending bent..
Ja op nummer 7.
Heb je iets met Marcus?
Nee natuurlijk niet! Ik weet ook niet waarom ze een shipnaam voor ons hebben...
Oh okay. Maar in de video keek hij wel veel naar je.
Ja weet ik, maar ik snap ook niet waarom.
Misschien vindt hij je leuk.
Echt?
Ik denk het wel.
Oh..
Maar het geeft niks. Je hebt niks met Marcus zeg je. Maar je moet hem niet kwetsen, hij is een goede vriend en dat verdient hij niet.
Ja snap ik.
We hebben nog lang doorgepraat, over youtube en andere random dingen. Het voelde wel goed om weer even met Joe te praten. Het geeft me altijd weer een goed gevoel. Maar dit keer leek hij eigenlijk wel een beetje jaloers. Is hij jaloers? Of is hij bang dat ik Marcus leuk vind? Het is eigenlijk wel schattig hoe Joe erover doet. Ik besluit om iets te gaan tweeten.
Ik ben blij dat jullie mijn nieuwe video allemaal leuk vinden. Ik hou van jullie! Xx
Ik ga eens kijken hoveel abonnees ik heb. 170.000?! Wow, het gaat echt heel snel. Ik heb er al bijna 200.000. Nou ja, niet echt bijna. Nog 30.000. Maar ik ben er super blij mee. Weet je hoeveel mensen dat zijn. 170.000 mensen die naar jou kijken en die jou allemaal kennen.
Ik ga nog een film kijken en dan ga ik slapen.
*Volgende dag*
Ik wordt wakker gemaakt door mijn ouders. "We zijn vandaag de hele dag weg want we hebben een afspraak met een collega van je vader. Dus we zijn pas rond 11 uur 's avonds weer thuis. Je mag ook iemand hier uitnodigen als je wilt. We gaan nu weg. Doei!" Zegt mijn moeder. Ze geven me allebei een kus en gaan mijn deur uit. Ik sta op en doe mijn hele ochtendroutine.
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fiksi Penggemar*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...