Halihó! Nagyon sajnálom ezt a nagyobb szünetet, de minden összejött és összejön most az életemben, úgyhogy nem nagyon volt sem időm, sem kedvem írni, dee most itt vagyok!:D Úgyhoogy jó olvasást és várom a Vote-kat és hozzászóláasokat! Puszii! Xx
✖Három nap múlva✖
A telefon hangos csörgésére leszek figyelmes. Abbahagyom a főzőcskézést, és a nadrágomba törölgetve mancsaimat, sietek a zenélő tárgy felé. Harry telefonja, de mivel Anya van kiírva, felkapom.
- Szia, Anne! - köszönök bele.
- Szia kedveském! Hogy vagy? Nincs már baj a babával?
- Honnan veszed, hogy baj volt?
- Hazz mesélte, hogy nagyon aggódik, mert sokat veszekedtek és néha rosszul vagy.
- Jól vagyok, köszi és a pocaklakó is jól van. Egyedül Hazz lökött.
- Azért is hívom. Beszélni akarok vele.
- Láttad a híreket?
- Persze! Láttam az Arianas sztorit, azt is láttam, hogy berúgott tegnap este...mindent láttam.
- Nem tudom már mit csináljak vele. Amerika egyszerűen meghülyíti.
- Tudom kedvesem. Hol van most? Beszélhetnék vele?
- Fent van a hálóban, de felviszem neki - mondom, és felsétálok a lépcsőn.
- Másnapos még? - kérdezi, mikor belépek a szobába.
- Nem hiszem. Csak pihen.
- Ki az? - suttogja Hazz.
- Anyukád. Tessék! - nyújtom át a telefont, miután elköszöntem Annetől.
- Szia, anya! - szól bele Hazz, de a beszélgetés többi részét már nem hallom, ugyanis kisétálok.
Nem értem... Fogalmam sincs, Harry miért csinálja ezt. Tegnap is egyedül hagyott, és elment berúgni. Ennek mi értelme van? Visszacsoszogok a tűzhelyhez és folytatom a spagetti készítését. Már csak pár perc és készen van.
Lábdobogást hallok a lépcsőn, de nem nézek hátra. Valaki átkarolja a derekamat és kezeit a pocakomra simítja, ajkait pedig nyakamra nyomja.
- Sajnálom - motyogja. - Sajnálok mindent. Azt, hogy hülye voltam, azt, hogy tegnap este berúgtam, azt, hogy sokat dolgozok, hogy nem adom meg neked azt a figyelmet, amit meg kéne...nem értem magam...
Megfordulok a kezei közt és a szemeibe nézek.
- Túl sok ez neked Harry. Mondd meg a producernek, vagy ki az istennek, hogy nem vállalod. Reggeltől délután ötig bent leszel és annyi. Ha itt vagyunk, mindig elszalad veled a ló és azt éred el, hogy mindenki haragudjon rád. Haragszik Niall, haragszik most már Lou is...
- Tudom...
- Én nem. Oké? Mindenben melletted állok, ha engeded. De most szépen felhívod Louist és bocsánatot kérsz, aztán a maradék egy hétre meghívod őket ide.
- Jó.. - sóhajtja.
- Aztán felhívod a szöszit és tőle is bocsánatot kérsz.
- Téged hogy engeszteljelek ki? - néz rám bűnbánó, de egy kicsit macsós arckifejezéssel.
- Rá fogsz te arra jönni - paskolom meg az arcát.
- Jó, akkor elmegyek egy kicsit. Nemsokára jövök. Egy fél óra, rendben?
- Hová mész?
- Az titok - nyom egy rövid puszit a számra és izgatottan elsiet. Becsapja maga után a bejárati ajtót, aztán hallom, hogy elhúz az autóval. Hogy ebbe meg mi ütött?
Csörögni kezd, ezúttal az én telefonom, így gyorsan felkapom.
- Barátnőőm! - visít bele Danielle.
- Te ilyenkor mit érzel, úgy őszintén?
- Nem tudom, de közeledünk a házatok felé, remélem van kaja!
- Micsoda? Ide jöttök? Ma? Most?
- Baj??
- Jajj, dehogyis, csak meglepett! Nagyon örülök, mert néha egyedül érzem magam és a keresztlányom is hiányzik!
- Sietünk! Az a faszfej?
- Ha Harryt kérdezed, akkor elment valahova! - nevetek fel.
- Hál istennek! - sóhajt.
- Na, siessetek, majd megbeszélünk mindent.
- Már itt vagyunk! Szia! - köszön el és lecsapja. Valóban autózúgást hallok meg, így elzárom a már készétel alatt a lángot és kirohanok. Meglátom a fekete telepjárót és felvisítok.
Danielle vigyorogva kiszáll a hátsó ülésről, majd idefut és megölelget. Louis is kitápászkodik és mosolyogva int, majd behajol hátra, kiköti a bébi hordozót és idecipeli Cassiet.
- Babaa! - vigyorodok el és kiemelem a nézelődő kis gyönyörűséget.
- Gyertek be! - mondom, majd besétálok a házba.
- Szia, baba! Annyira aranyos vagy, istenkém! - gügyögök az apró kislánynak, aki hatalmas óceán kék szemeivel engem pásztáz.
- Tőlem örökölte! - halljuk kintről.
- Te a csomagokat pakold Tomlinson! - szól nevetve oda neki Danielle.
- Hallottuk, hogy Hazz mindegyik házába csinált babaszobát a kicsinek, úgyhogy Cassie fel is avatja.
YOU ARE READING
Where Do Broken Hearts Go; [H.S]
Fanfiction~A történet +18-as részeket is tartalmazhat, csak saját felelősségre olvasd!~ - Én...én már nem szeretlek. Szakítani akarok - formálja meg Harry, rózsaszín telt ajkaival a szavakat ám egy pillanatig sem néz a szemembe. - Hogy mi? Miért? - kérdezem é...