- Hoofdstuk 8 -

85 7 0
                                    

Het is alweer half 6 en ik denk dat we beter iets kunnen eten. "Het is half 6, wie wilt er wat eten?" Vraag ik enthousiast. "IIIKKKK!" Zegt iedereen tegelijk. Ik ben blij dat Melanie niet meer stil is en dat ze weer wat is opgevrolijkt. Want als Melanie niet blij is, ben ik dat ook niet. In een korte tijd zijn we echt heel hecht geworden.
"Okayyy. Wat willen jullie? Pizza bestellen ofzo?" Vraag ik. "JAAAAAA PIZZZAAAAAAAAAAA! WHOOOOO!" Zegt Caspar. Nouja, wie anders. Caspar is DOL op pizza. Iedereen lacht. "Okeokeokeoke, rustig." Lach ik. Ik vraag aan iedereen wat voor pizza die wilt en bel Domino's Pizza. Een tijdje later gaat de bel. Ik loop naar de deur en doe hem open. Yeeyy, daar zijn de pizza's! Het zijn 5 pizza dozen dus ik heb eigenlijk wel hulp nodig, hahah. "Ehm jongens, ik heb wat hulp nodig!" Zeg ik lachend. Ik hoor voetstappen achter me. Diegene zou me vast helpen. Diegen raakt mijn schouder aan en ik kijk hem aan. Het is Joe. "Hey, ik help je wel." Zegt Joe. Ik krijg weer helemaal de vlinders in mijn buik. Elke keer als hij bij me staat gewoon. Uggghhh ik vind hem gewoon zoooo leuk... "Okay, dankje!" Zeg ik dankbaar met een glimlach. Hij glimlacht terug. Ik smelt weer helemaal, hij is zo knap! Hij pakt een paar van de pizza doosjes en ik betaal nog even. Joe en ik lopen naar de rest toe en geven ze de pizza's. We hebben het echt heel gezellig, we praten, lachen en maken grappen. Het is een gezellige avond, gewoon lekker met vrienden, dat is altijd gezellig. "Zullen we anders nog even een film kijken ofzo?" Vraagt Caspar. "Ehm, is goed. Welke film?" Vraag ik. "We kijken wel even." Zegt Caspar. We zoeken voor films en we hebben er 3 uitgekozen; een comedy, een horror en nog een comedy. We kijken eerst de comedy. De film is wel grappig, soms hebben we wel wat lach momenten. Er is niet zoveel over te vertellen eigenlijk. Na 2 uur en 10 minuten is de film afgelopen. En ohja. Ik zit tussen Joe en Melanie in. En Caspar en Josh zitten achter ons omdat ze gewoon heel lang zijn. Nu komt de horror film. Ik houd opzich wel van horror films en de spanning enzo, maar als ik de film eenmaal heb gekeken, dan denk ik er soms een beetje te veel over na. Maar ik weet dat het nep is en dan ben ik weer helemaal rustig. Ja, ik zit raar in elkaar ja. Ik zet de film op. Het is wel een leuke film en ik schrik niet zo snel. Maar omdat Joe naast me zit probeer ik toch wat. Er komt een eng stukje waar iedereen schrikt, zelfs Joe. Hij is zo schattig als hij schrikt. Oke dat klinkt raar. Ik schrik ook en ga express een beetje naar rechts (want hij zit rechts van mij). En het blijkt te werken, want hij 'vangt' me zeg maar op. Hij doet zijn armen om me heen en we kijken elkaar aan. Het enige wat ik nog wil is in zijn armen liggen. We kijken elkaar zo'n 10 seconden aan totdat we realiseren dat er nog 3 andere mensen zijn en dat de film gewoon doorgaat. "Ehm, sorry." Zeg ik ongemakkelijk. "Oh, g-geeft niet hoor." Zegt hij met een kleine glimlach. Ik glimlach terug. Hij laat me weer los en we kijken de film verder. Wow. Dat was... fijn. Ik heb nog nooit zo iets gevoeld. Het was heel fijn om in zijn armen te liggen, het voelde goed, het voelde veilig. Ik voelde weer de vlinders in mijn buik. Hij maakt me gelukkig en blij.
De film is afgelopen, ik loop naar de keuken om wat drinken en wat te eten te pakken voor ons allemaal. Maar ik wordt steeds afgeleid door de vragen die allemaal in mijn hoofd dwalen. Vragen over Joe. Vindt hij mij ook leuk? Of was dat alleen maar vriendschappelijk, alweer?
Melanie komt naar me toe. "Ik zag het wel hoor." Zegt ze terwijl ze haar wenkbrouwen op en neer beweegt. "Wat?" Zeg ik alsof ik niet weet waar ze het over heeft. "Wat denk je?! Jij en Joe! Jullie zijn schattig samen!" Zegt ze. "Ja, ik weet niet. Jullie zijn ook schattig samen hoor!" Zeg ik speels. "Ach boeien. Het maakt niet uit wie hij leuk vind. Maar ik geef wel toe, jullie zijn bestemd voor elkaar." Zegt ze. "Als jij het zegt." Zeg ik lachend. Melanie lacht nu ook en helpt me met het drinken. We lopen nu, met drinken in onze handen, naar de jongens toe.

-

Bedankt voor het lezen!
Laat in de reacties weten wat je er van vond. X

It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu