Halihó! Igaz kicsit későn, de megjöttem a következő résszel! Jó olvasást és ha tetszett, szóljatok hozzá vagy nyomjatok egy Vote-ot! Puszii! Xx
Faith szemszöge:
Reggel telefoncsörgésre ébredek. Nyögök egyet, majd kinyitom a szemeimet és az én zöld szemű hercegemet pillantom meg, aki telt rózsaszín ajkaival éppen elküldi a vonal túlsó végén lévő felet a búsba.
- Ki volt az? - ásítom és jobb karomat a hasára helyezem, majd hozzábújok.
- Valami producer...fogalmam sincs, de nem is érdekel most - nyom egy puszit a fejemre és magához von.
- Mikor megyünk a srácokhoz?
- Amint elkészültünk - mondja rekedten és felém tornyosul, mire felkuncogok.
- Higgadj le te hajas baba - túrok a hajába mire morog egyet és a nyakamhoz hajol. Nedves puszikkal árasztja el az ott lévő bőrfelületet, én pedig nem bírom türtőztetni magamat és egy kéjes nyögést kiengedek ajkaim közül, amire ő egy vigyorral válaszol.
- És még én kínozlak... - forgatom a szemeimet. - Na, szállj le rólam! - tolom el a mellkasánál, de meg sem moccan.
- Nem megyek veled sehova! - fenyegetem meg.
- Ohh, dehogynem! – kacag, ezzel pedig megvillantja hófehér fogait és cuki gödröcskéit.
- Előtted öltözök fel, ha elengedsz - bökök az arcára, mire szó nélkül ledől mellém.
- Várom a showt! - vigyorog pimaszul és feje alá teszi mindkét kezét. Megcsóválom a fejemet, majd lassan felállok, felveszem a ruháimat és elszámolok magamban háromig, aztán amilyen gyorsan csak tudok, besprintelek a fürdőbe, az ajtót pedig gyorsan magamra zárom.
- Ez nagyon rossz ötlet volt édes! - hallom Hazz-t, mire felnevetek.
- Így jártál! - kiabálok ki.
Csend telepedik a házra miközben leveszem Harry pólóját magamról. Ez fura... Harry nem tud ilyen csendben lenni. Halk lépteket hallok, majd egy kulcsot a zárban mire nevetve a zuhanykabinba szaladok és elhúzom az ajtót.
- Hjjaj...nagy hiba volt ez szépségem... - a homályos üvegen keresztül látom, ahogyan megcsóválja a fejét. Pólóját a mellem elé szorítom és kipirulva várom. Mikor ideér, elhúzza az ajtót, én pedig felsikkantok, mikor megragadja a csípőmet és a falnak szorít.
- Elszöksz előlem? - dörmögi a fülembe, én pedig már alig tudom visszafogni magamat, hogy ne itt essek össze. Bár testét úgy hozzám préseli, hogy esélyem sem lenne...
- Szóval? - emeli fel a szemöldökét.
- Eszembe se jutott - mondom mosolyomat visszafojtva.
- Akkor jöjjön a büntetés! - vigyorodik el, majd érzem, ahogyan a vízcseppek eláztatják a hajamat és úgy mindenemet.- Harold! Elázik a fehér neműm! - hisztizek és végignézek magamon. Hazz elismétli a cselekedetemet, én pedig piros leszek, mint egy érett paradicsom.
- Ennek örülök - morogja a fülembe, majd megpuszilja a nyakamat, amibe beleborzongok. Sikere láttán elmosolyodik, majd állam alá nyúl, a szemeimbe néz, majd lassan ajkaimra tapad, bal kezével pedig vizes tincseim közé túr. Karomat a nyaka köré fonom és én is beletúrok a hajába, majd óvatosan meghúzom, amire felmorog és ágyékát az enyémnek nyomja, ahol megérzem dudorodó férfiasságát. A szájába nyögök és kicsit elválok tőle.
- Harry, nem fogjuk tudni visszafogni magunkat - lihegem és mellkasára tapasztom a kezeimet.
- Menj, még lehet - nevet fel, majd elzárja a vizet, én pedig mosolyogva lépek ki a kabinból, ahol már elég fülledt volt az idő, így most jól esik a testemnek az a hűvös, ami megcsap. Megtörölközöm, majd leveszem a fehér neműmet és kiakasztom száradni, én pedig magamra kapom Harry egyik pólóját, ami az ágyon fekszik.
- Ne törődj vele bébi, hogy most akartam felvenni - hallom meg rekedt hangját a fürdő felől, mire elvigyorodok és sunnyogva odasétálok.
- Ne haragudj - görbítem le az ajkaimat mire szemei ismét elsötétülnek hasonlóan, mint a zuhany alatt. Vizes hajába túr, majd csípőmre vezeti kezeit.
- Nem haragszom, de ne csináld ezt, mert így is kemény vagyok miattad – sóhajt, majd szemeimbe nézve elvigyorodik.
- Ne húzd fel a pólómat, mert nincs rajtam bugyi - csapok a kezére, ami éppen az oldalamon vándorol. Szemei kikerekednek, majd elenged és a szekrényéhez lép.
- Te most ezt direkt csinálod. Miért nem fekszel egyből meztelenül az ágyamra? - hadonászik felháborodva, mire felkuncogok.
- Adj egy melegítő gatyát - vonom meg a vállamat.
- Nagy lesz rád. És amúgy meg mindegy, mert tudni fogom, hogy az alatt nincs bugyi és meg fogok őrülni - mondja, miközben belebújik egy kék ingbe.
- Szörnyű vagy - panaszolom és leülök az ágyára.
Idesétál, majd leül és az ölébe von, én pedig a mellkasának dőlök és a madarakat ábrázoló tetkóját kezdem körberajzolgatni.
- Több lett a tetkód - motyogom.
- Varrattam pár dolgot az óta..
- Ez mi? - vonom össze a szemöldökömet a Late Late Show feliraton, ami a karján helyezkedik el.
- Egy játék volt a showban és elvesztettem - mosolyodik el és megcirógatja az oldalamat, ahol a tenyere pihen.
- Nem is te lennél - kuncogok, és a mellkasába fúrom a fejemet.
- Köszi, ez kedves volt! - vág művigyort, mire felemelem a fejemet és egy puszit nyomok a szája sarkába.
- Mutatok valamit - jelentem ki magabiztosan és az arcába nyomom a csuklómat, amin egy ugyanolyan madár díszeleg, mint amilyen az ő kulcscsontjainál van. A tetkóra néz, majd rám és eltátja a száját.
- Mi van Styles? Elvitte a cica a nyelvedet? - cukkolom nevetve.
- Ezt hogy nem vettem még észre? - kérdezi és végig simít rajta.
- Nem tudom - vonok vállat.
- Miattam?
- Igen. A kapcsolatunkat ábrázolja. Akárhányszor ránézek, te és az a sok közös utazás jut eszembe...
- Elképesztő vagy, ugye tudod? - mosolyodik el.
- Mondták már páran.. - tűnődök el, mire felnevet.
- Na és ha már itt tartunk... Milyen pasijaid voltak? - vonja össze a szemöldökét.
- Nem volt egy pasim sem. Csak páran próbálkoztak, de... rá kellett jönnöm, hogy ők nem az eseteim..
- És ki az eseted? - vigyorodik el magabiztosan.
- Ryan Reynolds, de ez most hogy jön ide? - kérdezem pimaszul.
- Nagyon pimasz vagy ma - nevet fel, majd leborít az ágyra.
- Megesik! - öltöm rá a nyelvemet.
- Na, gyere várnak ránk a srácok! - nyújtja a kezét, amibe belekapaszkodok, majd megkapom a száraz fehérneműimet, felöltözök és útnak indulunk Liam házához...
BẠN ĐANG ĐỌC
Where Do Broken Hearts Go; [H.S]
Fanfiction~A történet +18-as részeket is tartalmazhat, csak saját felelősségre olvasd!~ - Én...én már nem szeretlek. Szakítani akarok - formálja meg Harry, rózsaszín telt ajkaival a szavakat ám egy pillanatig sem néz a szemembe. - Hogy mi? Miért? - kérdezem é...