Heloo..This is not an update.Ada yang pm author nak tahu pasal author.So,here we go..
Facts about me..
1.Nama:Syazwani Izzah
2.umur:16 tahun
3.Author muslim
4.Author bugis yer.Author bukan Cina.
5.Author prnah buat ff indonesia.Tapi di acc lagi satu sebab msa tu author minat giler dengan AlPrill couple.(Aliando Syarief dan Prilly Latuconsina).Author tk smbung blik dah ff tu and author dah tak tahu dialek indonesia.
6.Sejujurnya,author dulu pelat S.
Betul,author tak tipu.Tapi skarang tak dah sbab bnyak kawan author ejek.Author practise bnyak kali smpailah sekarang author normal sebut S.7.Author ada anak angkat tiga orng.Ep,author sndiri tak tahu bla lagi author jadi mameh dorang.They keep calling me mameh mameh mameh.Di skolah pun diorang panggil author mameh.Anak angkat author tu chingu author sendiri.
8.Author ni gila sikit.Author sngat gila di sekolah.Sehari tak sah kelas tu kalau bukan author sendiri buat kecoh.
9.Author lupa,I orang KK.
10.Author minat dance.Kalau dngar jer lagu,tak kiralah pkai baju kurung sekolah tu author ttap akan menari.
11.Author bulat.You know what I mean right?
12.Author minat lagu² jenis tekno,hip hop and yang rancak lah.
13.Author mahir bash orang.Tak lah semua.Tapi kalau ada yg prangai mcam KimK dngan author,mmng sah author kecam
14.gaya author 2X5 jer mcam namja.Tapi penampilan author tetap kepada prempuan.
16.Fav song author skarang ni The 7th Sense(NCT U),Me,myself and I and banyak lgi.Tak terhitung
17.Author suka masak,buat kek.Nak klahkan D.O dan Jin huihui
18.Tak thu knapa author ska sebut Yehet skarang ni.
19.Klau kat sekolah,authorlah setan di sana.Sebab author suka kacau orng.Tapi tk lah melebih.Just gurau.
20.Author sekolah dekat sekolah perempuan jer.Tapi klau diikutkan,author ni mcam namja.Prangai author mcam namja.Lngsung takde yeojanya.Author suka buat bnda mngarut dlam kelas.Klau waktu saem mngajar,klau author bosan author cerita dngan chingu author yang kaki kecam orang.And,sekolah author terletak ditengah tengah sekolah namja.Sekolh author tu kecik jer.Tapi author tak puas hati,knapa skolah LS(skolah namja) ada dua bngunan?Dah lah skolah LS junior tu besar giler,padang skolah pun besar giler.Nak tmbah sekolah LS senior plak.SM(skolah author)tu kecik.Tapi I bersyukur lah skolah I kecik.Sbab tklah pning kepala nk cri saem.Kecik² pn comel ape.Huihui
21.Author suka konsep cool.And author akan cari outfit berkonsep 'Cool city Teen' Jiahhhh
22.Author bukan jenis control ketawa.Ketawa authorlah pling kuat klau dah sesuatu tu mencuit hati.Smpai author tak kesah klau ada namja hensem dekat dngan author.Asalkan author dpat ketawa.Jiahhh
23.Author sombong klau orng tu bru first time jumpa.Tapi kalau dah kenal,mmng naik gila orng tu sebab virus author yang gila.
24.Author lebih tertarik tengok cerita psycho,horror,komedi romantic comedy,action.Author tak brapa layan sad romance smua tu.Dan author pling suka tngok cerita yang ada dancing and singing.
25.DJ favourite author Al ghazali kohler,Diplo,skirllex,dj snake,Calvin Harris(?) And Major Lazer.
26.Author lebih suka bca riddle,psycho story.Entahlah,tpi bgi author mmng menarik.
27.Rakan kelas author dah masak dh prangai author yg crazy virus.
28.Author lebih tertarik dengan
motor ninja,kereta Lamborghini.Kalau baju author lebih suka pakai sweater,jeans and kasut Nike,converse dan adidas.Dress,heels,blouse,flatshoes,wedges jangan harap author nak sentuh.29.Author ni ganas orangnya.Sampai chingus author tanya,kau ni namja ker yeoja?Author balas balik aku ni namyeo.
30.Jujur ku katakan,authorlah manusia paling pmalas klau dah cuti sekolah.
31.kalau author bru knal tu orang,author akan jadi sopan.*Ciahhh*.Kalau dah rpat,akulah anak didikan Satansoo dan evil maknae si pelat S tu.
32.Nombor fav author no.8.
33.Currently in love with Jin BTS and Chanwoo iKon.
34.Author anak didikan Chanyeol, happy virus.Kalau author dah ketawa,jngan harap author berhenti.
35.Author suka wrestling saeng author sendiri.Kalau diorang nakal,author suka tarik telinga diorang.Jadi,klau author dah marah kat diorang,diorang akan tutup kedua telinga diorang.
36.Author pnggil adik namja author Kim Kkamjjong.Sbab dialah pling gelap dlam family author
37.chingu author yg kaki kecam tu pnggil author selfish.Ntah lah dri mna dia dpat -.- and author kna pnggil mak bidan kat sekolah.Hah,ni sba krja gila author blakon jdi mak bidan wktu saem takde dlm kelas
Okey,itu jerlah.So,stay tunewith my ff.Hope you guys enjoy with my ff eventhough my ff is annoying.
Okey,fail english di situ.
YOU ARE READING
[C]The Runaway Mate
FanfictionSong Jihyo,seorang werewolf yeoja yang mewarisi Silvermoon pack.Dia mempunyai satu misi iaitu mencari dalang pembunuh Alpha Jeon dan Luna Song.Satu perkara yang paling nak dia elak ialah.. BERTEMU MATE DIA.. Oh Sehun,Alpha Blackmoon Pack,pack yang p...