*Hannah,wolf Jihyo.Author akan guna nama Hannah kalau Jihyo bertukar menjadi wolf*
**************************
Hannah,wolf Jihyo yang berwarna putih itu telah tiba di Silvermoon Pack.Suasana di tempat tersebut sangat hinggar binggar dengan perlawanan antara Worrior Silvermoon Pack dengan rougue.
Hannah mencari kelibat Jungkook yang dikepung oleh sekumpulan rougue.Jungkook terbaring lemah tak berdaya.Banyak lebam Dan percikan darah di bajunya.Hannah naik marah dibuatnya.Banyak worriornya tidak berdaya lagi untuk melawan rouge yang menyerang mereka secara mengejut.
Hannah menggunakan kuasa My Lady lalu menggandakan dirinya membentuk sekumpulan askar wolf.Hannah terus menyerang para rougue tersebut."Jimin,bawa semua worrior masuk dan bawa Jungkook juga.Biar saya uruskan tetamu tak diundang ni".Mindlink Jihyo kepada Jimin.
Setelah Jimin melakukan apa yang telah Jihyo suruh,Hannah mula menyerang para rougue yang menghampirinya.Hannah dan gandaan wolfnya mula menyerang rougue tersebut.
Namun,gandaan wolf itu terhapus sebaik sahaja rougue itu memukul gandaan wolfnya.Hannah serta Jihyo yang berada di dalam tertanya tanya,dia kembali bertarung.Hannah dikepung oleh rougue itu bersendirian.
Tibalah aksi dimana Hannah harus membalas balik kesakitan yang Jungkook dan para worriornya rasakan.Hannah mengeroyok kesemua rougue itu sendirian walaupun banyak kali juga dia kena.
Hannah melompot ke arah rougue itu lalu menolaknya menggunakan dua kakinya.Wolf putih yang besar itu sedikit kelelahan untuk menghalau para rougue itu.
Nafasnya tidak teratur lagi.Hannah menukar dirinya menjadi wujud manusia.Jihyo memandang para rougue itu tajam.Jihyo menumbuk seekor rougue yang menghampirinya.
Terdapat seekor rougue cuba menyerang hendap Jihyo sewaktu dia terlalu fokus untuk menyerang dan mengelak serangan rougue lain.Rougue itu mahu menerkam Jihyo tetapi seekor wolf hitam yang dua kali ganda besar dari tubuh wolf terlebih dahulu menerkamnya lalu menghajarnya.
Jihyo memandang ke arah wolf hitam itu dengan dahi berkerut."Sehun?".Soal Jihyo.Wolf hitam itu a.k.a Jack,wolf Sehun memandangnya lalu menganggukan kepalanya.Terdapat kesebelas wolf lagi berdekatan dengannya yang dipercayai Exo.
Jihyo memandang ke belakangnya.Para worriornya berkumpul di belakangnya membuatkan Jihyo tertenya tanya."Apa korang buat kat sini? Korang kat tak sihat lagi?".Soal Jihyo kepada para worriornya.
"Kami akan tetap bertempur walaupun nyawa harus dikorbankan.Demi Silvermoon Pack,dan Alpha kami".Seorang worrior menghantar mindlink kepada Jihyo.
'AUUUUUUU!!!'
Lolongan serigala itu dibuat oleh worrior Silvermoon Pack.Dan lolongan itu disahut oleh worrior lain.
Jihyo menganggukkan kepalanya.Dia membuka kekudanya lalu melompat dan bertukarlah dia menjadi wujud wolfnya.
Hannah berdiri di sebelah Jack.Kini bilangan mereka dan rougue itu seimbang.Bermulalah peperangan yang tak dijangka antara Silvermoon Pack+Exo dan Rougue.
Banyak rougue mula mengalah apabila Empat Alpha dari Pack berlainan serta seorang My Lady melawan mereka.Ditambah lagi,Exo mempunyai kuasa untuk melawan rougue itu dengan mudah.
Tinggal empat ekor rougue dan salah satunya bertubuh besar seperti Alpha ditahan oleh para worrior yang memegang mereka setelah berubah menjadi wujud manusia mereka.
Hannah,Jack dan Exo merubah diri mereka menjadi wujud manusia.Jihyo menghampiri empat ekor rougue itu lalu menyilangkan lengannya.
"Berubah menjadi wujud manusia".Ucap Jihyo dengan dinginnya.Para rougue itu menderam sebelum menurut arahan Jihyo.Mereka berubah wujud menjadi manusia.
YOU ARE READING
[C]The Runaway Mate
FanfictionSong Jihyo,seorang werewolf yeoja yang mewarisi Silvermoon pack.Dia mempunyai satu misi iaitu mencari dalang pembunuh Alpha Jeon dan Luna Song.Satu perkara yang paling nak dia elak ialah.. BERTEMU MATE DIA.. Oh Sehun,Alpha Blackmoon Pack,pack yang p...