Ik pakte mijn laptop en keek youtube. Ik had zelf wel al een paar youtube vrienden ontmoet, maar die zijn niet echt mijn type. De laatste tijd krijg ik er heel veel abonnees bij, youtube wordt steeds groter en er worden steeds weer nieuwe youtubers ontdekt. Ik heb nu al 87.000 abonnees! Als je er over nadenkt, is het best wel veel. Ik ben er echt heel blij mee, youtube maakt me gelukkig. Het is tegelijkertijd ook mijn baan. De leukste baan die er waarschijnlijk is van mij. Het klinkt misschien gek, maar ik vind het leuk om tegen de camera te praten en lekker creatief te zijn. Editten vind ik ook leuk, het maakt me altijd aan t lachen als ik fouten maak in het filmpje, ik ben eigenlijk gewoon één grote blunder. Hahah. Ik keek een paar youtube filmpjes en doe mijn laptop weer dicht. Ik loop naar de keuken om wat drinken te pakken, maar mijn mobiel trilde dus ik loop naar mijn mobiel toe en kijk wie het is. Joe.
Ja ik kan, lijkt me leuk.
Yeeessssss, hij kan! Nu moet ik nog bedenken hoe ik indruk op hem kan maken.
Okay, bijna iedereen kan dus. Als je kan, dan kan je komen om 4 uur of later. Ik zorg voor het eten.
Zo, dat ook weer gezegd. Nu nog dingen klaar leggen voor morgen.
Ik schuif de salontafel een beetje weg zodat er plek is voor 5 mensen. En anders kunnen Melanie en ik wel op 1 matras. We gaan toch niet slapen, denk ik.Ondertussen was het alweer half 6. Jeetje, hoelang kan je nou bezig zijn met je laptop? Nou, zolang dus. Het is 23 graden buiten en ik zit de hele dag binnen, typisch.
Na het avondeten ging ik nog een video opnemen en ging naar bed.
*Volgende dag*
Het is 4 uur. De deurbel gaat. Dat zou Melanie vast zijn, die is altijd wel vroeg. Ik loop naar de deur en zeg "Heeyy Mel-" als ik zie dat het niet Melanie is. Omg dit is awkward. "Uhm hey Joe, dacht dat je Melanie was." Zeg ik met een ongemakkelijk lachje. "Oh hahah, geeft niet hoor. Ik heb zin in vandaag." Zegt Joe. "Ja, ik ook. Uhm kom binnen." Zeg ik terwijl ik de deur wijder open deed. Als hij naar binnen loopt, doe ik de deur weer dicht. "Wil je wat drinken?" Vraag ik. "Ja graag. Doe maar een glaasje water." Zegt hij. Ik loop naar de keuken, pak een glas en doe er water in. "Hier." Zeg ik met een klein glimlachje. "Dankjewel." Zegt Joe. Hij kijkt rond in mijn huis. "Leuk huis Rosa." "Oh, dankjewel." We keken elkaar even aan. Het voelde gek maar fijn om samen met Joe te zijn.
De deurbel ging. Daar waren Melanie en Caspar. Nu alleen nog Josh. Na 5 minuten kwam hij ook.
Het is best wel gezellig en we zijn gewoon aan het praten zoals gewoonlijk. Maar melanie is niet normaal stil. Ze is altijd de meest actieve van ons. "Is er wat?" Fluister ik, terwijl de rest nog aan het praten is. "Ehm, ja. Om eerlijk te zijn wel. Ik moet je iets vertellen, maar niet hier." Zegt Melanie. Ohnee wat is er met Melanie? "Oh okay." Zeg ik bezorgd. "Uhm Melanie en ik zijn zo terug." Zeg ik tegen de rest. Ze zeggen allemaal oke en Melanie en ik gaan naar mijn kamer toe.
"Uhm. Ik vind iemand leuk..." zegt Melanie. "OMG WIE?!" Vraag ik enthousiast. "Wordt niet boos oke? Ehm, ik vind Joe leuk..." zegt ze. Wat? Vind ze Joe ook leuk? Ik weet even niet wat ik ervan moet denken. Ik ben een tijdje stil. "Oh. Oke. Uhm, ja..." zeg ik een beetje ongemakkelijk. Maar waarom vind ik het zo erg? Het is mijn beste vriendin, als ze verliefd is is ze verliefd, ze kan er niks aan doen. "Sorry." Zegt ze. "Melanie. He-het is n-niet erg. Je kan er niks aan doen. En bovendien. Nu kunnen we samen over hem praten." Zeg ik met een lachje. Melanie moet lachen. "Hahaha inderdaad. Gelukkig vind je het niet erg. We zullen elkaar nog steeds helpen, toch?" "Haha, ja tuurlijk. Als hij jou leuk vind, gun ik het jou." Zeg ik terwijl ik glimlach. "Dankje, ik jou ook." Zegt ze. We knuffelden elkaar. Ik ben blij met Melanie als vriendin, ik kan me geen betere vriendin wensen. We lopen weer naar de woonkamer toe.
"Zo dat duurde lang. Hahah. Wat deden jullie allemaal?" Zegt Joe.
"Ehm, ja hahah. Niet belangrijk." Zeg ik. Melanie en ik schieten in de lach, de jongens denken echt dat we gek zijn. We gaan weer zitten.-
Bedankt voor het lezen!
Laat in de reacties weten wat je ervan vond. X
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...