- Hoofdstuk 37 -

71 6 2
                                    

Het is kwart over tien. Caspar en ik zitten nog steeds te praten. Mijn mobiel trilt. Ik kijk wie het is. Conor.

Heeyy Rosa.

Heeeyy Conor.

Ik wil even zeggen dat onze cover morgen online komt!

Echt? Oh ik ben echt zenuwachtig.

Geen zorgen, je kan heel mooi zingen :).

Dankjewel x. Ik ben benieuwd!

Ja ik hoop dat de kijkers het leuk vinden. Maar ik spreek je morgen wel weer x

Okay x

Ik vind het echt leuk hoe Conor en ik in zo'n korte tijd goeie vrienden zijn geworden.

"Wanneer ga jij weer je nieuwe video plaatsen? En wat voor video?" Vraagt Caspar.

"Morgen. En ik heb een filmpje met Zoe gemaakt en die ga ik morgen plaatsen."

"Plaats hem nu gewoon."

"Waarom? Haha."

"Ik wil hem zien."

"Dan moet je maar lekker wachten tot morgen."

"Okaayyy. Ik heb honger, heb je iets te eten?"

"Weet je het zeker? Het is nu al bijna half tien. En hoe kan je nog honger hebben?" Ik lach.

"Weet ik veel." Zegt hij lachend terug. We gaan naar beneden toe.

"We hebben alleen nog een zak chips en wat chocola. Wat wil je?" Zeg ik als ik een kastje opendoe.

"Ehm, chips." Ik pak de paprika chips zak uit de kast en doe hem weer dicht. We gaan weer naar boven toe. We zitten weer in bed en Caspar doet de chips zak open.

"Wat zullen we doen?" Vraag ik.

"Oude video's van onze vrienden terugkijken." Zegt Caspar met chips in zijn mond.

"Goed idee. Wie eerst?"

"Die van Marcus zijn wel leuk. Oh laat maar ehm... Die van Alfie?"

"Ja is goed. En alleen omdat Marcus en ik bijna hebben gezoend betekend niet dat ik hem niet meer kan zien." Ik open youtube en ga naar Alfie's kanaal en dan naar zijn eerste video en klik erop.

"Wow hij ziet er zo anders uit!" Zeg ik lachend. Caspar en ik lachen de hele video door. Gewoon omdat we Alfie kennen is het gewoon grappig om hem zo te zien.

"Okay Casp, nu oude video's van jou." Zeg ik plagend.

"Wowowow nee!" Zegt Caspar en pakt mijn laptop af.

"Hé, geef hem terug!" Zeg ik lacherig.

"Als je belooft dat we mijn oude video's NIET gaan terug kijken."

"Okayy." Zeg ik en hij geeft mijn laptop terug.

"Nu mag je een chipje." Zegt hij en hij geeft me een chipje.
Om half 2 's nachts gaan we uiteindelijk slapen.

-

"ROSA!" Hoor ik. Ik schrik wakker.

"W-wat is er?" Zeg ik als ik meteen zit door de schrik. Ik kijk om me heen en zie Caspar grinniken.

"Caspar!" Zeg ik.

"Sorry ik kon niet meer slapen en verveel me. Én ik heb het op film staan." Zegt Caspar.

"Ga je het op youtube zetten?"

"Ik denk het, mag het?"

"Als het jou blij maakt. En hoe laat is het eigenlijk?" Zeg ik lachend. En nog steeds slaperig.

It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu