~Chapter 33.~

5.3K 203 6
                                    

Sziasztook! Itt is vagyok az új résszel! Jó olvasást és várom a Vote-okat és a hozzászólásokat! Puszii! Xx Jaa és Boldog hatodik évet srácok! Köszönök mindent, ti vagytok az én hőseim! <3

Faith szemszöge:

Arra kelek, hogy Harry az arcom minden egyes részletét apró puszival hinti be. Mikor az orromhoz ér, felkuncogok és kinyitom a szemeimet. Egy gyönyörű smaragdzöld szempárral találom magam szemben, amik engem vizslatnak.
- Sosem akarlak elveszíteni. Beleőrülnék, ha nem hallhatnám ezt a hangot minden reggel - mondja rekedten, nekem pedig a pillangóim egyből szárnyra kapnak.
- Nem fogsz elveszíteni - mondom mosolyogva, majd egyik kezemet az arcára simítom, és nagy vigyorra húzom a számat. Szemeim rózsaszín ajkaira siklanak, és a számba harapok. Lassan közelíteni kezd az arcával, majd először csak megnyalja az alsó ajkamat, aztán gyengéden beleharap, mire felnyögök. Lehunyom a szemeimet és várom, hogy végre megcsókoljon. Ajkaink súrolják egymást, érzem forró leheletét a számon. A nyakamhoz hajol, és nedves puszikkal kezdi elárasztani az érzékeny bőrfelületet. Szaporán veszem a levegőt, hisz már nagyon kívánom őt.
- Harry.. - suttogom.
- Hm? - morogja.
- Csókolj meg - nyöszörgöm. Rekedtesen felnevet és ismét az ajkamhoz hajol.
- Ne szívass már - motyogom.
- Én? Soha bébi - mondja, majd ízlelgetni kezdi a számat. Megunom a játékát és a tarkójánál fogva összepréselem a szánkat. Felnevet és szenvedélyesen kezd csókolni. Felém kerekedik, csípőjét a lábaim közé nyomja, amik terpeszben vannak. Felnyögök, ő pedig belemosolyog a számba.
- Hazz! - halljuk meg lentről Louis hangját, de nem törődünk vele.
- Harry, te gyökér! - halljuk közelebbről, erre már szétrebbenünk. Magamra húzom a takarót, Harry pedig unottan az ajtóra néz. Pár pillanat múlva nyílik az ajtó és Louis-t látjuk meg eltakart szemekkel és vigyorogva.
- Nem akartam olyat látni - vonja meg a vállát még mindig eltakart szemekkel.
- Idenézhetsz! - kuncogok fel. Leveszi a kezét onnan és pislog párat.
- Na, tubicáim, ha megvolt a szex, akkor lejöhetnétek! Itt van mindenki!
- Jó fejek vagytok, hogy így betörtök! - morogja Hazz.
- Te adtál kulcsot szerelmem! - nevet fel, majd kirohan.
- Ez sem százas - csóválom meg a fejemet.
- Sosem volt az - sóhajtja Hazz és feláll.
- Nem kapok puszit? - görbítem le a számat.
- Kicsim, te bármennyit! - nevet fel, idejön és ad egy puszit. Imádom.
- Rajtam maradhat a pólód? - nézek rá kiskutya szemekkel.
- Persze, bébi - mondja, majd bemegy a fürdőbe. Én is utána szaladok és megmosom a fogamat meg az arcomat, amíg ő zuhanyozik. Nem sminkelem ki magamat, a hajamat pedig csak kifésülöm, és kusza kontyba fogom. Harry kilép a zuhanyzóból, a látványon pedig elpirulok.
- Smink nélkül is szép vagy kicsim - dicsér meg vigyorogva.

- Köszönöm - mosolygok, majd kilépek a fürdőből.
A tegnapi cuccomból felveszem a cicagatyát, Harry pólója marad rajtam és mivel én készen vagyok, úgy gondolom, hogy lemegyek.
- Lent leszek! - kiabálok be Hazz-nak a fürdőbe.
- Oké - válaszolja, én pedig kirontok és lerobogok a lépcsőn. Amint leérek a nappaliba, nagy vigyorra húzom a számat.
A fiúk a tévénél Xboxoznak, Danielle pedig Freddie-vel rajzol.
- Halihó! - szólalok meg mire mindenki idekapja a fejét.
- Jó volt az éjszaka? - húzgálja a szemöldökét Liam.
- Ahha! Aludtunk! - mondom és lehuppanok a kanapéra.
- Persze! - mondja Louis.
- Akkor ne higgyétek el! - öltöm rájuk a nyelvemet és lehuppanok.
- Szia, manó! - köszönök Freddie-nek.
- Szia Faith! - vigyorog rám. Tiszta apja..
- Mit rajzolsz?
- Űrhajót, meg űrlényeket!
- Ohh, az király! - nevetek fel.
- Csá mindenki - hallom meg Hazz hangját az ajtóból és idejön hozzám, majd lehuppan.
- Hány óra van? - kérdezi.
- Tíz! - vigyorog rá Lou.
- És kinek volt ez a zseniális ötlete, hogy itt csöveljetek?
Louis feltartja a karját a fiával együtt.
- Ki gondolta volna?! - pufog Harry.
- Örülünk Harry, hogy így szeretsz minket! - vigyorog rá Lou.
- Na, maci, ne legyél morcos - bújok hozzá és a mellkasára hajtom a fejemet.
Sóhajt egyet és érzem, hogy elmosolyodik.
- Jaj, macii! - kezdi Niall.
- Fogd be! - szólok rá mire Harry felnevet és nyom egy puszit a hajamba.
- Duzzogók! - teszi karba a kezét az ír manó.
- Inkább mesélj, ki az a lány a fesztiválról?- kérdezem, mire halványan elmosolyodik és csillogni kezd a szeme.
- A neve Celine.
- És? Mi van köztetek?
- Randizgatunk.
- És miért nem mutatod be?
- Akkor akartam, ha már a barátnőm.
- Tesó, kérd már meg! Ne legyél ilyen puha! - szólal meg Hazz.
- Te inkább fogd be a szádat! - nézek fel rá.
- Most miért? Én megkértelek!
- Jól van - paskolom meg az arcát és visszadőlök rá. A többiek felnevetnek, morgó pedig fújtat egyet.
- Nem nézünk valami horrort? - csillan fel Dan szeme.
- Freddie-vel? - kérdezem.
- Majd Louis takarja a szemét, meg amúgy is alvás idő van már, úgyhogy be fog aludni! - von vállat.
- Akkor besötétítek! - pattanok fel és lehúzom a redőnyöket.
Hazz keres valami filmet a polcán, a többiek pedig bekucorodnak a kanapéra. Harry mellett pont marad egy hely, ezért oda bevetődök és elhelyezkedek.
- Leütötted a májam - jelenti ki Hazz.
- Annak már nem mindegy? - nézek fel rá mire nevetve bólogatni kezd.
- Na, indítsd! - szól rá Niall, Harry pedig engedelmeskedik és elindítja a lejátszót...

Where Do Broken Hearts Go; [H.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora