Ik ben wakker. Het is 10 uur. Ik ga meteen uit bed omdat ik niet verder kan slapen. Als ik me wil omkleden zie ik het shirt van Joe nog liggen. Shit, ik ben die van mij nog vergeten bij Joe! Ik app Joe meteen.
Hey Joe, mijn shirt ligt nog bij jou. En jouw shirt ligt bij mij. Kan ik hem vanmiddag ophalen ofzo? X
Ik weet niet of ik een kusje erachter moet zetten of niet. Maar ik doe het toch. Ik verwacht nog geen berichtje terug want het is nog ochtend. Ik kleed me om, doe mijn mobiel in mijn broekzak en ga naar beneden toe. Ik pak wat eten en ga op de bank zitten, waar mijn ouders blijkbaar ook zitten. "Goedemorgen." Zeg ik. "Goedemorgen Rosa." Zegt mijn vader. "Goedemorgen schat." Zegt mijn moeder. "Lekker geslapen?" Vraagt mijn vader. "Jahoor. En jullie?" Vraag ik terug. "We hebben heel lekker geslapen, we waren heel moe." Zegt mijn vader. "Mooizo." Zeg ik. De tv staat al aan dus ik kijk mee en ga eten. Als ik klaar ben trilt mijn mobiel. Ik heb een berichtje terug van Joe. "Wie is dat?" Vraagt mijn moeder nieuwsgierig. "Joe." Zeg ik blozend. "Hebben jullie wat met elkaar?" Vraagt ze. "Ehm nee." Zeg ik, want het is nog niet officieel toch? "Oh jammer , hij lijkt me een aardige kerel." Zegt ze. "Dat is hij ook." Zeg ik glimlachend. Ik ontgrendel mijn mobiel en kijk op whatsapp wat hij heeft gestuurd.
Oh ja! Ja, kom maar langs wanneer je wilt. X
Okayy, tot later dan x.
Tot later xx.
Twee kusjes?! Wat liefff! Okay, dit lijkt misschien niet zo'n big deal, maar als je verliefd bent op iemand en diegen stuurt je twee kusjes, dan is het echt wel een big deal. Dat zul je pas snappen als je echt verliefd bent. Ik ga naar boven toe en kijk of ik er goed uitzie. Ik laat mijn haae voor vandaag gewoon los. Ik besluit een ander shirtje aan te trekken. Uiteindelijk doe ik een zwarte short aan en een gestreept shirt. Ik pak mijn laptop en ga het filmpje van Joe en mij van vorige week editten voor vanavond. Ja, ik ben er best wel laat mee. Als ik klaar ben met editten is het al 1 uur. Ik ga naar beneden om te gaan lunchen. Ik besluit een broodje met een gekookt ei te eten. Als ik de ei heb gekookt doe ik het op mijn brood en doe er vervolgens wat zout en peper op. Als ik het op heb ga ik naar boven om de shirt van Joe te pakken en ga lopend naar Joe toe.
Onderweg zit ik nog goed na te denken waar hij woont. Shit, welk huis is het nou? Ik twijfel tussen twee huizen. Ik ga er naar eentje toe. Ik bel daar aan en er komt een onbekend persoon op. Is dit de vader van Joe? "Hallo." Zegt hij. "Hallo, woont Joe hier? Ik kom voor mijn shirt haha." Vraag ik. "Ja, ik ben de vader van Joe. Kom maar binnen." Zegt hij met een glimlach. Gelukkig zit ik bij het goede huis. "Okay." Zeg ik en ik loop naar binnen. "Hoe heet je?" Vraagt hij. "Rosa." Zeg ik. "Aangenaam kennis met je te maken, Rosa. Ga maar naar boven, daar is Joe." Zegt hij. Ik knik en ga naar boven toe. Welke kamer is van Joe? En dan zie ik 'Joe' op een deur staan. Best dom dat ik dat niet eerder heb gezien. Ik loop naar de deur en doe hem open. Als ik open doe zie ik dat Joe geen shirt aan heeft. Omg hij heeft een sixpack. HOT! "Ehm hey." Zeg ik. Hij kijkt op en schrikt. "Oh ehm Rosa, ik wist niet dat je er was. Ik doe wel even een shirt aan." Zegt hij lachend, maar ook een beetje ongemakkelijk. "Haha, geeft niet hoor. Hier is je shirt." "Dankje. Jouw shirt is hier ook ergens, even kijken hoor." Hij kijkt door zijn kamer heen. "Daar is hij." Zegt hij. Hij loopt er naartoe, pakt hem op dn geeft hem aan. Joe heeft nog steeds geen shirt aan. Ik kom erachter dat ik aan het staren ben. "Kan je het zien." Zegt hij met een glimlach. "Sorry." Zeg ik blozend. "Geeft niet hoor." Zegt hij met een knipoog. "Ga je nu meteen weg of blijf je nog even?" Vraagt hij. "Mij maakt het niet uit. Wat wil jij?" "Kan je nog even blijven? Het is gezellig zo." Ahh, hij wilt dat ik nog blijf. "Ja tuurlijk." Het is een tijdje ongemakkelijk stil. Maar dan verbreekt Joe de stilte. "Wist je dat Caspar en ik misschien gaan samenwonen?" "Echt?! Wat leuk! Ik heb Caspar best wel weinig gesproken." "Ja echt! We hebben al wat appartementen uitgezocht. Maar het lijkt me echt leuk om met hem samen te wonen, want we hebben nu allebei youtube." Ja, Caspar had al eerder youtube dan mij. Hij heeft nu al bijna een miljoen abonnees! "Leuk, nu kunnen jullie samen aan youtube werken." "Ja inderdaad! Ik heb trouwens al 70.000 abonnees! Door Zoe waarschijnlijk. Haha." "Wow dat is echt veel voor één filmpje. Ik heb er nu iets meer dan 100.000 volgensmij." "Heb je al de silver play button?" "Nee, nog niet. Volgensmij krijg ik die volgende week pas." Zo gaan we nog wel even door met praten. Ik heb deze vakantie bijna alleen met Joe afgesproken. Joe is echt heel lief en grappig. De perfecte jongen, althans voor mij. En hij is ook nog super schattig en knap. Perfect.
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...