Het is kwart voor zes.
"Wanneer komen Caspar en Conor?" Vraagt Joe.
"Die komen zo als het goed is." Zeg ik. En op dat moment gaat de bel. Ik sprint naar beneden, met Joe rustig achter me aan lopend. Ik ruik lekker eten. Ik kijk even snel wat het is, het is biefstuk met aardappel. Snel daarna ga ik naar de deur toe en doe hem open. Ik zie Caspar, met een weekendtas in zijn hand, en Conor voor de deur staan.
"Heeyy Rosa." Zeggen ze tegelijk.
"Heyy!" Zeg ik en geef ze allebei een knuffel. Ze komen naar binnen. Caspar en ik gaan naar boven om zijn tas in mijn kamer te leggen en hij helpt me om de matras van de logeerkamer naar mijn kamer te tillen en schuiven. Want het zou wel saai zijn als hij in een logeerkamer zou slapen.
"Heb je snacks om straks te eten?" Vraagt Caspar.
"Ja, en niet alles gaat om eten he." Zeg ik.
"Voor mij wel." Zegt Caspar.
"Oh ja, hoe had ik dat nou niet kunnen weten." Zeg ik op een sarcastische toon.
Caspar en ik lopen naar beneden en iedereen zit al aan tafel, maar wachten nog op ons om te beginnen met eten. Caspar en ik gaan naast elkaar zitten. Ik zit tegenover Joe."Het ruikt lekker, en het ziet er ook heel lekker uit." Zegt Joe beleefd.
"Dankjewel." Zegt mijn moeder blij.
En dan gaan we eten. Het is inderdaad heel lekker. Mijn ouders kunnen best wel goed koken, vind ik dan.Na het eten ga ik met Joe, Conor, Caspar, Jack, Marcus, Niomi en Josh naar een kroegje toe. De jongens en Niomi bestellen bier, maar daar houd ik niet zoveel van, dus bestel ik gewoon cola. Er speelt leuke muziek af dus we gaan een beetje dansen. We kunnen bijna allemaal niet zo goed dansen, maar dan zie je Conor helemaal los gaan op de muziek en allemaal coole dansmoves doet. Alles wat hij doet ziet er gewoon cool uit. En hoe Caspar er op los gaat is gewoon grappig. Ik heb weer dorst dus ga ik weer terug naar mijn cola. Ik zit aan de bar, terwijl de rest gewoon nog door blijft dansen. Best wel leuk om zo te zien. Er komt een man naast me zitten. Nou ja een man, 25 jaar of zo. Hij is niet lelijk.
"Hey." Zegt hij. Ik kijk om me heen om te kijken of hij het wel tegen mij heeft.
"Ehm hey." Zeg ik terug.
"Hoe heet je?"
"Waarom wil je dat weten?"
"Nou, je bent hot."
"Ehm okay, dankjewel." Hij slaat een arm om me heen. Ik schuif een beetje weg, maar hij houd zijn arm stevig om me heen.
"Kan je me alsjeblieft loslaten?" Vraag ik.
"Nee, niet zo tegenstribbelen meisje." Hij houd me nu echt vast. Ik vind het een beetje eng worden.
"Ik ken je niet dus ga alsjeblieft weg."
"Oh, dit meisje wordt agressief."
"Laat me gewoon los!"
"Waarom?"
"Omdat je een engerd bent."
"Wat zei jij nou net?" Hij houd me nu stevig vast bij mijn schouder, het begint pijn te doen.
"Dat je een engerd bent." Hij kijkt me nu eng glimlachend aan. Hij steekt zijn hand uit en slaat mijn wang.
"Auw!"
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...