Halihó! Itt is az új rész! Jó olvasást és várom a Vote-okat és a hozzászólásokat! Puszii! Xx
Faith szemszöge:
- Faith! - halk kopogást hallok a sminkszobám ajtaján és a főnököm hangját.
- Gyere be - szólok ki.
- Szia! Csak azért zavarlak, hogy lesz egy megbeszélésem, úgyhogy hazamehetsz. Lejárt a munkaidőd - mondja Patrick.
- Ohh, oké. Akkor megyek is. Köszi - mosolyodok el, majd felkapom a táskámat. Miután elmegy, kilépek az ajtón, a lifthez sietek, és a földszintre megyek. Remélem Hazz eljön értem, ahogyan ígérte. Mikor kilépek az üvegajtón, meglátom a kocsijának dőlve. Irtó szexi látvány, mondanom sem kell. Egy fekete, pöttyös ing takarja a felsőtestét, ami a hasán lévő pillangó tetkójáig ki van gombolva, a szokásos fekete farmer van a lábán, a fején pedig egy sötét barna kalap helyezkedik el, ami alól kilóg a már elég hosszú göndör haja. Ő ma Chloe-val volt, én pedig visszatértem a munkahelyemre, közben pedig nézegettem instagramon a képeket, amik ma róluk készültek. Nem volt könnyű, de megbízom benne és Chloe-ban is.
- Szia Hazz - köszönök és egy gyors csókot hintek a szájára, amitől elvigyorodik.
- Hello gyönyörűm. Azt hittem le fogod harapni a fejemet.
- Az már este és reggel is megvolt, de..
- De reggel egyébként is morcos vagy tudom, tudom.. - forgatja meg a szemét és kinyitja nekem az ajtót.
- Köszi, nagyfiú - behuppanok és bekötöm magamat.
A másik oldalra kocog, beül ő is, majd elindulunk.
- Akkor a nővéredhez?
- Ahha! - vigyorgok rá.
Mi fogunk vigyázni az unokahúgomra Rosie-ra, mert a nővérem állásinterjúra megy, a sógorom pedig dolgozik, mint mindig. Leparkolunk a ház előtt, a húgom pedig egyből kiront a kertes ház ajtaján és a kocsiig meg sem áll. Harry kipattan, majd kinyitja Rosie előtt az ajtót, aki bevetődik hátra. A nővérem is feltűnik a gyereküléssel.
- Sziasztok! - köszön mosolyogva, majd berakja az ülést és beköti Rosie-t.
- Styles! - hunyorog a barátomra, aztán kinyitja az ajtómat és megölel. Elnevetem magamat és természetesen visszaölelem.
- Vigyázzatok rá!
- Vigyázunk! Legyél ügyes!
- Megpróbálok! - nevet fel. A kislányához lép, majd megpuszilja az arcát.
- Legyél jó, és fogadj szót Faith-nek! Nemsokára megyek érted!
- Oké mami! - mondja csilingelő hangján, aztán Alice rázárja az ajtót. Harry is bepattan, majd beköti magát.
- Sziasztok! - integet a nővérem, mi pedig gázt adunk és Harry lakása felé vesszük az irányt.
- Mizu hercegnő? - vigyorog a visszapillantóba Hazz.
- Anya nem szeret téged - rakja karba a kezét és morcosan Hazz-ra néz.
- Anya néha nem komplett. Először ismerd meg Harry-t! - hajolok hátra mosolyogva.
- Hát jó! - sóhajt színpadiasan, mi pedig felnevetünk.
Ahogy Harry házához érünk, kinyílik a kapu, mi pedig beparkolunk a garázsba.
- Azta! - tapad rá az ablakra az unokahúgom a Porsche láttán.
- Király, mi? - nevet Hazz.
- Igen!
Kiszállunk a kocsiból, kikötöm Rosie-t, kiemelem és megfogom a kezét.
- Nagy ház - mondja aranyosan.
- Van medence meg nagyon nagy tévé is! - magyaráz neki Harry mire az unokahúgom teljesen bepörög, és az ajtóhoz szalad. Hazz nevetve bepötyögi a kódot és bemegyünk a házba. Leveszem a cipőmet és a bőrkabátomat, majd segítek Rosie-nak is levenni a cuccait és besétálunk a nappaliba.
- Úú de nagy tévé! - tátja el a száját a csöppség.
- Nézel valami mesét? - kérdezi Hazz.
- Némó! - kiált Rosie, Hazz pedig rögtön intézkedik is és tíz percen belül elindítja a filmet, Rosiet pedig teljesen elveszítjük. Beszippantja a mese. A konyhába sétálunk valami kaját összedobni, ugyanis nemsokára éhes lesz és olyankor olyan, mint én. Hisztis.
- Mit főzzünk szépségem? - lép hozzám, majd nekiszorít a pultnak.
- Nincs kedvem főzni. Csak enni...
- Hát azt gondoltam! - nevet fel, a fülem mögé simít egy tincset és megcsókol. Mikor kezd egy kicsit hevessé válni a csókcsatánk, eltolom magamtól és elmosolyodok.
- Most itt van Rosie. Türtőztessük magunkat.
- Oké bébi. Akkor pizza? - emeli fel a szemöldökét.
- Tökéletes! - vigyorgok, és miután elenged, visszamegyek Rosie-hoz.
- Jó a mese? - kérdezem.
- Ahha! - mondja, de le sem veszi a szemét a tévéről.
- És már nem utálod Harry-t?
- Neem!
- Akkor jó! - nevetek fel.
YOU ARE READING
Where Do Broken Hearts Go; [H.S]
Fanfiction~A történet +18-as részeket is tartalmazhat, csak saját felelősségre olvasd!~ - Én...én már nem szeretlek. Szakítani akarok - formálja meg Harry, rózsaszín telt ajkaival a szavakat ám egy pillanatig sem néz a szemembe. - Hogy mi? Miért? - kérdezem é...