- Hoofdstuk 11 -

91 6 0
                                    

Melanie en ik gaan naar boven om te kijken welke bikini we aan gaan doen, hij moet natuurlijk wel mooi zijn om indruk te maken op Joe. Ik kies voor een zwarte bikini met wat geknipte stukjes aan de zijkant (zie foto hierboven). Melanie kiest voor een witte bikini met een kant laagje erover heen. Ze gaat naar de badkamer en trekt hem aan. Ik doe hem ook aan en doe een simpel shortje met een een witte losse shirt zodat het niet te warm wordt maar er wel gewoon mooi uitziet. Melanie komt de badkamer uit met de bikini. "Omg die staat je echt leuk!" Zeg ik. "Ahh dankje Rosa!" Zegt Melanie terug. "Wat ga je erboven aandoen?" Vraag ik. "Ehm, ik denk gewoon de kleren die ik in mijn logeertas heb gedaan, ik pak de tas wel even." Zegt ze en gaat naar beneden toe. Na 15 seconden ofzo is ze alweer terug en zet de tas op de grond en doet hem open. "Eens kijken... dit shortje en deze tanktop!" Zegt Melanie en trekt het aan. "Ziet er goed uit." Zeg ik. "Jij ook hoor, zo maak je indruk." Zegt ze. Ik bloos een beetje en lach. *TRINNGG* de deurbel gaat. Melanie en ik lopen naar beneden en ik doe de deur open. Het zijn de jongens. "Zijn jullie er klaar voor?" Zegt Caspar met een tas in zijn hand, waar waarschijnlijk zijn handdoek in zit. "Nee wacht, ik moet nog even wat geld pakken en twer handdoeken in een tas stoppen voor Mel en mij." Zeg ik en ren naar boven toe. Ik pak wat ik nodig heb en ren weer terug naar beneden. Ik pak mijn sleutels en ga met Melanie naar buiten en doe de deur opslot. We fietsen naar het strand en zetten onze fietsen neer. En jahoor, ik zie de fiets van Charlotte en Quincy daar staan. Nee he, ik heb nu echt geen zin in Charlotte. "Kijk wiens fiets dat is." Zeg ik vol afschuw tegen Melanie. "Ugh, waarom Charlotte? Die gaat waarschijnlijk weer zo uitsloven bij Joe." Zegt ze zacht. We lopen met zijn allen, met onze slippers naar het strand. We doen onze slippers uit omdat er anders allemaal zans tussen komt. We zoeken een goed plekje uit en leggen onze handdoeken daar neer. Ik leg mijn handdoek als eerst neer, daarna legt Melanie haar handdoek naast mij neer. En tot mijn verbazing doet Joe dat ook, naast mij! Mijn hart klopt wat sneller en ik bloos. Ik kijk naar beneden zodat niemand dat ziet. Uiteindelijk had iedereen zijn handdoek neergelegd. "Zullen we naar het water?" Vraag ik. Iedereen vind het goed en vervolgens trekt Caspar zijn shirt uit. Daarna Josh en daarna Joe. Omg, hij heeft een sixpack! Hij is echt hot. Ik probeer niet naar zijn buik te kijken en doe mijn shirt en broek ook uit. Daarna Melanie ook. Ik heb altijd het gevoel dat mensen zo naar mijn lichaam kijken, ik vind het best wel ongemakkelijk, maar ik ben best wel blij met mijn lichaam. Joe kijkt naar me, van top tot teen. Zou hij me dik vinden? Of mooi? Ik zie he niet aan zijn gezicht. Hij kijkt weer ergens anders naartoe. We rennen naar het water, maar worden onderbroken door Charlotte. "Hey Joe." Zegt ze. "Oh ehm, hey Charlotte." Zegt Joe. "Kan ik meezwemmen?" Vraagt Charlotte. "Ehm ik denk het." Zegt Joe. We lopen naar de zee en gaan overgooien met een bal. Charlotte staat naast Joe. Ze doet alsof ze struikelt, wat bijna onmogelijk is in de zee, waardoor Joe haar in de armen krijgt. Oke ik geef het toe, ik deed het gisteren ook. Ze knuffelt hem helemaal en gaat met haar handen over zijn lichaam heen. Wat? Waarom zou ze dat doen? Joe kijkt een beetje ongemakkelijk en zegt "Zullen we verder gaan?". Charlotte ziet er gekwetst uit en kijkt bitchy weg. We gaan weer terug naar onze handdoeken, en Charlotte weer naar die van haar. "Gast, wat deed Charlotte nou net bij jou?!" Vraagt Josh in shock. "Ik heb geen idee, waarom zou ze dat doen? Ze is echt een beetje raar en het voelde echt niet fijn." Zegt Joe. Gelukkig, hij vond het niet fijn, dus hij vind Charlotte niet leuk, maar wie dan wel? Ahh ik wil het zo graag weten. Joe kijkt weer naar mijn lichaam en glimlacht naar me. Wat betekent dat? Vindt hij me mooi?? Ik vraag het de volgende keer wel aan Caspar, hij weet hoe die dingen gaan.

-

Bedankt voor het lezen!
Laat in de reacties weten wat je ervan vond. X

It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu