Joe belt aan. Er doet een dame open. Ja, het is Zoe! Omg! "Hey Joe! Ik heb je gemist broertje!" Zegt Zoe. "Ik jou ook!" Zegt Joe en ze geven elkaar een knuffel. "En dan moet jij Rosa zijn!" Zegt Zoe vriendelijk. "H-hallo." Zeg ik zenuwachtig. Ze geeft me een knuffel. "Joe, is dit je vriendinnetje?" Vraagt ze terwijl ze met haar wenkbrouwen wiebelt. "Zoe!" Zegt Joe blozend. Awh, wat schattig! Zoe loopt naar binnen. "Sorry voor Zoe." Zegt hij lachend maar toch ook een beetje beschamend. "Geeft niet hoor." Zeg ik lachend terug. Als we naar binnen lopen zegt hij "Je hoeft niet verlegen te zijn hoor, ik snap wel dat het spannend is, maar het komt wel goed." Zegt hij lief. Ik knik en we lopen verder naar de woonkamer. "Ik heb gehoord dat je een fan bent van me, ik vind het altijd leuk om fans te ontmoeten. En het is ook nog een vriendin van Joe!" Zegt ze. "Haha." Zeg ik terug. Door Zoe voel ik me op mijn gemak, ik weet niet waarom, maar het is gewoon iets aan haar houding dat me bevalt. Er komt iemand naar beneden. "Dat moet dan Alfie zijn. Gaan jullie maar al alvast zitten." Zegt Zoe. Ik volg Joe naar de bank en we gaan naast elkaar zitten, heel dichtbij. Zoe komt terug met Alfie. "Hey Rosa!" Zegt Alfie vriendelijk. "Hey." Zeg ik nog een beetje zenuwachtig terug. "Willen jullie wat drinken?" Vraagt Zoe. "Ja, doe mij maar ice tea. Wat wil jij Rosa?" Zegt Joe. "Ehm, doe maar hetzelfde." Zeg ik. "Okay, komt er zo aan!" Zegt Zoe. Zoe is echt heel lief, ze laat me op mijn gemak voelen, en dat is fijn, net zoals bij Joe. Zoe komt terug met het drinken en geeft het aan ons. "Dankje." Zeg ik. Ik krijg een berichtje, Joe ook. We kijken op onze mobieltjes. Het was Brad, hij had een groep aangemaakt met heel veel mensen.
Ik geef morgen een feestje bij mij thuis en vroeg me af of jullie ook konden komen. Het is om 8 uur 's avonds.
Ik kijk Joe aan. "Ga jij?" Vraagt hij. "Ik denk het." Zeg ik twijfelend. "Ik denk dat ik ook ga." Zegt Joe. "Okay."
"Wat is er?" Vraagt Alfie. "Er is morgen een feestje en daar gaan wij naartoe." Zegt Joe. "Okay leuk." Zegt Alfie weer. "Ohja Zoe! Rosa heeft ook een youtube kanaal met bijna 100.000 abonnees!" Zegt Joe. Zou ze dat goed vinden, want zij heeft er op dit moment 7 miljoen! "Echt?! Wat leuk! We kunnen straks misschien een video opnemen als je wilt?" Zegt Zoe. "Ja, lijkt me leuk!" Zeg ik een beetje té enthousiast. "Haha, okay. Maar wat zullen we dan filmen?" Vraagt Zoe. "Jullie kunnen de speech jammer challenge doen? Ik heb de app." Zegt Joe. "Ja! Laten we dat doen." Zegt Zoe. "Okay! En we kunnen de accent challenge voor mijn kanaal doen?" Zeg ik. "Jaa, leuk!" Zegt Zoe.
We gaan naar boven, naar Zoe's kamer. "Ik zet de spullen even klaar. Joe, kan jij anders wat accenten uitzoeken en op een blaadje schrijven?" Vraagt ze. "Okay." Zegt Joe.
Als ze klaar zijn dan gaan we filmen. "Zullen we eerst het filmpje voor jouw kanaal opnemen? Ik stuur alle beelden wel naar je toe." Zegt ze. "Ja, is goed." Zeg ik. Ze zet de camera aan en ik doe mijn intro. "Heeyy mensen leuk dat je kijkt naar mijn nieuwe video! Vadaag ben ik met Zoe! Ja, de hele Sugg familie komt voorbij." Zeg ik. "Hahaha." Zegt Zoe. "We gaan de accent challenge doen. Joe, mag ik de blaades met accenten?" Zeg ik. "Ja, hier." Zegt hij en hij geeft de blaadjes.
De eerste accent van mij is Schots. Ze heeft hem geraden. Haar eerste accent was Welsch, die is lastig. Ik had hem niet geraden. Zo gingen we nog wel even verder. We hebben veel gelachen, net zoals bij Joe. Ze is eigenlijk gewoon hetzelfde als Joe, maar dan in meisjesvorm.
We gaan nu haar video opnemen.
We hebben bij haar filmpje ook veel gelachen. Alsof ik haar al langer ken ofzo.
"Zo, we zijn klaar. Ik vond het echt heel leuk en gezellig!" Zegt Zoe. "Ja, ik ook!" Zeg ik. "Joe, je mag haar wel vaker meenemen als je wilt hoor." Zegt Zoe lachend. "Wat jij wilt." Zegt Joe ook lachend, kijkend naar mij. Ik kijk hem ook aan, in zijn ogen, in zijn fel blauwe ogen. Ik verzink er helemaal in...
"Zullen we wat eten? Het is al half 2. Haha." Zegt Zoe. "Ja." Zeg ik. "Ugh eindelijk ik verga hier van de honger!" Zegt Joe sarcastisch. We gaan met zijn allen naar beneden en pakken wat eten. We gaan met zijn allen gezellig op de bank zitten, Joe en ik weer naast elkaar, en gaan ook een beetje praten.
Ondertussen is het al half 6. "Oh, we moeten gaan Rosa." Zegt Joe. "Oh ja!" Zeg ik. We lopen naar de gang en we zeggen Zoe en Alfie gedag en geven ze nog een knuffel, lopen vervolgens naar buiten en stappen de auto in. Een half uur later ben ik thuis. Ik ga wat eten en tv kijken. Een paar uur later ga ik naar bed.-
Bedankt voor het lezen!
Laat in de reacties weten wat je ervan vond. X
JE LEEST
It's Not Just 'A' Boy ( A Joe Sugg Fanfiction)
Fanfiction*Je kan dit verhaal natuurlijk ook lezen als je Joe Sugg niet kent, maar het is natuurlijk leuker als je hem kent ;).* Dit verhaal gaat over Rosa(18), ze heeft gevoelens voor een hele knappe en lieve jongen genaamd Joe(18). Ja ze vindt hem leuk. Haa...