~Chapter 44.~

4.5K 184 8
                                    

Halihó! Itt is vagyok az újabb résszel! Jó olvasást nektek! Várom a Vote-okat, addig is jó hétvégét! Puszii! Xx

Faith szemszöge:

Reggel már hét órakor kidob az ágy. Próbálkozom ugyan a visszaalvással, de reménytelen. Felülök, majd nagy nehezen elindulok az ajtó felé. A folyosóra érve Harry ajtajához lépek, vacillálok, hogy benyissak, vagy ne, de végül megteszem. Az ágyban senki sem fekszik, ezért a lépcső felé indulok.
- Húzzál el most! - hallom Hazz hangját.
- De bébi, mi történt? Úgy volt, hogy dobtad azt a ribancot!
Ez Kendall lesz...
Megállok az egyik fokon és hallgatózni kezdek.
- Ne merd leribancozni! Az egyetlen kurva itt te vagy, fogd fel!
- De megcsalt téged! Képes voltál visszafogadni?
- Hogy te mennyire egy aljas nő vagy! Te küldted azt a képet nekem! Tönkre akartad tenni a kapcsolatunkat, de nem sikerült! Fölösleges próbálkoznod. Te egyedül fogsz meghalni, ha így folytatod, de mi szeretjük egymást, értsd meg! Kurva nagy szerencsém van, hogy megbocsájtott, és ha még egyszer megpróbálsz keresztbetenni, megbánod!
- Ez most fenyegetés lenne? - cincogja.
- Vedd aminek akarod, és húzz el!
- Hol van?
- Semmi közöd hozzá, és őt se merd zaklatni! Ha megtudom...
- Jó, jó, oké felfogtam!
- Remélem is! - morogja Hazz és becsapja az ajtót.
Nem merek tovább menni, mert most ideges és nem tudom, hogy hogyan bánna velem.. Lépek egyet és megreccsen alattam a lépcső, én pedig megforgatom a szememet.
- Faith? - kérdezi és nem hallom, hogy ideges lenne.
Elindulok és megállok a lépcső alján.
- Miért állsz ott? Miért nem jöttél le? Csináltam neked reggelit.
- Én csak, izé...
- Hallottad?
Megvonom a vállamat és az alsó ajkamba harapok.
- Igen, Kendall volt az. Elzavartam.
- Én nem akartam hallgatózni, csak jöttem le, mert nem tudtam aludni, és..
- Ne magyarázkodj... Nincs miért.. - mosolyog rám halványan.
- Oké - motyogom. Sóhajt egyet, majd leül a kanapéra. Az asztalhoz sétálok, ahol a reggelim van. Leülök és enni kezdek.
- Ideges vagy? - kérdezem és rápillantok.
- Magamra meg Kendallre.
Nem szólalok meg, csak egy falatot teszek a számba.
- Faith...te...ugye nem félsz tőlem? - kérdezi és látom a rémületet a szemében, hogy mit fogok válaszolni.
- Én...nem - mondom bizonytalanul, és egy tincset a fülem mögé tűrök.
- Ne hazudj...
- Tényleg nem Harry, csak ha ideges vagy, akkor kicsit tartok attól, hogy olyat mondasz vagy teszel... Én már... Nekem már nem bír el többet a szívem - motyogom és leteszem az evőeszközt, ugyanis nem vagyok éhes.
- Értem - mondja halkan, majd feláll és felsétál a lépcsőn. Fújtatok egyet, aztán utána indulok. Szüksége van rám és nekem is rá. Nem élhetünk örökké így. Valakinek lépnie kell, és az nem Harry lesz, ugyanis ő most fél és tudom, hogy óvni akar magától..
Benyitok a szobájába és meglátom az ágy közepén feküdni. Éppen a falat tanulmányozza. Odasétálok, majd felmegyek az ágyra és lefekszem mellé.
- Ne! - húzódik el.
- Harry.. - kezdem, de elcsitít.
- Miért? Miért vagy itt? Miért szeretnél velem lenni? Nem érdemlem meg ezt. Haragudnod kéne és elcuccolnod. Mérgesnek kéne lenned rám Faith!
- Nem akarlak elveszíteni te idióta! Próbálom helyrehozni, amit szétcseszett Kendall, mert szeretlek fogd már fel! Nem múlik el ez attól, mert megtörtént ez az egész, és ha te is szeretsz, jó lenne, ha hagynád, hogy javítsak a kapcsolatunkon, ha már te nem próbálsz közeledni!
- Azért nem próbálok, mert félek, hogy azzal még jobban eltaszítalak magamtól.
- Akkor nem költöztem volna vissza és jól hozzád vágtam volna a gyűrűt! - közlöm mire ő felnevet.
- Végre! Azt hittem már örökre ilyen búval baszott akarsz maradni..
- Tényleg nem tudom, hogy miért vagy egy olyan érzelmileg roncs mellett, mint én.
- Ne beszélj már így magadról! Te igenis romantikus, aranyos, vicces, jóképű férfi vagy és sosem gondoltam volna, hogy egyszer a te egódat kell építenem! - kuncogok fel.
- Hát azt én sem. Nincs önbizalmam a múltban történtek miatt. Annyira hihetetlen, hogy van egy lány, aki elfogad teljes mértékben olyannak, amilyen vagyok és megért, mellettem van, bármit csinálok. Na meg persze, hogy hozzám jön. Ki akarna a feleségem lenni?
- Úúgy több millió lány??
- Nem hiszem.

Where Do Broken Hearts Go; [H.S]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن