TRM.36

4.7K 243 9
                                    

Sehun mengangkat Jihyo ala bridal style memasuki mansion Luhan membantu Kwangmin memapah Youngmin.

"Sehun,kurung dia dibawah tanah".Ucap Youngmin kepada Sehun."Kenapa di bawah tanah?".Soal Sehun tak terima jika Jihyo dikurug di bawah tanah.

"Ini demi Jihyo juga.Kalau dia waras dia pasti akan menyuruh kau untuk kurung dia di bawah tanah".Sehun terpaksa mengikut cakap Youngmin.

Sehun mendudukkan Jihyo di lantai,belakangnya disandar ke dinding."Tolong ikat dia dengan rantai besi".Sehun terpaksa mengikut.

Exo mula mengangkat empat bola besi yang sangat berat.Kaki kanan Jihyo dirantai dan dua bola besi digunakan supaya Jihyo tidak boleh bergerak ke mana mana.Begitu juga kaki kirinya.

Kedua belah lengannya turut dirantai yang melekat di dinding.Kini Jihyo sudah dirantai sepenuhnya membuatkan pergerakannya terbatas.

"Kita naik atas dahulu.Dan aku akan beri tahu semuanya".Exo mengangguk lalu mereka bergerak ke perpustakaan mini Sehun yang luas lagi besar.

Luhan dan Kwangmin meletakkan Youngnin di sofa.Lay merawat luka Youngmin di kaki dan luka Kwangmin di lengan.

"Jihyo menghadapai War Of Hormone".Ucap Youngmin membuatkan Exo terkejut."War Of Hormone?Tapi ini terlalu awal dari yang dijangka kan".Balas Kris membalas Youngmin.

Youngmin mengangguk."Kami pun berfikiran begitu.Tetapi rasanya MAMA mempunyai agenda lain mengawalkan Jihyo untuk menghadapi War Of Hormone.Dan akan ada sesuatu bakal terjadi".Ucap Kwangmin membuatkan Exo bertanya tanya.

"Apa yang akan terjadi?".Soal Xiumin."Maaf,kami tak dibenarkan mengatakan hal itu.Kerana kami dilarang sama sekali memberi tahu tentang masa hadapan".Balas Youngmin.

(Jo Twins:Electric,dapat melihat masa hadapan tetapi dilarang memberi tahu hal itu A/N:Ini adalah kuasa Jo Twins)

"Cuma seseorang sahaja yang boleh beri tahu korang".Ucap Youngmin membuatkan Exo penasaran."Manusia immortal.Manusia yang 90% adalah manusia,5%werewolf dan 5% vampire.Manusia ini adalah manusia hasil perkahwinan werewolf dan vampire".Exo ternganga mendengarnya.

"Hah,wujudkah manusia seperti tu?".Soal Kai terkejut.Jo Twins hanya mengangkat bahu mereka."Hanya dia yang mampu memberi tahu korang apa yang terjadi nanti".Ucap Kwangmin.

Flashback on..

Kwangmin dan Youngmin sedang membaca buku di perpustakaan mini Silvermoon Pack.Tiba² ada visual Jihyo sedang menyerang seorang namja bermain di fikiran mereka.

Mata mereka bertukar menjadi gold.Visual itu memayangkan Jihyo menyerang seorang namja,dan Jihyo sedang bertarung dengan Exo.

"Hyung?Hyung nampak tak apa yang aku nampak?".Soal Kwangmin kepada Youngmin."Kenapa Jihyo seperti itu?".Soalnya sendiri.

"Jangan²...".Kwangmin menggantung ayatnya."War Of Hormone".Ucap mereka serentak."Tapi ini terlalu awal dia menghadapai War Of Hormone".Kwangmin terpelik sendiri.

Mata mereka kembali bertukar menjadi gold.Sebuah visual di masa hadapan di paparkan untuk mereka saksikan."Patutlah kenapa MAMA mempercepatkan Jihyo menghadapi War Of Hormone".Kwangmin dan Youngmin mula berjalan ke bawah menghanpiri Jimin.

"Jimin,di mana Jihyo sekolah?".Soal Kwangmin gelabah.Mereka mesti cepat ke sekolah Jihyo sebelum dia menghancurkan Exo.

"Di XOXO High".Balas Jimin.Mukanya berkerut kenapa Jo Twins menyoal tentang sekolah Jihyo."Gumawo Jimin".Jo Twins terus berlari menuju ke XOXO High.

Walaupun kaki Youngmin sakit,tapi dikuatkan juga dirinya untuk selamatkan Jihyo dan Exo.

Flashback off...

[C]The Runaway MateWhere stories live. Discover now