Ik ga even wat eten maken, want het is al kwart voor 6. Ik doe 3 eitjes in de pan. Als het al een beetje gebakken is, ga ik ik het roeren, zodat het een geklutst ei wordt. Als het klaar is doe ik het in een kommetje, doe er wat zout en peper op en ga ik naar de bank. Ik doe de tv aan en zet hem op comedy central. Terwijl ik tv kijk eet ik langzaam mijn eten op. Als ik mijn eten op heb kijk ik op de klok. Het is kwart over 6. Ik doe de tv uit, ga naar boven en doe mijn laptop aan. Ik moet mijn video namelijk om 7 uur op youtube hebben. Ik upload hem op youtube en wacht totdat hij verwerkt is. 100%. Okay, nu nog een thumbnail erbij doen. Het is nu kwart voor 7. Ik wacht even voordat ik hem echt online zet. Om 7 uur doe ik dat. Ik ga nog even filmpjes kijken van Zoe. Ik zoek op: 'Zoella en Joe.' Er komen meer filmpjes dan dat ik verwacht had. 7 ofzo. Heel veel hadden met kerst te maken. Ik klik er op eentje en kijk hem tot het einde. Ik vind het echt leuk om Joe zo te zien. Hij is zo grappig en schattig.
Ik krijg allemaal reacties van mensen die het filmpje van Melanie en mij leuk vinden, gelukkig. Maar natuurlijk ook haatreacties, maar die zijn in de minderheid en daar let ik niet zoveel op.Ik ben moe en het is nog maar 10 uur! Nouja, dan ga ik wel slapen. Dan is het eerder morgen en dan heb ik eerder een afspraak met Joe. Ik maak me klaar voor bed, stap in bed en ga daarna, met gedachtes over Joe, slapen.
*Volgende dag*
Ik doe mijn ogen open en kijk op de klok. Het is al half 12! Jeetje, ik heb me verslapen zeg. Ik loop naar de badkamer toe en ga douchen. Als ik daar klaar mee ben droog ik mijn haren en kleed me om. Ik doe mooie kleren aan zodat ik nog wat indruk maak op Joe. Ik doe mijn haar in een messy hoge staart, zoals gewoonlijk, en ga naar beneden. Ik eet wat yoghurt met blauwe bessen erin. Als ik het op heb is het kwart over 12. Ik ga alvast wat dingen klaarzetten voor straks, zoals mijn camera op mijn statief, mijn statief op de goede plek neerzetten en softboxen voor het licht. Ik ruim mijn kamer nog even op. Ondertussen is het alweer 1 uur. Ik loop naar beneden en ga wat eten. Ik doe ook de tv aan. Ik eet een half uur lang, omdat ik ook nog tv zit te kijken. Joe komt over een half uur. Ik maak de woonkamer nog een beetje netjes en daar gaat de deurbel, precies om 2 uur. Ik loop naar de deur en doe hem open. "Hey Rosa." Zegt hij lief. "Hey Joe, kom binnen." Zeg ik. Hij komt binnen en ik doe de deur dicht. Hij loopt de woonkamer in en gaat zitten op de bank. "Wil je wat drinken?" Vraag ik. "Ja graag." "Wat wil je?" Joe komt naar me toe. "Wat is er allemaal?" "Ehm, limonade, water, chocomel, cola." "Doe mij maar wat limonade." "Okay." Zeg ik. Ik pak de limonade en 2 glaasjes. Ik doe er een beetje limonade in en vervolgens water. Ik kom naast Joe zitten en geef de limonade. Oh shit. Ik heb niet nagedacht over wat ik moet zeggen. Wat moet ik zeggen?! Er schiet me opeens iets te binnen. "Wat voor filmpje gaan we eigenlijk maken?" Vraag ik. "Ohja, ik heb iets meegenomen." Zegt hij met een enge grijns, die toch nog schattig is. "Wat dan?" Vraag ik nieuwsgierig. "De electric shock ball." Zegt Joe. "Oh God, nee he." Zeg ik lachend. "Jawel, kom op het wordt vast een leuk filmpje." Zegt hij lief. "Ja oke, zullen we naar boven?" Vraag ik. "Ja is goed." Zegt Joe en we gaan naar boven. "Zo, je hebt alles al neergezet, handig." Zegt Joe blij. "Ja, ehm, ga maar op mijn bed zitten, dan stel ik de camera goed af." Zeg ik. Nadat ik dat heb gedaan ga ik ook zitten. "Hey mensen, leuk dat jullue kijken naar mijn nieuwe video! Vandaag ben ik met-" "Joeee!" "Jaa, en we gaan de electric shock ball challenge doen. Leg maar uit hoe het werkt Joe." "Nou we hebben een onderwerp, bijvoorbeeld hondenrassen en dan moet in een hondenras noemen en de shockball overgooien naar Rosa, en op een random moment gaat de bal een schok geven." "Okay, duidelijk. Laten we meteen beginnen met de hondenrassen dan." "Okay. Ik begin"
"Golden retriever" "Ehm eehhh, husky!" "Poedel!" "Labrador!" "Ehm ehh AUW! Shit!" Zegt hij lachend. "Gaat het?" "Jahoor. Okay we gaan weer verder." "Labradoedel!" Zeg ik. "Mopshond!" Joe is te enthousiast en gooit hem tegen mijn hoofd aan. "Auw!" Zeg ik. "Omg, gaat het wel Rosa, sorry!" Zegt hij bezorgd. "Ehm ja, maar het doet wel echt pijn." Zeg ik lachend. Hij doet zijn armen om me heen en zegt. "Echt sorry, dat was niet de bedoeling." Wow, hij geeft me gewoon een knuffel. Ik krijg weer kriebels in mijn buik. Hij laat me weer los en we gaan weer verder.
We moeten echt heel veel lachen. Volgensmij is onze band sterker en ga ik nu hopelijk vaker met hem om. Maar gelukkig voel ik me niet zo ongemakkelijk meer in zijn buurt. Ik voel me op mijn gemak en het voelt fijn om bij hem te zijn.-
Bedankt voor het lezen!
Laat in de reacties weten wat je ervan vond. X
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfic*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...