~Chapter 37.~

4.4K 172 8
                                    

Halihó! Ahogy látjátok, próbáltam sietni az új résszel, úgyhogy két nap után itt is van!:D Jó olvasást és várom a Vote-okat! Puszii! Xx

Faith szemszöge:

Reggel Harry mocorgására kelek. Kinyitom a szemeimet és látom, hogy ő még alszik, ezért felemelem a karját és hozzábújok. Egy aprót sóhajt, majd kinyitja a szemeit és rám néz.
- Jó reggelt - mosolyodom el.
- Neked is - motyogja.
- Ki vagy még akadva rám?
- Még egy kicsit.
- Miért?
- Faith. Hazudtál.
- Nem hazudtam, csak nem mondtam el, hogy mi is megyünk bulizni..
- Ugyanaz.
- Nem, nem ugyanaz. Nem tartozom magyarázattal.
- Már hogyne tartoznál!
- Felnőtt független nő vagyok, és nem hiszem, hogy a házba bezárva tarthatnál.
- Először is, nem vagy független. Másodszor, nem akarlak bezárva tartani.
- De az vagyok!
- Függsz tőlem.
Felháborodottan ránézek, majd kipattanok mellőle és a fürdőbe sietek. Émelyegni kezdek és a fejem is megfájdul. Nem kellett volna annyit innom.. Megmosom a fogamat, majd az arcomat is, kifésülöm és felfogom a hajamat és kimegyek a hálóba. Mr. Hülyegyerek az ágyban fekszik és látszólag gondolkozik. Helyes.. Csendben a bőröndhöz lépek, előkapok egy rövidnacit egy piros toppal és magamra húzom őket. Kiabálást hallunk a mellettünk lévő szobából, ezért én átsietek.
- Nem engem smárolt majdnem le az exem! - kiabálja Dan a fürdő ajtójukból, az ágynál ácsorgó Lou-nak.
- Te sem vagy különb! Azzal a gyerekkel simán smároltál! Szerintem még élvezted is! - olvassa rá Lou.
- Fejezd ezt be Louis.. - csendesedik le Dan. Ajjaj...
- Mert? Nem igazam van? - vigyorodik el. Most képen dobnám egy párnával... Vagy egy téglával...
- Tudod mit? Rohadj meg! - közli a barátnőm, aztán kiszáguldozik mellettem. Lou rám néz, majd leül az ágyra.
- Nem értem miért kell ekkora perpatvart csinálnotok.. Nekünk is ugyanannyi jogunk van elmenni bulizni, és nem vagytok a szüleink, hogy megmondjátok, hogy mit csináljunk!
Megforgatja a szemét mire sóhajtok egyet és a konyhába sétálok. Csinálok magamnak egy gyümölcs turmixot és azt kortyolgatva ülök le a tévé elé.

✖✖✖


A délelőtt úgy telik el, hogy sem a fiúk, sem pedig Dan nem hajlandóak lefáradni az emeletről, így én egyedül bikinire öltözöm és kimegyek a medencéhez napozni.

Fél óra múlva egy nagy árnyék takarja el a napot, ezért kinyitom a szemeimet. Hazz áll felettem felfogott hajjal, fürdőgatyában, kölyökkutya képpel.
- Menj arrébb. Elállod a napomat - motyogom és visszacsukom a szememet.
Arrébb tolja a lábaimat és leül a napozóágyra.
- Sajnálom, amit mondtam.
- Késő bánat.
- Nektek is ugyanannyi jogotok volt elmenni bulizni, és azért nem mondtátok, mert tudtátok, hogy veszekedtünk volna.
- Ohh, milyen okos lettél! Ezt egyedül vagy ketten hoztátok össze? - kérdezem flegmán.
- Ne legyél ilyen velem..
- Milyen?
- Ellenszenves.
- Jajj, bocsánat felség, megmondaná milyen legyek? Elfelejtettem, hogy magától függök.. - mondom gúnyosan.
- Jó, akkor duzzogjál még - morogja és bemegy.
- Faith! - hallom meg Lou hangját.
- Mi van? - kérdezem gorombán.
- Nincs meg Danielle.. - mondja ijedten.
- Nem csodálom, hogy elmenekült előled... Ügyes nagylány. Tud magára vigyázni.
- És ha lesz valami baja?
- Megeszik a sirályok? Vagy mi? Ne legyetek már ennyire hülyék...
Nem szól vissza semmit, csak bemegy. Csörögni kezd a telefonom és Dan számát írja ki.
- Szia! - köszönök bele.
- Szia! Louisnak ne szólj. Lejöttem a partra. Kicsit nem ijesszük be őket? Gyere le te is!
- Rohanok - mondom és felpattanok. Gyorsan lesprintelek a kis ösvényen, egészen a partig. Ott meglátom Dan-t, bikiniben a homokban ülni.
- Szia! - vigyorgok rá.
- Menjünk ettől a két baromtól messzire! - nevet fel.
- Egy koktél?
- Benne vagyok! - pattan fel, aztán elindulunk és keresünk a part mentén valami bárt, ahol elbújhatunk pár órára a srácok elől.

✖ ✖✖

Where Do Broken Hearts Go; [H.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora