"Zullen we wat gaan eten?" Vraagt Caspar. "Ja is goed, waar en wat gaan we eten?" Vraag ik. "Pizza?" Vraagt Caspar. "Hahah, mijn best." Zeg ik. "Klinkt goed." Zegt Joe. "Yay, pizza." Zegt Josh. "Haha, okay." Zegt Melanie. We kleden ons weer aan en ruimen onze spullen op. We gaan naar onze fietsen en gaan naar de dichtsbijzijnde pizzahut. Als we daar eenmaal zijn bestellen we onze pizza. Ik bestel een pizza margarita, want dat is mijn lievelings.
We hebben ons eten op en gaan betalen, we betalen apart omdat niemand genoeg geld mee heeft voor ons vijven. Ik ga met mijn hand in mijn broekzak omdat ik daar mijn geld in had gedaan. Maar ik voel niks. Ik probeer een andere zak, weer niks. Ik kijk in mijn tas, maar mijn geld zit daar ook niet in. "Shit." Zeg ik zachtjes. "Wat is er?" Vraagt Joe. "Ik ben mijn geld kwijt." Zeg ik, in shock dat Joe het vroeg. "Oh, shit. Ehm, ik kan je pizza wel betalen." Zegt Joe. Awh, wat lief. "Ehm, wil je mijn pizza echt betalen?" Vraag ik blozend. "Ja natuurlijk." Zegt hij met een glimlach. "Dankjewel." Zeg ik. Hij kijkt me nog even aan en gaat dan betalen. "Caspar, toen ik in mijn bikini stond, keek Joe naar mijn lichaam en glimlachde naar me. Maar wat betekent dat?" Fluister ik snel. "Rosa, dat betekend dat hij je lichaam mooi vind!" Zegt Caspar enthousiast. "Weet je het zeker?" Vraag ik. "Ja, 100% zeker. Ik ken hem." Zegt Caspar. Ik begin te blozen. Joe vind me mooi, nouja, mijn lichaam dan. "Ik zie je wel blozen hoor." Zegt Caspar plagend. Ik geef een stomp op zijn arm. "Auw, dat deed pijn." Zegt Caspar sarcastisch met een pruillipje. Joe komt terug. "Wat is er Caspar?" Vraagt Joe. "Rosa sloeg me." Zegt Caspar. "Goed gedaan Rosa. Haha." Zegt Joe. "Hee!" Zegt Caspar. Joe en ik lachen. Caspar kan zijn lach niet inhouden en lacht mee. "Ehh, ik betaal je later wel terug Joe." Zeg ik. "Ach, hoeft niet joh! Cadeautje van mij." Zegt hij glimlachend. Ik glimlach terug. En we staren weer. "Kom we gaan!" Zegt Caspar onderbrekend. Joe en ik kijken weer weg en gaan naar huis.
Ik ben thuis samen met Melanie en ga meteen naar mijn kamer toe. Melanie kleedt zich om in de badkamer en doet de bikini in de wasmand, ik doe hetzelfde. Het is maandag en ik realiseerde me dat ik nog geen filmpje had opgenomen. "Melanie?" "Ja?" "Ik moet nog een filmpje opnemen voor youtube, maar ik heb geen ideeën. Wat moet ik doen?!" "We kunnen de best friend tag doen? Lekker makkelijk toch?" "Ja, goed idee!"
Ik zet alles klaar en we gaan filmen.
Ondertussen is het al 3 uur en volgensmij is het een leuk filmpke geworden met veel gelach. Ik ga meteen mijn video editten, Melanie kijkt en helpt mee. Na ongeveer een uurtje editten moet hij nog verwerkt worden. Hij is verwerkt en het is half 5. Ik upload mijn video's tegenwoordig om 7 uur.
"Oh ik moet denk naar huis." Zegt Melanie. "Oh is goed. Heb je alles bij je?" Vraag ik. "Volgensmij wel. En ik heb zin om 7 uur." Zegt ze. "Haha, ik ook." Zeg ik terwijl we naar beneden lopen. "Okay, dan ga ik maar." Zegt ze en doet de deur open. "Doooeeeeiiiii!" Zeg ik. "Dooooeeeeggggg!" Zegt ze terug en ik doe de deur dicht.
Ik ga nog even wat filmpjes kijken op youtube. Mijn favoriete youtuber is Zoella of Zoe Sugg. Ze heeft dezelfde achternaam als Joe. Toevallig. Ik heb haar nieuwe video nog niet gezien, dus ik ga hem nu kijken. De video heet 'The Sibling Tag'. Dus ze heeft een broer of zus? Cool. Ja ik kijk haar nog niet heel lang en heb nog niet al haar video's gezien. Dus dat weet ik allemaal niet haha. Ik klik op het filmpje.
'Heeyyy, vandaag ben ik met een speciaal iemand. En dat is...' Er komt iemand in beeld springen. 'Mijn broseph! Joe!' DUS HAAR BROER IS ECHT JOE? OMG! Ik kijk de video verder. Joe is echt heel grappig en schattig. Ik besluit Joe te appen.Heyy
Een tijdje later antwoord hij.
Heeyy. Hoe is het?
Goed hoor.
Mooizo.
Dus jij ben het broertje van Zoella?!
Ja, dat ben ik haha.
Omg, dat ik dat niet wist haha.
Ben je fan van haar?
Eigenlijk wel ja.
Ik kan er voor zorgen dat je haar ontmoet, als je dat wilt?
Echt? Ja, lijkt me leuk!
Haha, okay, komt goed.
Omg wat lief van Joe! Ik wordt gewoon steeds meer verliefd op hem...
Dankje!
Geen probleem! Je bent trouwens echt de enige van mijn vrienden die over youtube praat. Behalve mijn youtube vrienden dan, die ik door Zoe ken.
Ja, ehm. Ik heb zelf ook een youtube kanaal. Maar het stelt niet zoveel voor hoor.
Echt?! Sinds wanneer? Dat is echt gaaf. Misschien kunnen we samen een keer een video opnemen? Of jij met Zoe?
Vroeg hij dat nou echt? Wilt hij echt een video opnemen met mij?! AAHH IK BEN ZO BLIJ!
Ja, graag! Wanneer?
Ik kan morgen wel, dan kom ik om 2 uur naar je toe, goed?
Ja, is goed. Tot morgen!
Tot morgen! x
Aahhh! Weer een kusje, doet hij dat alleen bij mij of bij iedereen? Ach boeie. We gaan morgen samen een filmpje opnemen!
-
Bedankt voor het lezen!
Laat in de reacties weten wat je ervan vond. X
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...