- Hoofdstuk 5 -

98 7 0
                                    

Ik werd wakker en liep naar beneden, niemand was thuis. Wat raar was want iedereen is altijd thuis. Maar toen zag ik...

Een vreemdeling. Wie was dat?! Hij zag me en liep naar me toe. "Hey meisje." Zei hij met een enge stem. "WIE BEN JIJ EN WAT DOE JIJ HIER?!" "Rustig maar meisje, alles komt goed." Zegt hij met nog steeds een enge stem en een vieze grijns op zijn gezicht. Hij gaat met zijn hand op mijn schouder. "GA WEG!" Zei ik terwijl ik een stap achteruit deed. "Niet zo brutaal doen!" Zei hij terwijl hij me tegen de muur aanduwde, ik probeerde los te komen maar ik kon geen kant op. Ik wist dat ik het ging verliezen dus stopte ik met bewegen. "Kom op, niet zo bang doen." Zei hij nog steeds met een enge stem en een griezelige grijns op zijn gezicht. Hij balde zijn hand in een vuist. Oh nee hij ging me toch niet slaan?! Maar jahoor, daar kwam zijn vuist, vol op mijn oog...

Ik schrok wakker. "Aah" schreeuwde ik kortaf toen ik merkte dat het een droom was. Mijn hart klopt nog heel hard. Oh mijn God. Dit was eng. Gelukkig was het maar een droom. Het is nog maar 8 uur! Ik ben toch al klaarwakker. Ik probeer nog te slapen, maar het lukt niet dus ging ik maar naar de badkamer. Ik ging douchen. Ik voel me altijd lekker fris dan, wat best wel logisch is eigenlijk.
Ik stap uit de badkamer naar mijn kamer toe en droog mijn haar. Het was vandaag weer mooi weer dus ik deed een skaterrokje aan met en gestreept shirt erboven. Ik deed mijn haar in een knot omdat ik voorlopig nergens naartoe ging. Ik pakte mijn laptop en startte hem op. Ik besloot mijn video van gisteren te bewerken zodat hij morgen online kan komen. Ik zat een halfuurtje te editten en deed mijn laptop weer dicht. Het was nu 9 uur, ik besloot om te gaan ontbijten dus liep ik naar beneden toe.

Het is 12 uur. Ik verveel me. Ik ga Caspar en Melanie appen. We hebben een groepsapp dus dat is lekker handig.

Heeyy, ik verveel me een beetje. Kunnen jullie straks naar de stad om te gaan luchen en te shoppen enzo? Xx

Al snel kreeg ik antwoord.

Jaaa lijkt me leuk! Hoelaat? (Melanie)

Ja is goedd! (Caspar)

Ehm kunnen jullie om half 1?

Ja ik haal jullie wel op! (Caspar)

Caspar is de enige van ons met een auto. Gelukkig had hij een auto, anders moesten we een half uur fietsen! Want we wonen zeg maar een beetje buiten de stad.

Het was half 1. Ik had me klaar gemaakt. De deurbel ging. Het waren Caspar en Melanie. We begroetten elkaar en stapten in de auto.
Na een tijdje waren we aangekomen bij de winkels.
We hebben best wel veel gekocht. Nouja, Caspar niet echt. Hij was er meer voor de gezelligheid. Ik houd van Caspars humor. We gingen weer naar huis.

Ik maakte me klaar voor de avond, ik wilde er goed uitzien want Joe komt ook naar de café. Ik deed een zwart skaterjurkje aan met een zilvere ketting en mijn witte lage All-Stars. Ik deed mijn haar zoals gewoonlijk in een messy hoge staart. Ik deed nu wel wat mascara op, want het was een soort feestje. Toen ik helemaal klaar was haalde Caspar en Melanie me op. We gingen op de fiets.

We waren er al een tijdje. Joe zag er hot uit, ik kon mijn ogen niet van hem afhouden. Hij had het door en keek terug, hij glimlachte weer zo schattig. Ik dwong mezelf om hem langer in zijn ogen te kijken. De rest van de wereld verdween. Alleen Joe en ik waren er nog. Dit leek wel jaren. Charlotte had het blijkbaar ook door. Ze liep naar Joe toe en zoende hem opeens. Waarom deed ze dat? Was ze jaloers dat Joe en ik elkaar aankeken? Ze zoenden voor een paar seconden, ik voelde een traan rollen over mijn wang. Het liefste had ik nu huilend in Caspars armen gelegen, maar ik wist niet waar hij was...

-

Bedankt voor het lezen! Laat weten in de reacties wat je ervan vond. X

It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu